Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Angående Thunder clap ( eller hvordan det skrives ):

Jeg så en warrior pvp-film for ikke lenge siden, hvor han sloss mot en paladin som shielda og brukte first-aid. Warrioren smalt til med thunder clap, og bandasjeringen ble avbrutt, gjennom skjoldet.

 

Dere kan jo prøve.. kanskje litt nyttig.

da regner jeg med at paladinen brukte "Blessing Of Protection" Som ikke Beskytter mot magic attacks så thunder clap vil da disable bandasjen.

En Ganske Smart Taktikk mot paladins som bruker bandasje under BoP :)

 

Fleste Paladins Bruker nok Divine Shield isteden som beskytter mot alt.

Alle Paladins bruker Divine Shield, men er jo hele 5min cooldown på den, så BoP kommer bra til nytte når man har brukt opp DS'en. En grei palataktikk er å bruke Divine Shield - Divine Favor (gir neste holy light/flash heal 100% crit sjans) også smelle til med en søt holy light på seg selv, som da healer rundt 60% av livet ditt (på lvl 34, nærmere 800 hp)

 

Men over til Warrior. En kamerat av meg spiller warrior, må si jeg er imponert over hvor kraftige de er. Jeg er lvl 30 mage og han lvl 33 warrior og jeg sliter bra med å ta han. Må holde meg langt unna den ekle øksa hans :p Shaman på en annen side er totalt umulig for meg å ta, da han har en eller annen spell som interrupter spellen og gjør at jeg ikke kan caste fra den schoolen på 2sek, den spellen har 5sec cooldown noe som gjør at det er umulig for meg å caste spells. Takker gud for at jeg er Horde og ikke møter sånna i pvp :p

 

Når jeg gjør instaner er warrior noe av det jeg virkelig like å ha med på party! En warrior og en shaman så harru aggro nok til å du som mage/priest/warlock slipper å møte de skumle folka i melee! Go warrior :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shaman på en annen side er totalt umulig for meg å ta, da han har en eller annen spell som interrupter spellen og gjør at jeg ikke kan caste fra den schoolen på 2sek, den spellen har 5sec cooldown noe som gjør at det er umulig for meg å caste spells. Takker gud for at jeg er Horde og ikke møter sånna i pvp :p

Earthshock - 6sec cooldown, 5 sec med 5/5 tp

 

Interrupter spell, men har bare 20 yard range. Fireballen din har vel 30/35, og frostbolt noe av det samme? du skjønner sikkert poenget... :cool:

Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle poste en link til en veldig god thread med endel tips til det å spille en warrior, les Post nr 2 i den tråden.

 

http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=107672

 

Biscuit fra L2orphus er en av dem store "Alt viterne" når det gjelder Warriors  :) .

Likte den builden han satt opp der, Arms/fury builden, tror jeg kansje skal respecce til akkurat den :D

 

Edit: Syns det var litt merkelig at han ikke har tatt med Piercing Howl? trodde det var en veldig fin skill jeg?

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle poste en link til en veldig god thread med endel tips til det å spille en warrior, les Post nr 2 i den tråden.

 

http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=107672

 

Biscuit fra L2orphus er en av dem store "Alt viterne" når det gjelder Warriors  :) .

Likte den builden han satt opp der, Arms/fury builden, tror jeg kansje skal respecce til akkurat den :D

 

Edit: Syns det var litt merkelig at han ikke har tatt med Piercing Howl? trodde det var en veldig fin skill jeg?

Jeg har ingen gode råd i gi til warriors men hvis du vil ha et godt svar så registrer deg på det forumet og spør "Biscuit" i den tråden om hvorfor han ikke har piercing Howl med :)

Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle poste en link til en veldig god thread med endel tips til det å spille en warrior, les Post nr 2 i den tråden.

 

http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=107672

 

Biscuit fra L2orphus er en av dem store "Alt viterne" når det gjelder Warriors  :) .

Likte den builden han satt opp der, Arms/fury builden, tror jeg kansje skal respecce til akkurat den :D

 

Edit: Syns det var litt merkelig at han ikke har tatt med Piercing Howl? trodde det var en veldig fin skill jeg?

Jeg har ingen gode råd i gi til warriors men hvis du vil ha et godt svar så registrer deg på det forumet og spør "Biscuit" i den tråden om hvorfor han ikke har piercing Howl med :)

jupp får vel gjøre det :)

Men uansett likte builden hans, syns det bare var rart at han ikke hadde med piercing Howl...

Lenke til kommentar

builden hans er helt lik som alle andre arms/fury warriors og builden har eksistert som beste pvp build i mange måneder... tho han har messet opp fury pga null piercing howl.. piercing howl er noe av det nyttigste som fins i group pvp... Eneste måte å få folk til å angripe deg på er å kite dem unna resten av groupen..

Lenke til kommentar
huff... ikke skade mye? trodde det var det warrior gjorde jeg..

 

har kommet til lvl 17 nå, burde jeg begynne på nytt? ønsker jo sefølgelig å spille pvp!!

PvP-messig kan jeg ikke skjønne annet enn at Blizzard må finne på noe smart, så det får vi tro og håpe forbedrer seg. Men, hvis du spiller warrior for å gjøre mye skade har du rett og slett valgt feil klasse. De aller fleste klasser gjør mer skade, en del gjør veldig mye mer skade. Rogue, mage og hunter for eksempel. Slik må det nesten være også. Du kan ikke få både plate armor og kraftige angrep uten at du blir rimelig overlegen i forhold til andre klasser.

warriors skader no sykt i høy lvl btw

Lenke til kommentar

Ouh, fikk nettop berserker stance og Intercept!

