Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

smakte taco med masse vann i, hvor kjøttdeigen (som det var mest av), smakte fotsvette. De er og veldig glad i salt, men det som provoserer mest er at de teller antall, f.eks kjøttboller, i øsa og bruker masse tid og krefter på å riste ut den ene som er for mye. Og så det at de gir deg "en ekstra øse", med litteranne saus, og du får ikke mer saus selv du spør, selv om det er for lite. Og så er det blitt så fettedyrt nå. Og kvaliteten på mange av sub-ene irriterer (noen er bra og da).

Helt sant! Flere ganger har jeg opplevd at vedkommende som serverer har pirket av en potet/kjøttbolle/whatever, fordi det tilfeldigvis kom "en for mye". Dette gjelder spesielt Realfagkantina (og mer spesifikt han ene av de to faste som serverer der, uten at jeg egentlig vil henge ut noen). I Hangaren pleier de å være flinkere med å gi tilstrekkelig store porsjoner, men det varierer også der. Personlig synes jeg dette er fryktelig irriterende, spesielt hvis man betaler opp i mot 70 kr for en middagsrett som i utgangspunktet ikke er spesielt gjennomført.

 

Når det gjelder sub-ene, så er det nå lik pris på kiosken og i Realfagkantina (40 kr. Opp fra 29 da jeg begynte i 2008), så hvis ikke jeg får med en juice/brus gidder jeg ikke å gå på kiosken for å kjøpe en dårligere sub. Sub-ene i kantina er generelt ferskere, og i motsetning til sub-ene på kiosken er det faktisk majones på de du kjøper i kantina (på de typene man forventer majones, selvfølgelig. Feks på roastbiff).

Lenke til kommentar

Kan forresten tipse om Online Notifier for oversikt over hva som serveres i kantinene + masse andre awesome features. Er tilpasset for alle linjeforeninger så ingen fare om du ikke er medlem av Online :)

Er ikke Instabart like hendig?

 

Et lite spørsmål:

Er det noen som vet om det er lov å ta med seg medbrakt sprit på UKAs arrangementer i Dødens dal? Jeg tenker på å ta med en liten lommelerke med cognac.

Endret av Crumpler
Lenke til kommentar

Er ikke Instabart like hendig?

 

Tja, er to litt forskjellige ting. Notifier vil gi raskere oversikt over menyen på dine "favorittkantiner", tilbyr nyhetsfeed fra linjeforeningen din og eventuelt dusken.no, rask oversikt over dine busstopp og bussorakel. I tillegg finnes det noen features som foreløpig bare støttes av Online da de krever litt hardware, men jeg vet at andre linjeforeninger jobber med å få det på plass :)

 

Disclaimer: Notifier er utviklet av en informatiker i dotkom, komitéen jeg er leder av i Online.

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Noen som har et forslag til et enkelt og greit emne jeg kan ta i stedet for ex.phil neste semester? Gjerne noe økonomirelatert med forelesninger på Gløs. Går første året komtek. Et alternativ kan være å ta fysikk, da jeg da vil ha muligheten til å bytte over til datateknikk smertefritt om det skulle være aktuelt. Noen innspill?

Lenke til kommentar

@ acquiescience

 

Hver lesesal har forskjellig kultur, men klart biblioteket skal være stille.

Biblioteket i hovedbygget har tradisjon for å være mer stille, og er hyggeligere :)

Biblioteket i Hovedbygget er generelt veldig stille, bare litt bråk utenfra.

Var en korøvelse eller lignende der for 2 uker siden. Og med slikk akustikk det er i slottet, så kunne det høres godt.

 

Også har vi jo de som skal se serier på biblioteke, gjerne le litt høyt i tillegg.

Kan ikke de bare gå hjem, hvis de ikke har tenkt å lese? :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...