Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg synes også at IDI kan hyre 500 nye studasser slik at alle kan få levere innen 5 minutter 15:30 på fredag!

 

Hett tips: det er så å si ingen studenter på datasalene mandag og tirsdag.

 

Siste studasstimen min for uka er på tirsdagen, så jo, det er mange studenter der da.

 

Burde gå an å ordne et system hvor en kan levere øvinger uten å måtte personlig gå gjennom hver bidige oppgave med en annen person du deler med 15 andre, når det bare er to dager i uka man kan gjøre det på.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Min studass har saltid på tirsdag, torsdag og fredag. På torsdag er det fra 8-10 og vi har ikke time før 12, veldig mange ganger ikke før 14. Jeg har stort sett levert på fredag (12-14) og har sittet maks 15 min i kø.. Syns systemet funker greit jeg. Studassen min er kun for 2 grupper á 8 personer, så det er kanskje derfor det sjeldent er mye kø.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer kontinuasjonseksamen i Exphil?

Situasjonen er at jeg ikke har vært på noen forelesninger, knapt har lest i boka og skal levere øving neste uke. Må man levere øvingene for å kunne konte?

 

Fungerer som i alle andre fag. Du må levere øvinger og få godkjent for å få gå opp til ordinær eksamen. Hvis du stryker eller leverer blankt (trekkmelding) på ordinær eksamen så kan du få ta kont en gang i uke 32 eller 33, som er rett før skolestart. Hvis du ikke møter til ordinær eksamen får du heller ikke ta konten, med mindre du har gyldig fravær (f.eks. sykdom).

Mulig du kan gå opp ordinær eksamen til våren, men dette er jeg ikke sikker på.

 

Uansett så må du få godkjent øvingsopplegget for å kunne ta eksamen.

Endret av Jonern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...