Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store skole-preik tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kommer til å stryke på eksamen...

kom opp i norsk, og læreren har alltid noe imot historiene mine...

vet det ikke er henne som skal rette den, men alikevel...

På eksamen er det en sensor, som ikke kjenner deg. Det er for å nettopp motvirke dette med personlige innvirkninger..

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Min norsklærer likte meg ikke serlig godt, det tror jeg kanskje har noe med at hun er en kristen tøs som er gift med en eller annen prestefyr. Og hun likte ikke spesielt godt de som ikke var kristen, særlig ikke når de eide henne i religions-diskusjoner. Men jeg klarte no å få 5 på både bokmå-l og nynorskdelen av eksamen. ;)

Lenke til kommentar

Ok, skolepreik. Selv om jeg er er en selvutnevnt nerd, liker jeg egentlig ikke å skryte av karakterene mine, men tenkte jeg skulle gjøre det likevel.. :D

 

Uhm, på eksamen i fjor fikk jeg seks i bokmål, fem i nynorsk og fem i samfunnsfag muntlig. Jeg skrev den samme stilen til læreren min i år, og hun sa det var nesten så hun ble religiøs da hun leste den (handler om en som blir voldtatt, og hvordan hun føler at Gud ikke ser henne).

 

Men nå derimot... Har begynt å gå opp for meg at karakterer ikke er alt, og at jeg faktisk kan roe litt ned..trenger ikke være perfekt og best i alt, og det er heeerlig å ikke sitte og slite foran en prøve fordi jeg MÅ få seks.. det er så sinnsykt digg å nøye seg med fem/fire... Sier ikke at det er det beste for alle, men det at jeg satte forventningene og målene så høye, resulterte i at jeg gikk på en STOOOR smell for noen måneder siden da jeg fikk 2 på mattetentamen. Just a reminder; håp det verste, og få det beste :thumbs:

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Ok, skolepreik. Selv om jeg er er en selvutnevnt nerd, liker jeg egentlig ikke å skryte av karakterene mine, men tenkte jeg skulle gjøre det likevel.. :D

 

Uhm, på eksamen i fjor fikk jeg seks i bokmål, fem i nynorsk og fem i samfunnsfag muntlig. Jeg skrev den samme stilen til læreren min i år, og hun sa det var nesten så hun ble religiøs da hun leste den (handler om en som blir voldtatt, og hvordan hun føler at Gud ikke ser henne).

 

Men nå derimot... Har begynt å gå opp for meg at karakterer ikke er alt, og at jeg faktisk kan roe litt ned..trenger ikke være perfekt og best i alt, og det er heeerlig å ikke sitte og slite foran en prøve fordi jeg MÅ få seks.. det er så sinnsykt digg å nøye seg med fem/fire... Sier ikke at det er det beste for alle, men det at jeg satte forventningene og målene så høye, resulterte i at jeg gikk på en STOOOR smell for noen måneder siden da jeg fikk 2 på mattetentamen. Just a reminder; håp det verste, og få det beste :thumbs:

Uff, ja...

 

Du er ikke den eneste som har gjort det.

 

Prøvde på det samme nå før jul, det resulterte i 2 i matte og fysikk på karakterkortet for 1. termin :scared:

 

Heldigvis klart å klarte opp til 5 igjen nå, men det var ikke en veldig koselig situasjon...

Lenke til kommentar
Her kan dere diskutere alt som har med skole å gjøre. Prat i vei om karakterer, skoleprosjekter, eksame og alt det derre drittet der.

 

Ikke forsøple andre tråder som SO3 med skole dritt og vær så snill hold det her.

 

 

Takk...

ja.. hva om vi deler opp SO3 i masse små kategorier!

genial ide! da trenger vi jo ikke SO3 mer

Lenke til kommentar
Her kan dere diskutere alt som har med skole å gjøre. Prat i vei om karakterer, skoleprosjekter, eksame og alt det derre drittet der.

 

Ikke forsøple andre tråder som SO3 med skole dritt og vær så snill hold det her.

 

 

Takk...

ja.. hva om vi deler opp SO3 i masse små kategorier!

genial ide! da trenger vi jo ikke SO3 mer

Eller ikke. Du trenger ikke å delta hvis ikke du liker det. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...