Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det en addon som gjør at jeg kan inspecte the andre rasen (horde i mitt tilfelle) ??

 

Jeg har Superinspect, da kan jeg bare inspecte en ally og så trykke på en horde så ser jeg han, men jeg ser ikke itemsa..

 

Noen som vet om det finnes en sånn addon?

7658839[/snapback]

 

Er ikke lov tror jeg.

Lenke til kommentar
Finnes det en addon som gjør at jeg kan inspecte the andre rasen (horde i mitt tilfelle) ??

 

Jeg har Superinspect, da kan jeg bare inspecte en ally og så trykke på en horde så ser jeg han, men jeg ser ikke itemsa..

 

Noen som vet om det finnes en sånn addon?

7658839[/snapback]

 

Er ikke lov tror jeg.

7658856[/snapback]

 

 

Jeg er priest og holdt på i et pvp raid. flere ganger ba de meg ta mindcontroll på noen av hordene så det kunne inspecte de. siden det var jeg som brukte MC kunne ikke jeg gjøre det. så i følge de er det en mulighet og gjøre det på. på en annen side mistenker jeg at det var bare de som kødda litt med meg og at det ikke går i det hele tatt^^

Lenke til kommentar
Skulle hatt en Quest addon jeg, som viser lvl, gjør så den kommer opp på skjermen.. brukte før questline så om noen vet om noe likt den

 

Også en Xp bar som ser bra ut, som passer inn i Photek UI =)

7600470[/snapback]

Test monkeyquest - den er en veldig fin questaddon, som gjør det du ber om og mer til :).

 

Ta gjerne med monkeybuddy, som gir deg mulighet til å konfigurere den slik du vil.

Lenke til kommentar
Skulle hatt en Quest addon jeg, som viser lvl, gjør så den kommer opp på skjermen.. brukte før questline så om noen vet om noe likt den

 

Også en Xp bar som ser bra ut, som passer inn i Photek UI =)

7600470[/snapback]

Skriv /aguf config i chatten. Velg Unit Frames > Player > Show XP-bar.

7665746[/snapback]

 

Den er svært dårlig, anbefaler XPbar none i stedet for, kan lages akkurat som du vil, og du kan få den infoen som du vil. Med AG_unitframes xp baren kommer det en liten xp bar under charecteren din sin unitframe, med lite info.

Lenke til kommentar
hva heter addonet som viser på mobben hvem som har aggro + hvor mange % hp

 

Det skal være i en og samme ting med pve greier = H

7666606[/snapback]

Høres ut ssom en eller annen unit frame mod, som også viser target's target. F.eks. gjør Perl Classic Unit Frames dette. Legger du inn Mobhealth3, kan du faktisk også se estimert hvor mage hit points ditt target har (etter du har skadet det litt vel og merke).

Lenke til kommentar

Oppdaterte alle Ace2-addonsene mine i dag, og som vanlig ble ting litt flyttet litt rundt. Men til min store skrekk sitter chatboksen man skriver i fast, noe den ikke gjorde før. Siden jeg har lastet ned addon-pakken PhotekUI har jeg ikke full peiling på hvilken mod som gjør hva, og har virkelig ikke peiling på hvilken mod som styrer chatboksen.

post-57932-1168287743_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Oppdaterte alle Ace2-addonsene mine i dag, og som vanlig ble ting litt flyttet litt rundt. Men til min store skrekk sitter chatboksen man skriver i fast, noe den ikke gjorde før. Siden jeg har lastet ned addon-pakken PhotekUI har jeg ikke full peiling på hvilken mod som gjør hva, og har virkelig ikke peiling på hvilken mod som styrer chatboksen.

post-57932-1168287743_thumb.jpg

7676078[/snapback]

 

/prat enabledmods PratEditbox position undocked

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en enkel, UI med rene og enkle farger.

 

Tenkte på å laste ned Photek UI.

 

Tror jeg gjør det, men et par ting jeg lurte på om jeg kunne forandre.

 

Skulle gjerne hatt større portraits, (det portrettet av deg, og den du targeter.. samt av de i party :p)

 

Og er det mulig å få "vanlig chat panel"?

I stedet for å ha chat panelet delt utover 3 forskjellige steder, hvis du skjønner :p

 

Eller må jeg laste ned andre addons da?

 

Screenshot av UI'en her

Lenke til kommentar
Oppdaterte alle Ace2-addonsene mine i dag, og som vanlig ble ting litt flyttet litt rundt. Men til min store skrekk sitter chatboksen man skriver i fast, noe den ikke gjorde før. Siden jeg har lastet ned addon-pakken PhotekUI har jeg ikke full peiling på hvilken mod som gjør hva, og har virkelig ikke peiling på hvilken mod som styrer chatboksen.

*bilde*

7676078[/snapback]

 

/prat enabledmods PratEditbox position undocked

7679530[/snapback]

Det funket glimrende! Mange takk =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...