Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en addon som kan poppe opp action bars i et vindu på samme sted som jeg peker med musa? Helst med mulighet for å keybinde flere forskjellige vinduer.

 

Edit: Trenger ikke nødvendigvis være i et vindu heller, så lenge jeg kan velge selv når og hvor jeg vil se dem.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Men hvordan er Wowecon i forhold til Autioneer, syns dere?

7827847[/snapback]

Liker wowecon mye bedre pga link-arkivet og hvordan den bare legger seg inn i dine tooltips og ikke lager sine egne. På den andre siden bruker det uhorvelig mye minne. Bruker ingen av de atm.

7827950[/snapback]

Okei, liker selv Wowecon best, og bruker det. :)

 

Finnes det en addon som kan poppe opp action bars i et vindu på samme sted som jeg peker med musa? Helst med mulighet for å keybinde flere forskjellige vinduer.

7829639[/snapback]

Det har jo blitt spurt om flere ganger på den forrige siden, eller den før der. :S

Lenke til kommentar

Han som spør etter noe som kan poppe item info på mousover i chatten og han som spør om det går an å poppe action bars på mouseover i bartender3?

 

 

Det blir vel ikke det samme som jeg spør om. Hvis ikke det er noen andre poster du mener?

 

 

Edit: Bør kanskje utdype litt: Jeg vil ha actionbars som popper opp der muspekeren måtte befinne seg for øyeblikket når jeg holder inne en hotkey, ikke at actionbars skal bli synlige når jeg peker på dem.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Husker at jeg i mine tidligste wow-dager hadde en skikkelig knall addon som sa ifra når en selveid buff holdt på å gå ut, og man kunne binde en tast til å rebuffe. Tror den var innebygget i CTMod. Skulle gjerne likt å få fingrene på en lignende addon, og i det minste en som sier fra når buffs holder på å utgå om blizzard safe ui blokker recastingen.

Lenke til kommentar
Han som spør etter noe som kan poppe item info på mousover i chatten og han som spør om det går an å poppe action bars på mouseover i bartender3?

 

 

Det blir vel ikke det samme som jeg spør om. Hvis ikke det er noen andre poster du mener?

 

 

Edit: Bør kanskje utdype litt: Jeg vil ha actionbars som popper opp der muspekeren måtte befinne seg for øyeblikket når jeg holder inne en hotkey, ikke at actionbars skal bli synlige når jeg peker på dem.

7829715[/snapback]

Jeg slenger meg på denne. Ufattelig plassparende når det kommer til tradeskills.

Lenke til kommentar

Leter etter en bra måte å flytte rundt på minimap-ikonene mine. Har ca. 4-5 ikoner jeg gjerne vil flytte litt på, og bare et par av de har innebygd options som lar meg flytte de fritt (altså utover og innover fra minimapet i tillegg til bare en sirkel rundt det). Hva er den beste måten å få flyttet disse på? :) Tenkte på MoveAnything, men ut i fra kommentarer jeg leste på curse-gaming virker den litt ustabil.

 

I tillegg lurer jeg på hvordan jeg får fjernet worldmap ikonet? Bruker CTMod_Core for å fjerne det, men det er tilbake hver gang jeg logger inn...

Lenke til kommentar
Leter etter en bra måte å flytte rundt på minimap-ikonene mine. Har ca. 4-5 ikoner jeg gjerne vil flytte litt på, og bare et par av de har innebygd options som lar meg flytte de fritt (altså utover og innover fra minimapet i tillegg til bare en sirkel rundt det). Hva er den beste måten å få flyttet disse på? :) Tenkte på MoveAnything, men ut i fra kommentarer jeg leste på curse-gaming virker den litt ustabil.

 

I tillegg lurer jeg på hvordan jeg får fjernet worldmap ikonet? Bruker CTMod_Core for å fjerne det, men det er tilbake hver gang jeg logger inn...

7848869[/snapback]

 

Last ned DetachedMiniButtons for å flyye knappene..

 

SimpleMinimap for å endre på minimapet.. Skins og fjerning av default ting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...