Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Arms warror er veldig morsomt å spille :-)

Hvis du raider som arms vil jeg anbefale deg å se på stance dance. Stance dance vil vanligvis gi deg 3-4% mere dps hvis utført riktig.

Et lite tips for de som skal begynne som arms warrior og med stance dance er å lage både berserker og battle stance barene helt like.

 

I din Battle stance actionbar, makro disse spells til Berserker:

Mortal Strike

Colossus Smash

Slam

Execute

Bladestorm

Heroic Throw

 

I din Berserker stance actionbar, makro disse spells til Battle:

Rend

Overpower

Thunder Clap

Shattering Throw

Throwdown (hvis talented)

 

Eksempel på makro:

#showtooltip Mortal Strike

/cast Berserker Stance

/cast Mortal Strike

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er riktig, men kan ikke man ikke gjøre stance dance riktig så er det fort dps-loss.

Hmm...skrev jeg ikke akkurat det da :p

 

glemte å nevne at å prøve seg på det som litt newbie er ikke noe å anbefale, heller lære seg speccen, hvordan procs, rotasjon, prioriteriger fungerer først, så prøve seg på stance dance.

Lenke til kommentar

Arms warror er veldig morsomt å spille :-)

 

Jeg foretrekker Fury :)

 

btw: bilde i signatur er ikke tillatt.

 

Kjedelig da med at bilder ikke er lov :-(

 

Spilte fury før på min warrior, men byttet til arms grunnet pvp fokus og ble da "frelst", hehe. Smaken er som baken, den er delt og kanskje det er greit at det er slik :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann! :)

 

Jeg har akkurat tørket støv av Warrioren min, og samtidig byttet fra Fury til Arms, siden jeg rett og slett ikke fikk dreisen på Fury; blei ikke noe flyt over fighten. Jeg syns Arms går mye bedre, men vil gjerne ha bekreftet at "rotasjonen"(ja, jeg veit det heter prioriteringskø nå) er riktig før jeg tar en tur i dungeon med den. Jeg er bare lvl 42, og gjør som følger (spiller i Battle stance):

 

(Battle Shout) - Charge - (Victory rush) - Rend - Mortal strike - Overpower - Heroic Strike (Mortal strike om den er klar) - Execute

 

Sweeping strikes når det er flere enn èn mob.

 

Er dette greit, eller vil jeg gjøre dårlig dps/få kjeft i dungeons om jeg bruker denne rotasjonen?

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Charge -> Rend -> CS+HS -> MS -> OP+HS -> slam -> slam+HS -> MS

 

Denne bruker jeg

 

Du må alltid se ann HS på hvor mye rage du har. Har du 60-70+ rage så kan du bruke HS, ikke ellers, da ender du opp uten rage nok til MS, som er main damage abilitien din.

 

Aldri mist Lambs to the slaughter

 

Under 20% så er execute by faaaaaaar den beste damage abilitien din, så kjør bare ms-ex-ex-ex-ex-ms for å holde lambs to the slaughter oppe, + CS når den er klar. Siden execute gjør såppas mye mer damage enn slam og OP, så er det i mine øyne waste med GCD og bruke noe annet under 20%

 

Prøv og hold en konstant linje med CS oppe, så hvis du får en sudden death proc midt i en CS debuff, ikke bruk den med en gang, men vent til den forrige er nede før du setter opp en ny for å maximere tiden du kan ha CS oppe pr. 20 sec

 

*MS = Mortal Strike

*HS = Heroic Strike

*CS = Colossus Smash

*OP = Overpower

*GCD = Global Cooldown

 

Så nu at du bare var lvl 42 :p men jeg gidder ikke viske ut alt igjen. Håper dette hjelper litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...