obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Lemongrass skrev (1 minutt siden): Sier sitt at Haaland og Berge ikke prioriterer dette. Så akutte avtaler kan det ikke ha vært i og med at de hadde vært i Atlanta nå om de hadde slått England. Avtaler kan flyttes på og fly bookes om. Den eneste gyldige grunnen til å droppe en slik parade er om det skjer noe akutt med familie, venner, helse osv. Hadde dette vært feiring av medalje hadde de nok vært å sett der. Mottakelse på Slottet er greit, men full parade blir litt overkill. Haaland skulle på ferie..står så.. Og mulig han synes 8 plass ikke var så stort at det fortjente den type feiring? Synes selv dette ble overkill. Selv om vi aldri har gjort det bedre så synes jeg 8 plass feiringen er drøy. Hadde vi tatt medalje..vel da fortjener man skikkelig feiring..men 8...???
Lemongrass Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden obygda skrev (Akkurat nå): Haaland skulle på ferie..står så.. Og mulig han synes 8 plass ikke var så stort at det fortjente den type feiring? Synes selv dette ble overkill. Selv om vi aldri har gjort det bedre så synes jeg 8 plass feiringen er drøy. Hadde vi tatt medalje..vel da fortjener man skikkelig feiring..men 8...??? Det er akkurat poenget mitt. Det er tydelig at de prioriterer bort dette, og det sier sitt.
obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Lemongrass skrev (Akkurat nå): Det er akkurat poenget mitt. Det er tydelig at de prioriterer bort dette, og det sier sitt. Haaland sikter nok høyere. Han er der oppe blant de største i verden...og da legger man kanskje listen litt høyere?? Tror han er fornøyd...men ikke sånn at målet er nådd fornøyd...
HeHauken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg digget den sporadiske feiringen, roingen på slottet osv, men å feire en 8. plass blir litt stusselig. Hadde vi slått England og tatt medalje, kunne vi jublet. Ja, vi er små og vi rykket ut på kjip måte. Men vi rykket faktisk ut. En kan skylde på wire, dommerfeil osv, men det er en del av gamet i fotball - uavhengig av hvor kjipt det er.
jon67 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi kom på 5. plass. https://en.wikipedia.org/wiki/2026_FIFA_World_Cup?wprov=sfla1 3 1
Snikpellik Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Lemongrass skrev (41 minutter siden): Det er akkurat poenget mitt. Det er tydelig at de prioriterer bort dette, og det sier sitt. Haaland er ikke typen som prioriterer bort en sånn feiring om han ikke «må». Tenker at han har sine gode grunner og at det ikke er noe å kritisere.
Jalla21 Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden obygda skrev (2 timer siden): Haaland skulle på ferie..står så.. Og mulig han synes 8 plass ikke var så stort at det fortjente den type feiring? Synes selv dette ble overkill. Selv om vi aldri har gjort det bedre så synes jeg 8 plass feiringen er drøy. Hadde vi tatt medalje..vel da fortjener man skikkelig feiring..men 8...??? Hvorfor snakker du om 8. plass? Norge ender vel på 5. plass med normal fordeling av poeng og mål. https://no.wikipedia.org/wiki/VM_i_fotball_2026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå