Gå til innhold

FOTBALL-VM 2026

Korgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cascada81 skrev (10 timer siden):

Jeg ser flere av de antatt sterkeste lagene sliter mot motstand som på papiret skal være plankekjøring og grei skuring, og et par av dem er jo til og med slått ut. Nusas perlescoring mot Elfenbenskysten er gode nyheter for Norge, og greier Norge å prikke inn formen til toppnivået de hadde under kvaliken, er alt mulig nå. Brasil står først på menyen!

Selvsagt sliter gode land mot lag som spiller ti mann i forsvar, er ekstremt kompakte og i tillegg (i Paraguays tilfelle) spiller som griser på steroider. Men Frankrike håndterte situasjonen på imponerende vis og jeg er nå ganske overbevist om at de vinner hele mesterskapet. De er ikke bare en haug med individuelle stjerner og driblefanter, men et bunnsolid kollektiv med taktisk disiplin og god lagånd.

Norge - Brasil vil bli en helt annen og langt åpnere kamp. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Van Der Linde skrev (1 time siden):

Sepp Blatter prøvde i det minste å skjule at han var korrupt. 

Infantino har fått til det med åpenhet ja, null skam og helt åpen korrupsjon. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
DukeNukem3d skrev (På 4.7.2026 den 18.50):

Tipper

Canada < Marokko

Paraguay < Frankrike

Portugal < Spania

USA > Belgia (selv uten Balogun T_T)

Brazil < Norge

Mexico < England 

Argentina > Egypt

Sveits < Colombia

Da var 3 / 8 i boks :)👍

Mexico skulle spille hjemme i høyden ja... Ble feilinformert 🤭Da tror jeg mest på Mexico, men får stå for "bongen" jeg har levert nå..

Edit ser ut som det var flaks at jeg var feilinformert. England 2-0! 😁

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 1
Skrevet
6 hours ago, Neptun1 said:

Jeg er redd Haalands tidsbruk til SoMe og posering har tatt mye energi.

Man får energi av å posere. Det er konsum som tapper.

Skrevet
DukeNukem3d skrev (4 timer siden):

England ser sterke ut! 

Vi blir slått ut mot England. Bare til å belage seg på det. Man kan håpe, men det går nok ikke. 

Skrevet
Delvis skrev (1 time siden):

Vi blir slått ut mot England. Bare til å belage seg på det. Man kan håpe, men det går nok ikke. 

Norges fordel er at mange av gutta spiller i England og derfor «kjenner lusa på gangen».

Spennende å se hvordan Solbakken setter opp den kampen.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
DukeNukem3d skrev (12 timer siden):

🤭Ja, virker suspekt. Selv om det var tvilsomt rødt kort

Dommer og VAR har sjekket situasjonen eller hatt mulighet til det, og kortet ble gitt, det spiller liten rolle om det var tvilsomt eller ei. 
Sikkert gøy å måtte dømme USA`s neste kamp, det legger litt ekstra press på dommeren vil jeg tro når de vet at telefoner mellom Trump eller det hvite hus og Infantino/FIFA skjer i kulissene. 

Skrevet
Baranladion skrev (8 minutter siden):

Dommer og VAR har sjekket situasjonen eller hatt mulighet til det, og kortet ble gitt, det spiller liten rolle om det var tvilsomt eller ei. 
Sikkert gøy å måtte dømme USA`s neste kamp, det legger litt ekstra press på dommeren vil jeg tro når de vet at telefoner mellom Trump eller det hvite hus og Infantino/FIFA skjer i kulissene. 

Når infantino lar seg påvirke på denne måten, er det åpenbart korrupsjon.
I hvilken som helst annen organisasjon ville denne overstyringen medført sparken umiddelbart.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...