Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter Curse Gaming skifta theme ble det dårlig.

 

Jeg vil se på det nyeste som er kommet, jeg vil browse i kategorier, og det uten at addons som ikke virker dukker opp samt at riktig update vises. Ace2 download sida er forsåvidt greit, men den har ikke screenshots og god beskrivelse.

7856114[/snapback]

 

UI World of war

WoWInterface

 

2 sider som skulle opppfylle dine ønsker, håper jeg. Liste med populære mod, tilbakemeldinger, screens +++. Gode sider begge 2.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg driver og instalerer Photek 6.6 nå. Jeg har følgt alle instrukser til punkt og prikke :) , men jeg lurer på det siste punktet fordi det skjønner jeg ikke helt. Det lyder som følger.

 

" 5. Open up /SCT Menu and load one of the profiles for correct SCT/SCTD settings. "

 

Noen som kan hjelpe meg? Med hva jeg skal gjøre her ? Eller hvor jeg finner /SCT Menu ?

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
skriv /SCT i chat ;)

7871622[/snapback]

 

Hmm funket ikke. Alt jeg har gjort er å slette gamle WTF og INTERFACE mappa. Deretter Copy jeg Interface, Fonts og WTF mappa fra Photek som jeg lastet ned. Det jeg copya pasta jeg inn i World of warcraft mappa mi, som det står at jeg skal gjøre. Deretter Tok jeg og skrev inn Account name " i caps " trykket på den. Så rename jeg en mappe til servern min, og til slutt en siste mappe som jeg skulle rename til Char NAME. Alt dette er gjort, men det er bare punkt 5 igjen.

 

Prøvde å skrive /SCT i chatten, men det funket ikke :/

 

" 5. Open up /SCT Menu and load one of the profiles for correct SCT/SCTD settings. " det er punkt 5 , noen som vet hva jeg må gjøre ?

Endret av andiss
Lenke til kommentar
skriv /sct menu da?

7871760[/snapback]

 

Har seff prøvd å skrive det /Sct menu, jeg leser jo hva som står der, men jeg blir forbauset når det ikke funker. Når jeg har gjort alt det som Readme sier, men igjen er det noen som kan hjelpe meg med mitt problem ?

 

5. Open up /SCT Menu and load one of the profiles for correct SCT/SCTD settings.

 

Hva skal jeg gjøre da ? Hva betyr det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...