Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store skole-preik tråden


Anbefalte innlegg

*happy*

 

5 på tysk-prøve (gloseprøve, men likevel), 5 på diktanalyse og 5/6 på økonomiprøve. Uten å jobbe for det. Er ikke allmenn koselig? :p

 

Edit: Hvis noen har veldig lyst å gjøre Vietnamkrigsprosjektet for meg i ferien, så er det bare å skrike ut. :whistle:

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*happy*

 

5 på tysk-prøve (gloseprøve, men likevel), 5 på diktanalyse og 5/6 på økonomiprøve. Uten å jobbe for det. Er ikke allmenn koselig? :p

 

Edit: Hvis noen har veldig lyst å gjøre Vietnamkrigsprosjektet for meg i ferien, så er det bare å skrike ut. :whistle:

Vi har det samme prosjektet vi også nå. Lå veldig bra an til nettverket på skolen gikk til helvete og alt vi hadde lagret forsvant.

En powerpoint presentasjon vi hadde brukt en god stund på :cry:

Lenke til kommentar
*happy*

 

5 på tysk-prøve (gloseprøve, men likevel), 5 på diktanalyse og 5/6 på økonomiprøve. Uten å jobbe for det. Er ikke allmenn koselig? :p

 

Edit: Hvis noen har veldig lyst å gjøre Vietnamkrigsprosjektet for meg i ferien, så er det bare å skrike ut.  :whistle:

Vi har det samme prosjektet vi også nå. Lå veldig bra an til nettverket på skolen gikk til helvete og alt vi hadde lagret forsvant.

En powerpoint presentasjon vi hadde brukt en god stund på :cry:

Backup? :hmm: ALLTID backup! :thumbup:

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på en totalt unyttig ting.

Hvordan var det nå man regnet ut snittet man søker med fra 10. klasse? Tar man med alle karakterer som står på vitnemålet, inkludert eksamenskarakterer, og deler på antall karakterer? Eller var det de ti beste eller noe sånt tull?

Lenke til kommentar

Vel, man legger sammen standpunktkarakterer og deler på antall karakterer.

 

For de fagene som man har hatt eksamen i, regner man ut snittet for seg selv. Litt krøkete forklart, men kan komme med et eksempel:

 

Norsk: 4

Engelsk: 3

Samfunnsfag: 4

Matte: 5

 

Hvis man fikk 5 på norsk skriftlig-eksamen, og 5 på samfunnsfag muntlig, blir det: Norsk (4+5)/2 og samme for samfunnsfag. "Standpunktskarakteren" blir da 4,5 for disse fagene og det er det du regner med.

 

(4,5 + 3 + 4,5 + 5) / 4 = 4,25 i snitt.

 

Håper det forklarte litt.

Lenke til kommentar

Du tar snittet av alle karakterene du har. De fagene du har hatt eksamen i blir regnet ut for seg før de tas med i beregningene. Eksempel:

 

3 i matte

4 i engelsk

2 i norsk

2 på eksamen i matte

 

(3+2)/2 + 4 + 2= 8,5

 

8,5 / 3 = 2,833333...

 

Og ja, du tar med ALLE avgangskarakterene, jeg tok bare få for ikke å gjøre så voldsomt mye utav det.

Lenke til kommentar

Så det er altså sånn det fungerer...

Som nevnt totalt unyttig for meg å vite, men det betyr altså at jeg hadde 4,6 i snitt fra ungdomsskolen, ikke 4,5 som jeg trodde.

Uansett har jeg gått opp i snitt på vgs. i forhold til ungdomsskolen, som i utgangspunktet var det jeg satt og tenkte litt på.

Lenke til kommentar

Horete bedritne møkkete helvete. Må for faen skrive et helt satans prosjekt om fuckings befolkningsvekst I FERIEN. :realmad:

 

Skulle visst "være litt" også, siden vi jo fikk hele ferien til å jobbe. :realmad:

 

FERIE BETYR IKKE UNDERVISNINGSFRI, idiotiske innavla lærerhorer!

 

 

Heldigvis en som er enig med meg på skolen min.

 

Sorry for det over til de som måtte ta seg nær av banning.

 

Edit: Linken ble hore. Poenget var at det er en sak der om det jeg forbanner meg over litt ned på sida.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

godt råd:

ikke gå på steinerskolen på nordstrand. (andre steinerskoler har jeg ingen formening om bortsett fra ås)

1: vi bruker steinalderverktøy :thumbdown:

2: bare en time gym i uka :thumbdown:

3: grasalt kjedelig :thumbdown:

4:lærerne friker ut bare det lukter sigg av deg :innocent:

5:vi (jeg) må henge sammen med blærete sosser med snusrester på fortenna (noen hyggelige sosser og da) og hysteriske overklassejenter. :nei:

6: strengt forbudt med alle elektronisk duppeditter. :thumbdown:

7:vær drittsekk hvis du vil ha venner :mad:

8:det er masse drittunger overalt

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
Jeg fikk 4+ på særemne..

 

Er godt fornøyd fordi jeg valgte å ha det skriftlig, vi fikk oppgaven samme dag og jeg satt fra 0900 til 1430, ble totalt 6 dataskrevet side. Eneste minus var at vi ikke fikk velge hvilke emne vi kunne velge til særemne, men måtte lese 4 norske romaner og senere få oppgave om det.

Dere får iallfall LOV å skrive på data. Vi må skrive for hånd :thumbdown: . Patetiske greier ass. Sola Ungdom Skole, faen så langt den henger etter i tida! Fosilt og avleggs!

Gikk selv på sola ungdomsskole. :roll: Hoho, det var tider det :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...