Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva skjer med de idiotene som tror det er greit å snakke høyt i 10 minutter sammenhengende på biblioteket??

Spørsmålet er hvorfor ingen sier fra. Jeg pleier alltid å ta affære ganske raskt. Hvis flere hadde gjort det, ville folk skjønt tegninga. Har faktisk opplevd at noen ikke har vært klar over at det skal være stille på lesesalen, og da jeg informerte dem om dette unnskyldte de seg straks høflig, pakket sammen og gikk. Har også intrykk av mange oppfatter prateforbud som en løs retningslinje snarere enn norm som forventes fulgt, og når ingen arresterer dem får de dette bekerftet.

 

Si fra til vedkommende, du, ikke til forumet her;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ acquiescience

 

Hver lesesal har forskjellig kultur, men klart biblioteket skal være stille.

Biblioteket i hovedbygget har tradisjon for å være mer stille, og er hyggeligere :)

 

De lesesalene du snakker om er vel egentlig reservert for ett eller annet mattestudieprogram, men har inntrykk av at ingen bryr seg om dette og at de i praksis er åpne for alle alltid.

Endret av Tegocalderon
Lenke til kommentar

Noen som har en formening om hva det "koster" å bore to-fire høl i veggen på en SiT bolig?

Skulle ha boltet noe grundig fast.

 

Jeg skrudde inn 5 STORE hull i en SiT bolig uten at de sa noe som helst. Dette var får å sette opp en TV i sponplater.. helt feil skruer og ble skikkelige merker av det.

Lenke til kommentar

All maten er god. Har aldri smakt world class gourmet der, men all klaginga kommer fra kresne folk. Du kan spise alt med god samvittighet. Du vil ikke bli forgiftet.

Jeg er ikke superkresen, men mye at maten SiT hadde tidligere var nesten uspiselig. Det er mulig de har endret seg i løpet av det siste drøye året, for i løpet av den tiden tror jeg ikke at jeg har kjøpt mat i annet enn storkiosken av dem.

Lenke til kommentar

smakte taco med masse vann i, hvor kjøttdeigen (som det var mest av), smakte fotsvette. De er og veldig glad i salt, men det som provoserer mest er at de teller antall, f.eks kjøttboller, i øsa og bruker masse tid og krefter på å riste ut den ene som er for mye. Og så det at de gir deg "en ekstra øse", med litteranne saus, og du får ikke mer saus selv du spør, selv om det er for lite. Og så er det blitt så fettedyrt nå. Og kvaliteten på mange av sub-ene irriterer (noen er bra og da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...