Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det han mener er at Warrior er en mye dårligere klasse enn andre klasser. Noe jeg ikke er 100% enig i. Warrior kunne trengt litt ekstra omtanke av blizzard, og skal man tro folka rett så kommer det etterhvert. Men den er fortsatt en god klasse slik som det er nå, og det er ingen grunn til å ikke starte warrior nå hvis det er det du egentlig vil.

 

Spill hva dere selv ønsker, og ikke hør på "den klassen suger, nerf paladins" osv.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Har en lvl 11 Tauren Warrior som heter Feedme. Han er stor og sterk, men har ikke så bra utstyr. Kansje ikke så rart, alle må jo starte ett sted. I de siste dager har Feedme løpt rundt i Mulgor og jaktet ulver og andre pelsdyr. Han har lært seg hvordan man flår et dyr og bruker det til noe nyttig. Han har blitt dyktigere med tiden og er nå en stolt Journeyman Skinner. Feedme har en stor slegge. Han er optatt av å knuse ting. Om det så er skallen på et dyr eller en porselenfabrikk er det samme for han. Knusing er gøy! Feedme er alltid sulten. Derfor ble han tilgitt navnet feed me. Han spiser mye kjøtt for tiden men han har nå lært seg å tilberede retter med ulvekjøtt og krydder. Krydder er bra mot immunforsvaret. Feedme har gjennom sin levealder observert de mektige kodo beistene som vandrer fritt i villmarken. Feedme har nå fått æren til å jakte ned en berykted kodo som sikkert er mye større og sterkere enn han selv. Men Feedme som enda er ung går å grubler over ting og tang. Hva sjer etterpå? Hvordan er verdnen utenom? Feedme har blit svert godt kjent med livet etter døden. Han har også blitt meget godt kjent med hva det vil si å løpe 5 mila i spiritform gang på gang. Men Feedme er sterk til sinns, han lar seg aldri knekke. En dag skal Feedme gå til krig. Krig mot den onde alliansen. Feedme må samle krefter og erfaring til slikt. Og derfor setter Feedme disse tankene ned i underbevisstheten igjen og gjør seg klar for å sloss mot fe-folket i nord for å samle et par fjær. Livet er rolig for tiden, men hvem hvet hva fremtiden bringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ikke velg warrior før blizzard tar og renser opp den klassen noe alvorlig.

er rett og slett ødelagt nå om dagen.

Det du sier er jo at det vil være bra å velge warrior.. Det vil jo si at man har en litt dårlige class i begynnelsen, men når blizzard først fikser den(hvis de gjør det), vil man ha en class i like høy lvl som alle andre, som plutselig er mye bedre enn det den var...

 

(men jeg er ikke enig i wat warrior suger. Warrior er en grei class som den er, men enig i at den er litt "underpowered")

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Har en lvl 11 Tauren Warrior som heter Feedme. Han er stor og sterk, men har ikke så bra utstyr. Kansje ikke så rart, alle må jo starte ett sted. I de siste dager har Feedme løpt rundt i Mulgor og jaktet ulver og andre pelsdyr. Han har lært seg hvordan man flår et dyr og bruker det til noe nyttig. Han har blitt dyktigere med tiden og er nå en stolt Journeyman Skinner. Feedme har en stor slegge. Han er optatt av å knuse ting. Om det så er skallen på et dyr eller en porselenfabrikk er det samme for han. Knusing er gøy! Feedme er alltid sulten. Derfor ble han tilgitt navnet feed me. Han spiser mye kjøtt for tiden men han har nå lært seg å tilberede retter med ulvekjøtt og krydder. Krydder er bra mot immunforsvaret. Feedme har gjennom sin levealder observert de mektige kodo beistene som vandrer fritt i villmarken. Feedme har nå fått æren til å jakte ned en berykted kodo som sikkert er mye større og sterkere enn han selv. Men Feedme som enda er ung går å grubler over ting og tang. Hva sjer etterpå? Hvordan er verdnen utenom? Feedme har blit svert godt kjent med livet etter døden. Han har også blitt meget godt kjent med hva det vil si å løpe 5 mila i spiritform gang på gang. Men Feedme er sterk til sinns, han lar seg aldri knekke. En dag skal Feedme gå til krig. Krig mot den onde alliansen. Feedme må samle krefter og erfaring til slikt. Og derfor setter Feedme disse tankene ned i underbevisstheten igjen og gjør seg klar for å sloss mot fe-folket i nord for å samle et par fjær. Livet er rolig for tiden, men hvem hvet hva fremtiden bringer?

Herre jemini så HERLI(gt)!

Jeg håper virkelig at du spiller på en role-play server.

Det er slik tenking man burde ha i WoW. Ikke "jeg skal levle dritfort til 60 og pwne alle! woot leet! du e BBQ-nabb!"

 

Få høre noe mer om Feedme da! koste emg når jeg leste! :thumbup:

Lenke til kommentar

Player Name: Enzo

Rase: Dverg

Class: Warrior

Professions: Mining og Blacksmithing

Guild: ikkeno

lvl: 13

Server: Burning Blade

 

Aldri spilt WoW før. Syns det er dritkult, syns også warrior er veldig kul rase. Kan ikke si no om den er bra i pvp eller dueller eller hva, men den er hvertfall kul å gå rundt alene og med venner med. Med mining og blacksmithing i tilleg lager jeg egen armor og bruker mye tid på å få lagd eget equipment. Det er morro =)

 

Hvis noen spiller på samma server som meg og er rundt samma level, la oss samarbeide litt da vel =) Jeg spiller hver dag, men er ikke sånn som gidder å "grinde" for å få opp level fort osv, bare spiller for gøy, gjør quest når det passer og dreper litt monster når det passer sånn ;)

 

Vet ikke om warrior trenger oppgradering jeg, men det er da bare genialt om de får det i tilleg. ting kan jo bare bli bedre :D

 

Good luck fellow warriors ;)

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig her, jeg vinner altid i duels mot div andre med samme level!

