kremt Skrevet søndag kl 19:06 Skrevet søndag kl 19:06 5.plass på Fifa ranking mot 21. plass. Dog var de 31. plass før de avanserte videre fra gruppen og 16.dels finale. I teorien skal de være dårligere. Men ingen vet, ballen er rund, mange av spillerne er fysisk sterke og høye. Det kan bli overraskende jevnt.
oOF Skrevet søndag kl 19:19 Skrevet søndag kl 19:19 Jeg holder Brasil som favoritt her. Håper Ryerson har en bedre dag på jobben mot Vinicius enn han hadde i CL-finalen 2024.
ChopperRead Skrevet søndag kl 19:26 Skrevet søndag kl 19:26 oOF skrev (6 minutter siden): Jeg holder Brasil som favoritt her. Håper Ryerson har en bedre dag på jobben mot Vinicius enn han hadde i CL-finalen 2024. Tror Pedersen hadde passet bedre idag. Ikke rusten, og myyyyyye raskere. We'll see
Mr.Duklain Skrevet søndag kl 19:46 Skrevet søndag kl 19:46 BadCat skrev (13 minutter siden): Har dere begynt å ro? Ikke enda, men fotballdrakten jeg kjøpte for 100kr på Europris er på🙂
King Tony Craig Skrevet søndag kl 20:04 Skrevet søndag kl 20:04 Annullert. Men en bra åpning på kampen. Håper dette gir spillerne trua på at dette kan vi klare! 1
King Tony Craig Skrevet søndag kl 20:06 Skrevet søndag kl 20:06 Piper brasilianerne på sine egne, eller er de ikke særlig glad i Norge?
kremt Skrevet søndag kl 20:08 Skrevet søndag kl 20:08 Mange brasilianere ca ett hode lavere enn nordmenn. Bør være stor fordel på dødball både offensivt og defensivt. Derimot kan de være svært kjappe og med god aks så der bør man passe på.
KANE2009 Skrevet søndag kl 20:13 Skrevet søndag kl 20:13 Skandale at de kun viser dommeren den vinkelen. 1
REALITET Skrevet søndag kl 20:13 Skrevet søndag kl 20:13 Hvorfor er ajer på banen.. vedder på at det er han som kommer til å blogge synderbuklen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå