Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Angående Thunder clap ( eller hvordan det skrives ):

Jeg så en warrior pvp-film for ikke lenge siden, hvor han sloss mot en paladin som shielda og brukte first-aid. Warrioren smalt til med thunder clap, og bandasjeringen ble avbrutt, gjennom skjoldet.

 

Dere kan jo prøve.. kanskje litt nyttig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har netopp "innstalert" Weaponfastswitch buil24 og stancesets build10, men hvordan aktiverer jeg de? Med en /?? command eller skal det komme vinduer automatisk? Forøvrig bruker jeg Nurfed UI.

Jeg fårheller ikke de makroene som er postet tidligere til å virke. Noen som har forklaring på det?

 

Mvh

Andr\e.

/stancesets

 

:)

Lenke til kommentar

Er 55 på BB nå. Jeg sliter noe frykteløig i pvp. Skal teste det med tunderclamp/ bandasje. Jeg er sikker på en lev 47-48 klarer og kverke meg i pvp. Det er jo freez sjosj, stunn big bang-dø. Hva har vell vi? instersept?

 

Problemet til en warrior er jo at vi blir sterkere etterhvor mye gank vi får, og at kampen dra ut. En pvp er jo som kjent over ganske fort.

 

 

Ellers er det sykt kjekt å passere lev 50, masse hp og strenght. Nærmer oss udødlige mot vanlige npc er. Tar lett en som er 3 levler over meg.

 

Ellers har jeg hatt ca 17 turer til Sunken tempel for å få skjoldet som Eranikus dropper. Hart aldri sett det droppe, lite surt. Heter vel Crest of seprimacy eller noe. Får klare meg med pally skjoldet fra mauradon så lenge.

Har ivertfall tanna hans, og den gode ringen.

 

Quester i western pleaugelands for øyeblikket.

 

Edit2: er lev 300 i mining og lev 266 i blacksmitting, er dette akseptabelt, eller burde jeg vert høyere?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har netopp "innstalert" Weaponfastswitch buil24 og stancesets build10, men hvordan aktiverer jeg de? Med en /?? command eller skal det komme vinduer automatisk? Forøvrig bruker jeg Nurfed UI.

Jeg fårheller ikke de makroene som er postet tidligere til å virke. Noen som har forklaring på det?

 

Mvh

Andr\e.

/stancesets

 

:)

Etter min mening er stancesets ubrukelige. Bedre å switche våpen utifra situasjonen og hvilket angrep du skal bruke neste gang.

Lenke til kommentar

Stancesets er jo bare helt nydlig, den switcher automatisk til det våpnet du har valgt til den og den stancen du er i, også kan du binde en kommando til en key på tastaturet som gjør at du også kan velge mellom 3 forskjellige våpen i den stancen du er, så jeg syns den er veldig nyttig :)

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Stancesets er jo bare helt nydlig, den switcher automatisk til det våpnet du har valgt ti lden og den stancen du er i, også kan du binde en kommando til en key på tastaturet som gjør at du også kan velge mellom 3 forskjellige våpen i den stancen du er, så jeg syns den er veldig nyttig :)

Ok, sikkert funksjonelt og greit, men jeg liker bedre knapper som switcher-til-2hander-og-bruker-mortal-strike for deretter knappen switcher-til-skjold-og-bruker-shieldbash.

 

Riktignok må man presse knappene 2 ganger hver, men det er faktisk mye lettere med (to trykk på "2", to trykk på "1") enn (et trykk på "1", et trykk på "2", et trykk på "3", et trykk på "4"). :)

Endret av Munch
Lenke til kommentar

Må bare få si at Warrior ikke er så dårlig som alle skal ha det til. I PvP dreper jeg Mages, Rogues (kanskje det letteste) og Hunter, har ikke slåss mot noe spesielt annet med min 30 Warrior som nettopp fikk Whirlwind Axe :)

 

edit: er bare lvl 30, men har snakket mye med en 60 warrior som sier man bare må vite hvordan man skal spille for å være effektiv

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

Det folk her ikke har fått med seg, er at den såkalte "super rogue'en" sliter kraftig mot en god warrior. Alle klager på rogues for tiden, men ikke warriors.

 

I pvp er det som alle sier et "stein-saks-papir" system. Alle klassene er bra mot noen, og dårlige mot andre. Men hvis du virkelig hater rogues, velg warrior, og lær deg spillet.

 

Ingenting er lettere enn å banke livskiten utav en rogue med en warrior. (stikkord for den dumme er MS, Overpower & er du heldig er cooldown på Retal ferdig).

Lenke til kommentar
Det folk her ikke har fått med seg, er at den såkalte "super rogue'en" sliter kraftig mot en god warrior. Alle klager på rogues for tiden, men ikke warriors.

