Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store skole-preik tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine til jul:

 

Engelsk: 5 (muntlig og skriftlig slått sammen)

Matematikk: 5

Naturfag: 5

Norsk skriftlig: 5

Norsk muntlig: 5

Kroppsøving: 5

Tysk B språk: 3

Økonomi: 4 (dette skyldes lærer-rot, skulle hatt 5 grunnet en prøve hun så feil på, en hun først satt meg lavere enn det jeg skulle hatt)

 

Så etter papiret ligger jeg i snitt 4.6, men egentlig 4.8.

 

I vk1 har jeg valgt å ta rettslære, fysikk, matte 2mz og samfunnskunnskap. Gleder meg ! :w00t:

Lenke til kommentar
Får anmerkning vi nå om vi ikke tar de nasjonale prøvene plutselig, noen som har boikottet? Vurderer å dra en "rage against the machine" men.. :roll:

Noen som har noe å si om de norske prøvene?

på Hammartun ungdomsskole her så var det 50 10'ende klassinger som boikottet den nasjonale prøva og leverte blankt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Hadde forelesning om WINS i går.. faen er vitsen med og lære det da ?

Er utadert og dårlig :mad:

 

Og i dag så har vi faktisk holdt på med "hacking av wlan" og IAS server. Ellers diverse sikerhets protokoler :p

 

Traalalala.. skole er kjedelig! *Glede seg for og komme hjem til pappa og den gode gamle bygda for og feste litt*

 

Ja foresten, lærern sa her i forje uke att vi har fri ver fredag resten av året :w00t:

Og digg er ikke det ?

Lenke til kommentar
Boikotting av nasjonale prøver er bare noe tull elevene gjør fordi det er et opprør mot autoriteter. Kanskje noen få som virkelig har noe i mot det at skoleresultatene blir lagt ut på nettet, resten bare følger på. :roll:

Jeg er imot det fordi det blir for mye rettearbeid for lærerene , og fordi mange av lærere vil bruke dette til å sette en del av standpunktkarakteren. Å få prøve som teller på standpunktskarakteren , som ikke er endel av pensum engang, syns jeg er helt teit. I engelsk om 2 måneders tid skal vi ha nasjonalprøve, som ERSTATTER heldagsprøven vår i engelsk, hvor sykt er ikke det? Prøva som skal telle mest, blir erstattet av noe utenfor pensum. .. !

Lenke til kommentar

Ble jaga over her da tråden min om skolen ble stengt av en "snill moderator"

 

Skolen er og har alltid vært noen for å plage oss stakkarer...

Lære masse tull vi ikke trenger. For eksempel norrøn mytologi. Hva FAEN trenger vi norrøn mytologi når vi går ut i jobb?? Og dessuten var det hele glemt etter ca et halvt år... 2-3 uker rett i dass...

Lenke til kommentar
Ble jaga over her da tråden min om skolen ble stengt av en "snill moderator"

 

Skolen er og har alltid vært noen for å plage oss stakkarer...

Lære masse tull vi ikke trenger. For eksempel norrøn mytologi. Hva FAEN trenger vi norrøn mytologi når vi går ut i jobb?? Og dessuten var det hele glemt etter ca et halvt år... 2-3 uker rett i dass...

Noen mennesker intresserer seg vel seg for sånt, og det kunne vel være greit å vite hvis du skal være norrøn-forsker/arkeolog/whatever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...