Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Nei jeg kjører ikke DW for guds skyld :p Thunderstrike kan bli transformet til Shadowstrike og vice versa.. Bruker dual wield bare om jeg meg og grinder litt.. Må innrømme at det er morro å Dual wielde med min Empyrian Demolisher (48dps 1h mace).. Men det er ikkenoe iforhold til thunderstrike i pvp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. fant netopp ut no extremt hendig no om Intimidating shout..

 

Det viser seg at den man shouter tell må stå stille i 8 sec sålenge du ikke slår\DoT'er han. Detta gjør IntShout tell et bra stikkeav\bandage skill.

 

Kan hende detta vart common knowledge, men det hakke blitt nevnt før. Så jeg måtte nesten nevne det.

 

Takket værra IntShout så kom jeg meg vekk fra ein 60 rogue som 54 warrior i live :D

Lenke til kommentar
Hmm.. fant netopp ut no extremt hendig no om Intimidating shout..

 

Det viser seg at den man shouter tell må stå stille i 8 sec sålenge du ikke slår\DoT'er han. Detta gjør IntShout tell et bra stikkeav\bandage skill.

 

Kan hende detta vart common knowledge, men det hakke blitt nevnt før. Så jeg måtte nesten nevne det.

 

Takket værra IntShout så kom jeg meg vekk fra ein 60 rogue som 54 warrior i live :D

Det funker ikke sånn, nei. Folk blir "dazed", men ikke stunned. De springer og slår litt saktere. Slik har jeg klart å dra med meg 30 Southshore-vakter helt til Tarren Mill. men hver gang jeg bruker Intimidating shout, "fornyer" jeg aggroen vaktene har på meg, så jeg blir aldri kvitt dem slik, selv om de springer senere.

 

Men Intimidating shout er fint å bruke for å slowe folk for et par sekunder slik at du kan komme nær nok til å bruke Hamstring.

 

Edit: Selvfølgelig mente jeg Piercing Howl, ikke Intimidating shout. Hadde kortslutning i hjernen. :blush:

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Tror du tenker på feil skill her atrax, det er Piercing Howl som dazer. Intimitating shout gjør at den du bruker det på blir stunned i 8 sec og at andre som er rundt får fear på seg.

Jeg var visst litt for bråkjekk, ja. Du har selvfølgelig helt rett. Tydeligvis kortslutta hjernen min et lite sekund eller noe ... :blush:

Lenke til kommentar
DU pct gidder du poste bilde av den warrior din! siden du liker og skryte av den! vil bare se om den lever opp til din enorme skryting! :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

når man er i guild som gjør MC hver dag, banker onyxia og ragnaros tar det ikke lange tiden å samle opp epics :D.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Tror du tenker på feil skill her atrax, det er Piercing Howl som dazer. Intimitating shout gjør at den du bruker det på blir stunned i 8 sec og at andre som er rundt får fear på seg.

Jeg var visst litt for bråkjekk, ja. Du har selvfølgelig helt rett. Tydeligvis kortslutta hjernen min et lite sekund eller noe ... :blush:

kremt, hoste*horde symtomer* :p

Lenke til kommentar
Tror du tenker på feil skill her atrax, det er Piercing Howl som dazer. Intimitating shout gjør at den du bruker det på blir stunned i 8 sec og at andre som er rundt får fear på seg.

Jeg var visst litt for bråkjekk, ja. Du har selvfølgelig helt rett. Tydeligvis kortslutta hjernen min et lite sekund eller noe ... :blush:

kremt, hoste*horde symtomer* :p

det er sant, alle alliance er fucka i hodet :p;) lol.

Lenke til kommentar

Har level 24 warrior, men er litt usikker på hvilken build jeg skal ta. Går for denne nå

 

Fury 13 Pts

 

Cruelty 5/5

Unbridled Wrath 5/5

Blood Craze 3/3

 

Arms 38 Pts

 

Improved Heroic Strike 3/3

Deflection 5/5

Improved Rend 3/3

Improved Charge 2/2

Tactical Mastery 5/5

Improved Overpower 2/2

Anger Management 1/1

Deep Wounds 3/3

Two-Handed Weapon Specialization 5/5

Impale 2/2

Axe Specialization 5/5

Sweeping Strikes 1/1

Mortal Strike 1/1

 

MS er vel et must for PvP warrior, og med en 2h øks får jeg 10 % større sjanse for crit bare fra talentpoints (the reaper :D ). Ser det greit ut?

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

Nja, fjern ihvertfall poengene i improved heroic strike.. Bruker ikke den når du har MS + Whirlwind :)

2 hand Specialization syntes jeg heller ikke noe om, bedre med improved hamstring og improved charge :)

Ville dessuten tatt :

 

Cruelty

Improved Demo shout ->

Piercing Howl

Improved Battle Shout (4 points)

Enrage

 

i Fury treet ;)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Nja, fjern ihvertfall poengene i improved heroic strike.. Bruker ikke den når du har MS + Whirlwind :)

MS krever jo 30 rage, mens heroic strike kan kreve ned til 12!

Det som er effektivt i PvP (om du har nok rage), er å charge en stakkar, og mens du enda er "i charget", så trykker du på heroic strike, og med en gang du kommer fram og har slått, bruker du MS. Da har du delt ut mange hundre skade på veldig kort tid, og om du har critta i tillegg, er det ikke mye han skulle sagt etterpå.

 

er det noe vits med improved Hamstring? Piercing howl er jo bedre?

Hamstring: 15 sek, 5 yds range, 1 fiende.

Piercing Howl: 6 sek, 10 yds range, alle fiender som er nær nok, slower dessuten også attack speed.

 

Hvis jeg ikke kommer helt inntil noen som prøver å kite meg, skriker jeg først, og bruker hamstring etterpå. En ting som er verd å merke seg, er at effektene ttil hamstring og piercing howl erstatter hverandre.

Men improved hamstring gir ikke så mye at det er vits i å bruke talentpoints på det, selv om det er morsomt å slowe folk, da.

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Nytt spørsmål;

 

Var i BRD i går og har vært der maaaange ganger før, men akkurat i går skjedde det noe jeg syntes virket litt "rart". Disse fire-elementals som står 3 og 3 på broen etter gnome-rommet (der man kan plukke opp repair-bot-oppskriften osv) oppførte seg litt merkelig. Vanligvis bruker jeg å tanke to av disse, mens resten av gruppen dreper den tredje. Det har gått veldig greit de forrige gangene jeg har vært der, men i går nektet disse å bli tauntet (når den ene bestemte seg for å ta en tur til presten), alle taunts jeg sendte ut fikk en "immune" i retur. Altså ikke resist eller lignende, men immune.

 

Jeg trodde at dersom de var immune mot taunts ville det _aldri_ fungere, men det har det alltid gjort på disse før.

 

Det som er enda rarere, er at på den neste gruppen av elementals, funket taunt akkurat som det skulle.

 

Kan det være en bug, eller noe annet jeg burde vite som kan ha forutsaket dette?

(Spør egentlig bare for å bli klok. :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...