Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ute etter 2 addons, eller 2 funksjonaliteter:

 

* En addon som gjør at jeg kan se all informasjonen om guildmembers i guildtaben på en gang, slik at jeg slipper å trykke på navnet eller pila for å se hva som står på Notes. Alle alts i guildet har navnet på main'en skrevet i Notes, så det hadde vært kjekt for å fort få en oversikt over hvem som er hvem.

 

* En addon som gjør det mulig å se hvilke grupper som LFM, uavhengig av instance, level range etc. Slik at man ved et lett klikk kan få en oversikt over hvilke grupper som dannes og er ute etter medlemmer.

 

Har noen sett noe som kan hjelpe for disse tilfellene?

Lenke til kommentar

Har nå begynt å få styr på UI'en min, men..

 

Jeg skulle gjerne hatt annerledes portrett (eller hva det heter. Bildet av hodet til charactern, og de i party'et ditt)

 

Og den animerte liker jeg.. Hva heter den?

 

Og er det noen som kan si meg hvordan jeg kan få hotkeys på den andre FuBaren min? Finner ikke ut noe :p

Lenke til kommentar
Har nå begynt å få styr på UI'en min, men..

 

Jeg skulle gjerne hatt annerledes portrett (eller hva det heter. Bildet av hodet til charactern, og de i party'et ditt)

 

Og den animerte liker jeg.. Hva heter den?

 

7683397[/snapback]

Adapt tror jeg gjør om de vanlige bildene til animerte.

Lenke til kommentar

Ja, har sett den.

 

Men den jeg er ute etter har ikke lik ramme osv... :p

 

Det er den typen som TotalHalibut fra Chronicles of the Goldfarmer bruker jeg er ute etter. (skulle sagt det litt før kanskje :p)

 

Man finner de to episodene på video.google.com. Anbefales ;)

Lenke til kommentar
Har nå begynt å få styr på UI'en min, men..

 

Jeg skulle gjerne hatt annerledes portrett (eller hva det heter. Bildet av hodet til charactern, og de i party'et ditt)

 

Og den animerte liker jeg.. Hva heter den?

 

Og er det noen som kan si meg hvordan jeg kan få hotkeys på den andre FuBaren min? Finner ikke ut noe :p

7683397[/snapback]

 

Last ned AG_Unitframes og evt Adapt som også er nemnt. Da kan du velge enkle unitframes som det kalles, og du kan velge mellom 3D portrait osv :)

Lenke til kommentar
Installering: Når du laster ned en UI så får du som regel en .zip/.rar fil som du pakker ut. Da får du en mappe som heter AddOns og noen ganger en til.(husker ikke nå blush.gif, så hvis noen kan si det. Takk) Disse mappene legger du i en mappe som heter Interface (i WoW mappa), hvis den ikke er der så lag den.
Endret av Adey
Lenke til kommentar
Åh, lol takk.

Trodde det var et program i starten  :!:

 

Men.. er det noen som vet kommandoen for å åpne ag_unitframes in-game?

 

(nå føler jeg det blir stilt litt for mye spørsmål fra min side her)

7686186[/snapback]

 

Er ikke sikker men prøv /aguf config

 

Hvis du har FuBar burde du laste ned DeuceCommander. da får du tilgang på Aguf komandoene der

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å hvite hvor jeg kan finne og navn på sånna castingbarer som du ser hva fienden caster og hvor lang tid de bruker på å caste det. og cooldown sak som ser for eksempel hvor lenge fienden har igjenn slowa/i frost trap o.l. skriver litt snodig nå men det er fordi jeg akuratt sto opp :p

Lenke til kommentar
Trenger hjelp til å hvite hvor jeg kan finne og navn på sånna castingbarer som du ser hva fienden caster og hvor lang tid de bruker på å caste det. og cooldown sak som ser for eksempel hvor lenge fienden har igjenn slowa/i frost trap o.l. skriver litt snodig nå men det er fordi jeg akuratt sto opp :p

7698539[/snapback]

 

 

eCastingbar og Chronometer. de to beste jeg kommer på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...