Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Lurer på en ting her;

 

Fikk meg nettopp mitt første trege 2h-våpen (3.80), og ser fort at crits med dette sverdet + bloodthirst fort kan ta halve HP til en mob i min levelrange (+/-1). Har nå rundt 17% critchance i zerkerstance, men kunne tenke meg den enda høyere.

 

Er det noe annet enn agi og +crit gear jeg kan få tak i for å øke critsjangsen? Husk, jeg kommer ikke til å gå over til øks/polearm for de ekstra 5% på grunn av at jeg kjører fury-build.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har diverse potions som gir +crit

tror den heter catsey elixir eller noe, men bare øks (talent for +5crit) og fury talenten gir +5 (cruelty)

Hiver du opp en del ringer osv så kan du fort komme opp i 30% crit Hadde 22 i berzerker, uten noe +crit gear, bare agi og 2H øks (talents 4tw)

Nå har jeg speccet om, og kjører en arms/protection build, siden jeg begynner å tanke en del :\

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar
Kan skrive under på at mortal strike er sykt bra mot shamaner hvertfall :dontgetit:

 

Ja, jeg har blitt offer for mortal strike med arcanite reaper et par ganger nå...

Jeg tar deg neste gang genjuro :p

Genjuro, level 60 NE warrior på Shadowmoon? highest ranked alliance?

Han kan bare vente seg til jeg får min egen reaper, han har jaget meg ut av un goro crater 4 ganger samme kveld og ellers drept med utallige ganger der!

Lenke til kommentar
Kan skrive under på at mortal strike er sykt bra mot shamaner hvertfall :dontgetit:

 

Ja, jeg har blitt offer for mortal strike med arcanite reaper et par ganger nå...

Jeg tar deg neste gang genjuro :p

Genjuro, level 60 NE warrior på Shadowmoon? highest ranked alliance?

Han kan bare vente seg til jeg får min egen reaper, han har jaget meg ut av un goro crater 4 ganger samme kveld og ellers drept med utallige ganger der!

Stemmer det ;) Jeg med min level 56 shaman, og en warrior kamerat på 52 møtte på ham i winterspring. For å si det enkelt så ble vi eid :blush:

 

Men vi så han noen minutter etterpå og angrep han, og da måtte han faktisk bruke en healing potion for å overleve ;)

 

Første gangen tok han meg på 3-4 slag.. Har ikke så mye å stille opp med når han critter for 1500 på MS, og jeg i tillegg får redusert healing med 50%.

 

Edit: når jeg tenker meg om var jeg kansje bare 54 eller 55 da dette skjedde.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Kan skrive under på at mortal strike er sykt bra mot shamaner hvertfall :dontgetit:

 

Ja, jeg har blitt offer for mortal strike med arcanite reaper et par ganger nå...

Jeg tar deg neste gang genjuro :p

Genjuro, level 60 NE warrior på Shadowmoon? highest ranked alliance?

Han kan bare vente seg til jeg får min egen reaper, han har jaget meg ut av un goro crater 4 ganger samme kveld og ellers drept med utallige ganger der!

Stemmer det ;) Jeg med min level 56 shaman, og en warrior kamerat på 52 møtte på ham i winterspring. For å si det enkelt så ble vi eid :blush:

 

Men vi så han noen minutter etterpå og angrep han, og da måtte han faktisk bruke en healing potion for å overleve ;)

 

Første gangen tok han meg på 3-4 slag.. Har ikke så mye å stille opp med når han critter for 1500 på MS, og jeg i tillegg får redusert healing med 50%.

 

Edit: når jeg tenker meg om var jeg kansje bare 54 eller 55 da dette skjedde.

han critta meg for 1880 damage og neste slag var jeg død, første gang jeg møtte han.. =( Si meg hva heter du ingame?

Lenke til kommentar
For å komme med litt om warrior...

 

Utrolig undervurdert klasse, "alle" disser klassen og sier den er ræv, noe den ikke er...

 

Vil påstå Warrior er den viktigste klassen i spillet sammen med Priest...

 

Min neste main char skal være Orc Warrior  :thumbup:

I PVE ja, men i pvp vil ikke folkene stå å slå på warrior som det er i PvE.

Warlock er også en veldig nyttig klasse og den er også undervurdert, så er ikke bare warrior.

 

Men et lite spm om taunt: Er taunt en fast aggroøkning eller er det kun det lille øyeblikket den står på, samme med growl osv, og feint (mister aggro)?

warlock er virkelig damagedealers i end game, og er minst like gode som mage, pluss at de har noen nyttige buffs for oss non mana users.

Men som vanlig aggroer de for mye, og bruker opp alt mana vannet med en gang ;) Og magene klager :D

Lenke til kommentar
<3 to my warrior! :) 4 epics, 30% crit chance, 4.6k HP, 4kAC(7k med skjold).... Resten High end blues :) (våpen=Shadowstrike/Thunderstrike)

 

Du kan tro rogues ikke liker meg og min overpower :p

Du kjører Dual Wield ? :ohmy: .

 

DW frister veeeeldig på min lvl warrior når han når lvl 20, noen tips til gear valg? .

Skal gå full fury ihvertfall, tror det blir fint med flurry osv :D .

 

Edit, sjekka thottbot, det er jo pole arm :blush: .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...