Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen link til forum eller kan en forklare hvordan DPS fungere på våpen og hva som påvirker crit dmg?

 

Har ei øks og et sverd (begge 2h) som har lik DPS i utgangspunket. Øksa er .50 tregere enn sverdet.

 

Som orc har jeg jo 5 mer skill points i axe.

 

Men når jeg equipper begge, har jeg fortsatt lik DPS på begge våpene?

 

Og har tilnærmet lik crit dmg på begge våpenen, selv om sverdet er 10 mindre på min/max dmg vs øksa?

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
hihi, ble glad da han satte opp hvilke weps så er anbefalt til en warrior på vei til lvl 60 :). WW axe @lvl 30, Exe.cleaver@ lvl 43, dreadforge @54, arcanite @ 58. hittil så har jeg fulgt den rekken opp til lvl 52..... tenker jeg skal fullføre den også :D . bruker colossal great axe of the bear nå btw. den er bedre en exe.cleaver for min lvl. men skal ha dreadforge @54 og arcanite @ 58-60 :D.......

skjønner ikke helt hvordan du kan greie emperor på level 54, men det er nå greit. Og får du arcanite før lvl 60, skal du jaggu ha spenn! 20 arcanite bars er ikke billig.

Lenke til kommentar
Noen link til forum eller kan en forklare hvordan DPS fungere på våpen og hva som påvirker crit dmg?

 

Har ei øks og et sverd (begge 2h) som har lik DPS i utgangspunket. Øksa er .50 tregere enn sverdet.

 

Som orc har jeg jo 5 mer skill points i axe.

 

Men når jeg equipper begge, har jeg fortsatt lik DPS på begge våpene?

 

Og har tilnærmet lik crit dmg på begge våpenen, selv om sverdet er 10 mindre på min/max dmg vs øksa?

Vet ikke så mye om dual wield, men synes du bør skaffe deg en treg 2-hander snarest :)

Lenke til kommentar

 

Bruker denne knappen inne i def stance til å taunte med, så tror det er best å ha battlestance på en annen knapp.

 

Tips for warriors: Bruk funksjonstastene på musa! Selv har jeg to funksjonstaster (MX 510) og disse har jeg bundet til INTERCEPT MACRO og TAUNT MACRO, noe som gjør meg i stand til en herlig combo:

 

....ved hjelp av 4 museklikk. Dette har blitt helt uunnværlig.

Veldig OT dette her, men må bare spørre.

Å binde macroer til museknapper.. how? Sliter veldig. Hadde en vanlig logitech mus før, nå har jeg MX1000.

Går inn på main menu -> key bindings, men greier ikke binde de til en museknapp.

Hadde vært fint om du kunne svart på det, har villet gjøre det samme lenge ><

Jeg bare gikk på key config, trykket på en action slot og trykket musknappen. På samme måte som andre taster.

 

Forøvrig er default config noe tull. Mye bedre å ha alt på en side av tastaturet. Jeg bruker tastene: 1,2,3,4,5,Q,E,F,G,T til actionbaren i tillegg til musa sine to funksjonstaster.

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Kan noen forklare meg "riktig" bruk av piercing howl, og hva det/den egentlig gjør? Er det noe som er brukendes til noe som helst i PvE i det hele tatt? Har hørt at det skal være gode greier i mass-PvP.

 

Det står at alle nerby enemies blir "dazed", men hva vil det egentlig si? Kan ikke si at jeg merket noe på en gruppe med 6 vanlige mobs iallefall. :blush:

 

Som en av få (?) warriors går jeg for en litt "utradisjonell" build, med mesteparten av poengene i fury og resten i arms. Får snart bloodthirst! :D Det finnes vel nok småkakeskjærere der ute allerede. ;)

 

Takker for svar.

 

PoleCat, lvl47 warrior, Daggerspine

Lenke til kommentar
Noen link til forum eller kan en forklare hvordan DPS fungere på våpen og hva som påvirker crit dmg?

 

Har ei øks og et sverd (begge 2h) som har lik DPS i utgangspunket. Øksa er .50 tregere enn sverdet.

 

Som orc har jeg jo 5 mer skill points i axe.

 

Men når jeg equipper begge, har jeg fortsatt lik DPS på begge våpene?

 

Og har tilnærmet lik crit dmg på begge våpenen, selv om sverdet er 10 mindre på min/max dmg vs øksa?

Vet ikke så mye om dual wield, men synes du bør skaffe deg en treg 2-hander snarest :)

de er two handers = 2h.

 

Jeg tar på den ene, skjekker dps, også den andre. Og får resultatet som jeg har beskrevet.

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
Noen link til forum eller kan en forklare hvordan DPS fungere på våpen og hva som påvirker crit dmg?

 

Har ei øks og et sverd (begge 2h) som har lik DPS i utgangspunket. Øksa er .50 tregere enn sverdet.

 

Som orc har jeg jo 5 mer skill points i axe.

 

Men når jeg equipper begge, har jeg fortsatt lik DPS på begge våpene?

 

Og har tilnærmet lik crit dmg på begge våpenen, selv om sverdet er 10 mindre på min/max dmg vs øksa?

Vet ikke så mye om dual wield, men synes du bør skaffe deg en treg 2-hander snarest :)

de er two handers = 2h

ok, var visst litt kjapp der /blush

 

Bruk det tregeste, uten tvil. Når du har +5 på den i tillegg er det en bonus. Vi warriors trenger trege 2 handere, fordi de har høyest weapon damage. Dette kommer til nytte med mange abilities, som Mortal Strike, Whirlwind, Retaliation osv. da disse gjør weapon damage.

 

Det mange ikke vet er at attack power teller også her og trege våpen får MER damage bonus fra attack power enn raske våpen (lik dps).

Endret av Munch
Lenke til kommentar

Er en lvl 51 warrior.

 

Har kjørt Arms 31 og resten i fury..

 

Så jeg resatte igår, til Fury build

 

Men det jeg lurer på er, er det virkelig verdt å gå hele veien til bloodthirst.

 

Jeg mener jeg må drepe en kar, for at så mitt neste slag teller 100%, er det bare meg eller virker det litt mange talent points for å få en slik engangs feature.

 

Flurry, enrage og bloodcraze osv skjønner jeg. Men bloodthirst...

 

Same egentlig med Mortal Strike, hva er så bra med den?, ja den reduserer healing til mobben. Men bortesett fra det gjør jo heroic strike samme eller mer dmg.

 

Noen andre synspunkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...