 

men nå har jeg sverd m.m jeg ikke har sett andre på min lvl har :D

 

Hvis det stemmer at warriors er litt dårligere må vi bare jobbe litt mer for å bli best..

 

 

Er helt enig at det ikke bare er viktig å få høy lvl med en gang, men også bli flink til dine yrker, ganske gøy å lage ting ¨å selge dem etterpå..

 

lykke til alle sammen!!!

 

 

Ps: her er bilder av meg, mulig litt store da jeg sitter på 1680x1050 :p :p :p

post-172-1108427465_thumb.jpg

Endret av Crazy_Viking
Lenke til kommentar

Altså, det er ikke mulig å uttale seg om balansen til klassen warrior er på en fornuftig måte før man er (minst) lvl 40-50. Det kan ikke understrekes nok. Problemet forsterker seg ganske kraftig de siste levlene.

 

Warriors problem er ikke PvE, har har warrior en meget viktig rolle å fylle. Inge er så god til å holde på aggro som en warrior. Hvis man har tenkt seg ut i PvP er det en helt annen historie. Det finnes fint få grunner til å velge warrior fremfor paladin i PvP. De har like mye armor, gjerne like mye liv, og de gjør ikke helt ulik skade. Paladin kan imidlertid heale seg, fjerne dots, og gjøre seg usårbar i tidsintervaller i flere omganger. At disse klassene ikke er spesielt godt balansert mot hverandre sier seg da selv.

 

Det eneste virkelige fortrinnet en warrior har fremfor paladin er hvordan du kan holde på aggro, og hvordan du kan plukke fiender av andre i gruppa. Ingen av disse ferdighetene har noen som helst effekt i PvP. Motstandere i PvP har fri vilje, og blåser fullstendig i om du prøver å få dem til å angripe deg i stedet for gruppas healer. Du gjør ikke mye skade, armor har ingen effekt mot magi og mange spesialangrep (som for eksempel rogue bruker mye av), du har meget begrensede muligheter for å komme deg unna hvis noen jakter på deg, og hvis du prøver å jakte på noen er sjansene veldig store for at de kan redusere din hastighet mer enn du kan redusere deres med hamstring.

 

Ja, her har Blizzard et problem de helst bør ta meget alvorlig. Jeg spilte en god stund som 60 warrior i den europeiske betaen. Jeg har startet Bellerophon igjen, men jeg kommer ikke til å spille stort med ham før Blizzard har gjort et rederlig forsøk på å balansere klassen bedre. Jeg gidder ikke være ei veikjegle i PvP. Men som sagt, i PvE er en god (relativt vanskelig klasse å spille godt) helt essensielt for enhver gruppes overlevelse. Spesielt på høy level.

Lenke til kommentar
kan du forklare hva aggro er, og hva står PvE for? j

aggro = aggresjon

 

Å holde på aggro betyr å holde fiendene interessert i deg, slik at de angriper deg, og ikke de andre i gruppa. Den viktigste oppgaven en warrior har er ikke å skade mye (det er warrior dårlig til), men å sørge for at fiendene angriper ham og ikke andre i gruppa som tåler det dårligere.

 

 

PvE = Player vs. Environment

 

Det vil si når du spiller mot "mobs" (monstere og andre datastyrte motstandere). Alt du møter på som du angriper og som ikke er styrt av andre spillere er såkalte "mobs". Når du gjør oppdrag spiller du PvE.

 

 

PvP = Player vs. Player

 

Kamp mellom spillere.

Lenke til kommentar

Ikke gi opp a crazy viking. Vi warriors må holde ut ;) Rettferdigheten kommer vel en eller annen gang. Kan godt hende warrior blir dårligere i senere level, det er kjipt, men skal greie det allikevel. Det er få warriors og det er mye mer stil å være en bra warrior enn en bra paladin. Alle er jo paladin. warrior er rå! Ferdig med saken ;)

 

Alltid kulest å være en del av mindretallet. spiller ikke for å bli kraftigst uansett.

 

Enzo - Warrior

Lenke til kommentar
Ikke gi opp a crazy viking. Vi warriors må holde ut ;) Rettferdigheten kommer vel en eller annen gang. Kan godt hende warrior blir dårligere i senere level, det er kjipt, men skal greie det allikevel. Det er få warriors og det er mye mer stil å være en bra warrior enn en bra paladin. Alle er jo paladin. warrior er rå! Ferdig med saken ;)

 

Alltid kulest å være en del av mindretallet. spiller ikke for å bli kraftigst uansett.

 

Enzo - Warrior

nei sefølgelig ikke...jeg rocker jo shitt nå for tiden...banka en paladin lvl 19 i duel når jeg var lvl 17 flere ganger på rad :p:P

Lenke til kommentar
huff... ikke skade mye? trodde det var det warrior gjorde jeg..

 

har kommet til lvl 17 nå, burde jeg begynne på nytt? ønsker jo sefølgelig å spille pvp!!

PvP-messig kan jeg ikke skjønne annet enn at Blizzard må finne på noe smart, så det får vi tro og håpe forbedrer seg. Men, hvis du spiller warrior for å gjøre mye skade har du rett og slett valgt feil klasse. De aller fleste klasser gjør mer skade, en del gjør veldig mye mer skade. Rogue, mage og hunter for eksempel. Slik må det nesten være også. Du kan ikke få både plate armor og kraftige angrep uten at du blir rimelig overlegen i forhold til andre klasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...