Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hjalp ikke så mye nei. Får vel berre kjøpe belte og teste den ut. Har tenkt flere ganger at jeg savner litt støtte med de tyngste løftene.

Første par gangene kan det godt hende at du føler deg svakere. 

 

Men så lærer du deg hvordan du utnytter beltet og får noen ekstra reps/kg på mark/bøy.

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har vært innom et treningssenter som ikke har løftebelter, så det er jo bare å teste et neste økt.

 

Selvsagt greit å ha sitt eget så man ikke risikerer at alle beltene i din størrelse er opptatt osv. Selv gidder jeg ikke drasse det med meg. Bagen min er full nok som den er.  :p

Lenke til kommentar

Skal på harrytur soon, noe pwo som fortsatt er mer guff i, i sverige kontra norge? Eller slutta dette når "orginal" jack3d gikk ut av prod?

 

Du kan dra på "gamle veteran" og bruke shoppen der - da på den gamle avdelingen, ikke det nye svære senteret som har åpnet rett ved veien.

Spør rett ut om han har noe som fungerer bedre enn det som står fremme i butikken. Av en eller annen merkelig grunn har han bestandig pwo som "nylig er blitt forbudt", men som han har fått godkjenning til å selge til det er tomt.

 

Dette er uansett ikke noe farlige greier, så jeg kvier meg ikke mot å tipse om det.

 

 

Digger disse øvelsene her til oppvarming for benk & skulderpress!

 

 

10 minutter video for å vise tre øvelser :nei:

 

 

Haha :rofl:

Har aldri klart å se slike videoer - "teoretiske" beskrivelser av hvordan ting fungerer i praksis av en eller annen boler :xmas:

Varer videoen mer enn 30sek skipper jeg kjapt videre :)

Lenke til kommentar

Vil nesten tro det er sunnere for hjertet osv å kjøre en liten kur enn å bruke store mengder jack 3d osv. Det kan umulig være sunt?

 

Selv trener jeg uten noen form for faste kosttilskudd, har med tiden lært at det gir lite til ingen fordeler over tid. Spesielt ikke pwo..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Vil nesten tro det er sunnere for hjertet osv å kjøre en liten kur enn å bruke store mengder jack 3d osv. Det kan umulig være sunt

 

Selv trener jeg uten noen form for faste kosttilskudd, har med tiden lært at det gir lite til ingen fordeler over tid. Spesielt ikke pwo..

Enig. Eneste jeg bruker er kreatin.

Lenke til kommentar

Vil nesten tro det er sunnere for hjertet osv å kjøre en liten kur enn å bruke store mengder jack 3d osv. Det kan umulig være sunt

 

Selv trener jeg uten noen form for faste kosttilskudd, har med tiden lært at det gir lite til ingen fordeler over tid. Spesielt ikke pwo..

Jeg er som Akse, også enig.

Jeg bruker bare proteinpulver som tilskudd for å underbygge trening.

Opplever at det beste for MEG før trening er å ikke spise noe en time før trening (puster som en hval da) og drikke en halv liter vann i løpet av den timen.

 

Klart det er morsomt å trene med litt koffeinhypa juice innabords men det har ingen andre effekter enn akkurat det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er det noe å tjene på å bytte ut brød med andre matvarer? Jeg synes brød er skikkelig godt, og det går kjapt å smøre til frokost og til lunsj på skolen. Spiser stort sett grovbrød og gulost. Lønner det seg å bytte ut brød med noe annet til frokost? 

Lenke til kommentar

Er det noe å tjene på å bytte ut brød med andre matvarer? Jeg synes brød er skikkelig godt, og det går kjapt å smøre til frokost og til lunsj på skolen. Spiser stort sett grovbrød og gulost. Lønner det seg å bytte ut brød med noe annet til frokost? 

 

Hvorfor skal det byttes ut, når alle faktorer for deg tilsier at du ikke skal bytte det ut? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...