(etter å ha blitt ganka 3 ganger av en Tauren Warrior ved navn Beary (DØ! :thumbdown: ) )

Må si alt som heter pvp ble ti ganger enklere etter Intercept skillen, og ikke minst Berserker Rage!

jeg syntest warrior var gøy før, men nå er det jo bare helt SYKT morro!

 

 

foresten, noen som har en fin Macro som skifter til Defensive stance, bruker Taunt, og skifter tilbake igjen til Battle stance ?

er ikke så stødig på disse macroene enda :(

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar
Ouh, fikk nettop berserker stance og Intercept!

(etter å ha blitt ganka 3 ganger av en Tauren Warrior ved navn Beary (DØ!  :thumbdown: ) )

Må si alt som heter pvp ble ti ganger enklere etter Intercept skillen, og ikke minst Berserker Rage!

jeg syntest warrior var gøy før, men nå er det jo bare helt SYKT morro!

 

 

foresten, noen som har en fin Macro som skifter til Defensive stance, bruker Taunt, og skifter tilbake igjen til Battle stance ?

er ikke så stødig på disse macroene enda :(

TAUNT MACRO (fritt etter eget hode, hvis den ikke virker, skal jeg fikse den)

 

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(2);if isActive then CastSpellByName("Taunt");else CastSpellByName("Defensive Stance()");end;

 

Bruker denne knappen inne i def stance til å taunte med, så tror det er best å ha battlestance på en annen knapp.

 

Tips for warriors: Bruk funksjonstastene på musa! Selv har jeg to funksjonstaster (MX 510) og disse har jeg bundet til INTERCEPT MACRO og TAUNT MACRO, noe som gjør meg i stand til en herlig combo:

Når jeg er i gruppe og sloss mot flere mobs og jeg ser healeren eller magen har fått aggro, kan jeg (Switche til berserker stance, intercepte, switche til defensive stance, taunte), nesten på en gang, ved hjelp av 4 museklikk. Dette har blitt helt uunnværlig.

Endret av Munch
Lenke til kommentar

Munch et lite spørsmål til Whirlwind macroen din, siden den skillen bare kan brukes i beserker stance hvordan vil macroen din da virke vis man ikke er i beserkerstance?

Sånn her ser min Whirlwind macro ut:

Whirlwind

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Whirlwind()"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

 

Legger ut resten av macroene mine å:

Taunt:

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Taunt()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

 

Shield Bash:

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Shield Bash(Rank 1)"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

 

Overpower:

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 2)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

 

Intercept:

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Intercept(Rank 1)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

 

Execute:

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Execute(Rank 1)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

 

Disarm:

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Disarm()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

 

Charge:

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Charge(Rank 2)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

 

Noen av disse macroene vil ikke funke helt uten:

Stance Sets og Weapon Quick Swap

 

Tenkte jeg også skulle legge ut 3 fine tråder om warrior fra wow.com forumet:

Link1

Link2

Link3

Lenke til kommentar
Munch et lite spørsmål til Whirlwind macroen din, siden den skillen bare kan brukes i beserker stance hvordan vil macroen din da virke vis man ikke er i beserkerstance?

Jeg bruker den bare når jeg er i berserker stance (den ligger i BS actionbaren).

Lenke til kommentar

 

Bruker denne knappen inne i def stance til å taunte med, så tror det er best å ha battlestance på en annen knapp.

 

Tips for warriors: Bruk funksjonstastene på musa! Selv har jeg to funksjonstaster (MX 510) og disse har jeg bundet til INTERCEPT MACRO og TAUNT MACRO, noe som gjør meg i stand til en herlig combo:

 

....ved hjelp av 4 museklikk. Dette har blitt helt uunnværlig.

Veldig OT dette her, men må bare spørre.

Å binde macroer til museknapper.. how? Sliter veldig. Hadde en vanlig logitech mus før, nå har jeg MX1000.

Går inn på main menu -> key bindings, men greier ikke binde de til en museknapp.

Hadde vært fint om du kunne svart på det, har villet gjøre det samme lenge ><

 

btw

"Most warriors are idiots, remember that. They will try to go for maximum damage and put fancy enchants on their weapons. Don't be like one of them, use a Weapon Chain to prevent yourself from being disarmed"

 

Vise ord. Utenom det på slutten, har selv lett etter pattern / selve chains til våpenet mitt selv lenge, aldri sett noen med det..

Mitt beste tips. Enchants er bare for look, finnes mange bedre ting å hive på våpenet. +7 damage har ikke mye å si i motsetning til andre gode ting.

Lenke til kommentar

hihi, ble glad da han satte opp hvilke weps så er anbefalt til en warrior på vei til lvl 60 :). WW axe @lvl 30, Exe.cleaver@ lvl 43, dreadforge @54, arcanite @ 58. hittil så har jeg fulgt den rekken opp til lvl 52..... tenker jeg skal fullføre den også :D . bruker colossal great axe of the bear nå btw. den er bedre en exe.cleaver for min lvl. men skal ha dreadforge @54 og arcanite @ 58-60 :D.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...