VifteKopp Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Cascada81 skrev (10 timer siden): Jeg ser flere av de antatt sterkeste lagene sliter mot motstand som på papiret skal være plankekjøring og grei skuring, og et par av dem er jo til og med slått ut. Nusas perlescoring mot Elfenbenskysten er gode nyheter for Norge, og greier Norge å prikke inn formen til toppnivået de hadde under kvaliken, er alt mulig nå. Brasil står først på menyen! Selvsagt sliter gode land mot lag som spiller ti mann i forsvar, er ekstremt kompakte og i tillegg (i Paraguays tilfelle) spiller som griser på steroider. Men Frankrike håndterte situasjonen på imponerende vis og jeg er nå ganske overbevist om at de vinner hele mesterskapet. De er ikke bare en haug med individuelle stjerner og driblefanter, men et bunnsolid kollektiv med taktisk disiplin og god lagånd. Norge - Brasil vil bli en helt annen og langt åpnere kamp. 3
DukeNukem3d Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) Balogun slipper å sone mot Belgia, nå har jeg virkelig troen på USA i den kampen! Balogun slipper å sone etter rødt kort – NRK Sport – Sportsnyheter, resultater og sendeplan Endret 5. juli av DukeNukem3d
Neptun1 Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Jeg er redd Haalands tidsbruk til SoMe og posering har tatt mye energi. 1 1
Lemongrass Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli https://www.nettavisen.no/sport/trump-rykker-ut-etter-sjokkbeslutning-i-vm/s/5-95-3132029 Håper USA går på en gigasmell i 8-delsfinalen. 8 1
Van Der Linde Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Sepp Blatter prøvde i det minste å skjule at han var korrupt. 3
Baranladion Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Van Der Linde skrev (1 time siden): Sepp Blatter prøvde i det minste å skjule at han var korrupt. Infantino har fått til det med åpenhet ja, null skam og helt åpen korrupsjon. 2
DukeNukem3d Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) DukeNukem3d skrev (På 4.7.2026 den 18.50): Tipper Canada < Marokko Paraguay < Frankrike Portugal < Spania USA > Belgia (selv uten Balogun T_T) Brazil < Norge Mexico < England Argentina > Egypt Sveits < Colombia Da var 3 / 8 i boks 👍 Mexico skulle spille hjemme i høyden ja... Ble feilinformert 🤭Da tror jeg mest på Mexico, men får stå for "bongen" jeg har levert nå.. Edit ser ut som det var flaks at jeg var feilinformert. England 2-0! 😁 Endret 6. juli av DukeNukem3d 1
King Tony Craig Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Fantastisk med norsk seier mot Brasil! En Darren Farley-imitasjon av Carlo Ancelotti nå. Come on, Darren! 3
toreae Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Er det noen her som har søkt på jobben som Brasils landslagstrener? 2
Reg2000 Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli 5 hours ago, DukeNukem3d said: Balogun slipper å sone mot Belgia, nå har jeg virkelig troen på USA i den kampen! Balogun slipper å sone etter rødt kort – NRK Sport – Sportsnyheter, resultater og sendeplan Trist at åpenlys korrupsjon kan bli så avgjørende. 7
DukeNukem3d Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Reg2000 skrev (1 minutt siden): Trist at åpenlys korrupsjon kan bli så avgjørende. 🤭Ja, virker suspekt. Selv om det var tvilsomt rødt kort
BadCat Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli 6 hours ago, Neptun1 said: Jeg er redd Haalands tidsbruk til SoMe og posering har tatt mye energi. Man får energi av å posere. Det er konsum som tapper.
REALITET Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Reg2000 skrev (6 timer siden): Trist at åpenlys korrupsjon kan bli så avgjørende. Godt gjort av Trump.
Delvis Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli DukeNukem3d skrev (4 timer siden): England ser sterke ut! Vi blir slått ut mot England. Bare til å belage seg på det. Man kan håpe, men det går nok ikke.
Vokteren Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Delvis skrev (1 time siden): Vi blir slått ut mot England. Bare til å belage seg på det. Man kan håpe, men det går nok ikke. Norges fordel er at mange av gutta spiller i England og derfor «kjenner lusa på gangen». Spennende å se hvordan Solbakken setter opp den kampen. 1
Baranladion Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli DukeNukem3d skrev (12 timer siden): 🤭Ja, virker suspekt. Selv om det var tvilsomt rødt kort Dommer og VAR har sjekket situasjonen eller hatt mulighet til det, og kortet ble gitt, det spiller liten rolle om det var tvilsomt eller ei. Sikkert gøy å måtte dømme USA`s neste kamp, det legger litt ekstra press på dommeren vil jeg tro når de vet at telefoner mellom Trump eller det hvite hus og Infantino/FIFA skjer i kulissene.
Vokteren Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Baranladion skrev (8 minutter siden): Dommer og VAR har sjekket situasjonen eller hatt mulighet til det, og kortet ble gitt, det spiller liten rolle om det var tvilsomt eller ei. Sikkert gøy å måtte dømme USA`s neste kamp, det legger litt ekstra press på dommeren vil jeg tro når de vet at telefoner mellom Trump eller det hvite hus og Infantino/FIFA skjer i kulissene. Når infantino lar seg påvirke på denne måten, er det åpenbart korrupsjon. I hvilken som helst annen organisasjon ville denne overstyringen medført sparken umiddelbart. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå