Gå til innhold

Norge i VM 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir meg ende over.. I dag valgte NRK å sende ca 33 minutter fotball i nyhetene før noe annet slapp til.. Storbrann i Spania er visst ikke like viktig mener de.. Så viste de 8 minutter med ordinære nyheter før resten av sendingen igjen dreide seg om fotball.. 

Altså ca 52 minutter om fotball og 8 minutter reelle nyheter i løpet av en sending på en time..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Snylter skrev (13 minutter siden):

Jeg gir meg ende over.. I dag valgte NRK å sende ca 33 minutter fotball i nyhetene før noe annet slapp til.. Storbrann i Spania er visst ikke like viktig mener de.. Så viste de 8 minutter med ordinære nyheter før resten av sendingen igjen dreide seg om fotball.. 

Altså ca 52 minutter om fotball og 8 minutter reelle nyheter i løpet av en sending på en time..

Og likevel gidder du å klikke på en tråd om fotball...
Dere er så søte, dere som bare måååååå kunngjøre hvor mye dere hater fotball/idrett generelt...

Denne tråden er for oss som liker fotball.
Skal du klage på NRK, bruk denne tråden :

Endret av King Tony Craig
  • Liker 2
Skrevet
oorion skrev (9 timer siden):

Nederlag er greit det, når det er ferdigheter og taktikk som spiller inn, men når kampen blir ødelagt av dårlig dømming osv er ikke det greit, norge var klart bedre å burde vunnet kampen 2 - 0. EM er neste, men er jo dessverre fifa som styrer dette også. 

Er helt enig i at FIFA stinker og er minst like korrupt som Donald Trump, men rett skal være rett.

Det heter jo "The UEFA European Championship", så det er UEFA som styrer med EM!

Skrevet
Snylter skrev (49 minutter siden):

Det er vel ingen forskjell fra TV2? Dessuten var det en pressekonferanse som tilfeldigvis gikk samtidig med Dagsreyen.

Skogbrann i Spania var forøvrig viktig da den også var med i sendingen.  

Skrevet
2 hours ago, Delvis said:

Høres ut som du mener det var landslagets feil? 

Todelt. Man kan vanskelig overse ballen som endrer bane. Samtidig er det egne feil. Haaland kunne ha fått med seg de oppdaterte reglene før han deltar i brytekamp. Keeperarbeidet til han som 6 dager før ble omtalt som "verdens beste keeper". Sørloth som ikke blir byttet ut før etter 68 minutter.

31 MAY 26The IFAB clarifies VAR protocol for attacking-team offences before the ball is in play

The IFAB has approved a clarification to the Video Assistant Referee (VAR) protocol for use at the 2026 FIFA World Cup regarding clear offences committed by the attacking team before the ball is in play at a corner kick or free kick that have a direct impact on a goal, penalty kick, or disciplinary sanction.

If the offence meets the criteria set out in the clarification, the VAR will recommend an on-field review, following which, if the referee determines that an offence occurred before the ball was in play, the appropriate disciplinary action will be taken and the corner kick or free kick will be retaken.

The clarification will be reviewed following the 2026 FIFA World Cup before any decision on its potential broader application is made.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...