 

I pvp er det som alle sier et "stein-saks-papir" system. Alle klassene er bra mot noen, og dårlige mot andre. Men hvis du virkelig hater rogues, velg warrior, og lær deg spillet.

 

Ingenting er lettere enn å banke livskiten utav en rogue med en warrior. (stikkord for den dumme er MS, Overpower & er du heldig er cooldown på Retal ferdig).

Det har du jo helt rett i, men dersom du velger warrior fordi du hater rogues da er du jaggu ganske spesiell!

Lenke til kommentar
Har en lvl 11 Tauren Warrior som heter Feedme. Han er stor og sterk, men har ikke så bra utstyr. Kansje ikke så rart, alle må jo starte ett sted. I de siste dager har Feedme løpt rundt i Mulgor og jaktet ulver og andre pelsdyr. Han har lært seg hvordan man flår et dyr og bruker det til noe nyttig. Han har blitt dyktigere med tiden og er nå en stolt Journeyman Skinner. Feedme har en stor slegge. Han er optatt av å knuse ting. Om det så er skallen på et dyr eller en porselenfabrikk er det samme for han. Knusing er gøy! Feedme er alltid sulten. Derfor ble han tilgitt navnet feed me. Han spiser mye kjøtt for tiden men han har nå lært seg å tilberede retter med ulvekjøtt og krydder. Krydder er bra mot immunforsvaret. Feedme har gjennom sin levealder observert de mektige kodo beistene som vandrer fritt i villmarken. Feedme har nå fått æren til å jakte ned en berykted kodo som sikkert er mye større og sterkere enn han selv. Men Feedme som enda er ung går å grubler over ting og tang. Hva sjer etterpå? Hvordan er verdnen utenom? Feedme har blit svert godt kjent med livet etter døden. Han har også blitt meget godt kjent med hva det vil si å løpe 5 mila i spiritform gang på gang. Men Feedme er sterk til sinns, han lar seg aldri knekke. En dag skal Feedme gå til krig. Krig mot den onde alliansen. Feedme må samle krefter og erfaring til slikt. Og derfor setter Feedme disse tankene ned i underbevisstheten igjen og gjør seg klar for å sloss mot fe-folket i nord for å samle et par fjær. Livet er rolig for tiden, men hvem hvet hva fremtiden bringer?

Dritbra!!! Skikkelig rollespiller :thumbup:

Keep up the good work

 

Mvh ZxL :w00t:

Lenke til kommentar
Angående Thunder clap ( eller hvordan det skrives ):

Jeg så en warrior pvp-film for ikke lenge siden, hvor han sloss mot en paladin som shielda og brukte first-aid. Warrioren smalt til med thunder clap, og bandasjeringen ble avbrutt, gjennom skjoldet.

 

Dere kan jo prøve.. kanskje litt nyttig.

Da regner jeg med at paladinen brukte "Blessing Of Protection" Som ikke Beskytter mot magic attacks så thunder clap vil da disable bandasjen.

En Ganske Smart Taktikk mot paladins som bruker bandasje under BoP :)

 

Fleste Paladins Bruker nok Divine Shield isteden som beskytter mot alt.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Angående Thunder clap ( eller hvordan det skrives ):

Jeg så en warrior pvp-film for ikke lenge siden, hvor han sloss mot en paladin som shielda og brukte first-aid. Warrioren smalt til med thunder clap, og bandasjeringen ble avbrutt, gjennom skjoldet.

 

Dere kan jo prøve.. kanskje litt nyttig.

da regner jeg med at paladinen brukte "Blessing Of Protection" Som ikke Beskytter mot magic attacks så thunder clap vil da disable bandasjen.

En Ganske Smart Taktikk mot paladins som bruker bandasje under BoP :)

 

Fleste Paladins Bruker nok Divine Shield isteden som beskytter mot alt.

mulig at det ikke fungerer lenger pga patchen. Thunderclap gjør physical damage nå.

Lenke til kommentar

En ting som jeg har prøvd å finne ett svar på er:

Thunderclap er nå fysisk skade, vilket vil si at den burde fjerne en shamans totems.

Noen mobs som dropper totems fukner dette å andre ikke, mens i pvp har jeg aldri fått dette til å virke..

 

Noen andre som har testa dette?

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Vil bare legge til noe, protection warrior eller hvordan det skrives er faktisk veldig viktig. I går skulle vi ta onyxia for andre gang, og vi skjønte ikke hvorfor vi ble wipa pga warriorn døde hele tiden. Men etter et par forsøk så foreslo warriorn at han skulle respece tilbake til prot som han hadde sist gang. Så han stakk tilbake og respecce. Første forsøk etter han kom tilbake og onyxia måtte bøte med livet. Så jeg trur prot warrior har en del og si etter vært..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...