Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Det oppstod nylig ett problem for meg. Jeg trykket alt F4 ut av wow, for så å kortslutte pc'n (måtte skru av fort  :!: )

Det som skjedde da var at noen av addonsa mine ble litt fucked up. Jeg bruker Photec, og nå vil ikke lenger den svarte, hva skal jeg kalle det, (rammen?) vises lenger. Legger ved et bilde før og etter.

 

Jeg håper dere kan hjelpe meg!

7774938[/snapback]

på fubar'en din oppe, mellom DPS og battleground er skinner. det er den som har med problemet dit og gjøre. høyreklikk på den og skru på den igjen.

7777833[/snapback]

Tusen takk. Var umulig å fikse problemet når jeg ikke visste hvilken addon det var ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. jeg bruker en PhotekUI addon for tiden og er kjempe fornøyd. eneste problemet er at jeg tror at den fucker maskina mi. Når jeg spiller wow så av og til fryser maskina seg helt og jeg må reboote. det står at jeg bare bruker 23mb eller noe sånt. noen som har noe tips til meg? (jeg har merka av det jeg ikke bruker)

Lenke til kommentar
hei. jeg bruker en PhotekUI addon for tiden og er kjempe fornøyd. eneste problemet er at jeg tror at den fucker maskina mi. Når jeg spiller wow så av og til fryser maskina seg helt og jeg må reboote. det står at jeg bare bruker 23mb eller noe sånt. noen som har noe tips til meg? (jeg har merka av det jeg ikke bruker)

7794362[/snapback]

Når du logger inn, og får opp character screen, så har du den berømte "Addons" knappen nedde til venstre. Trykk på den. Oppe til høyre i det vinduet som kommer opp kan du sette antall MB du skal sette av i minnet til Addons. Overskrider du det nummeret, vil WoW avsluttes.

Sett det høyt, så slipper du alle problemer rundt minne. ^^ (Jeg har satt det til 512MB, selv om jeg ALDRI kommer til å bruke så mye.. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...