Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store skole-preik tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg spør igjen; Hva omtrent er gjennomsnittskarakter-kravet til medier og kommunikasjon?

Hos oss var det visstnok drithøyt mtp at det var en 2 år gammel linje som alle ville gå på. Mistenker likevel at det var helt nede på 4.3 - 4.4.

Lenke til kommentar

wh1te: Jeg vet hvordan du har det, gikk fra 5 til 2 i fransk og fra 5 til 3 i matte første året (trakk meg opp til 3 og 4 dette året), er ikke noe artig...

Ellers hadde vi engelskprøve idag, analyse av One flew over the cuckoo's nest. Ikke akkurat det vanskeligste, er sikker på 6ern. Fikk også terminkarakter i psykologi, 6 der òg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg spør igjen:

Kan noen forklare den store forksjellen på Matte MX og Matte MZ? Og det går vel ann å ha begge to når jeg begynner i VK2?

MX er vanskeligere. Går ikke an å ha begge to.

Lenke til kommentar
Vi lærer utrolig mye unyttig på skolen... Hvorfor skal søppeltømmere sitte å slite med X og Y i flere år?

Ja, der har vi den flotte holdningen til så alt for mange. Nå håper jeg virkelig ikke at de som sliter med X og Y i flere år blir søppeltømmere. Og hvis det har seg slik at en faktisk VIL bli søppeltømmer, så velger man sannsynligvis ikke X og Y. ;)

Lenke til kommentar
Ja, der har vi den flotte holdningen til så alt for mange. Nå håper jeg virkelig ikke at de som sliter med X og Y i flere år blir søppeltømmere. Og hvis det har seg slik at en faktisk VIL bli søppeltømmer, så velger man sannsynligvis ikke X og Y.  ;)

Man velger vel ikke om man vil ha X å Y når det allerede kommer i enkelte bøker FØR ungdomsskolen.... Ungdomsskoleåra er vel heller ikke X og Y-frie... :no:

Lenke til kommentar
Etter det har enda tre år med meningsløsthet hvis du går allmenn!

Synes ikke jeg har så utrolig mye meningsløst på vk1 på allmenn. Lærer faktisk mye rart, noe totalt unyttig, mye nyttig.

Var helt annerledes på ungdomsskolen. Var noen ganger jeg aldri hadde noe nytt i det hele tatt en hel måned.

Lenke til kommentar
Etter det har enda tre år med meningsløsthet hvis du går allmenn!

Synes ikke jeg har så utrolig mye meningsløst på vk1 på allmenn. Lærer faktisk mye rart, noe totalt unyttig, mye nyttig.

Var helt annerledes på ungdomsskolen. Var noen ganger jeg aldri hadde noe nytt i det hele tatt en hel måned.

Jeg har ikke gått almenn, men det de jeg kjenner som gjør det tror jeg ikke lærer så mye de har bruk for senere i livet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...