Jotun Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Syns det der er hands eg. Paraguay får ikke min stemme hvertfall. Gjeng med dritt Endret 4. juli av Jotun 1
Imaginacíon Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli 17 minutes ago, Jotun said: Syns det der er hands eg. Paraguay får ikke min stemme hvertfall. Gjeng med dritt De spiller stygt. Men Frankrike spiller ikke bra.
Snikpellik Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Går treigt i kampen, men ifølge TV2 var det 38 grader da kampen startet, så hva skal man egentlig forvente. Deschamps ber de roe ned tempoet fra sidelinja, stoler på at målet skal komme til slutt uten at de bruker opp kreftene. Straffe nå. Endret 4. juli av Snikpellik 1
oOF Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Paraguay er ikke det mest sportslige laget jeg har sett. Kan ikke bare dommeren vise kortet? 1
Jotun Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Nå hater eg dette laget Drittlag som kan dra seg ut av vm. De er overhodet ikke interessert i fotball. Kun lage kvalm ihåp om å fyre en spiller på motstander laget. Nå må dommeren ta tak og gi kort snart. Endret 4. juli av Jotun
Jotun Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Paraguay slipper unna med mye her nå. Haha. Ser at de ikke har et eneste gult kort 🙈 Endret 4. juli av Jotun
oOF Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Snikpellik skrev (7 minutter siden): Det sparket der hadde blitt rødt i Premier League. Hvis det var det på Mbappes kne, burde begge fått gult, så vondt var det ikke for Mbappe. Men det er fryktelig mye usportslig av Paraguay. 1
Snikpellik Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) oOF skrev (6 minutter siden): Hvis det var det på Mbappes kne, burde begge fått gult, så vondt var det ikke for Mbappe. Men det er fryktelig mye usportslig av Paraguay. Har egentlig ikke noe å si om det treffer i det hele tatt, hvor det treffer, hvor vondt det er eller reaksjonen, alle spark eller forsøk på spark av den typen ville gått til VAR og blitt rødt i Premier League. Violent conduct. https://www.premierleague.com/en/news/4079974 Men helt greit at lista er høyere i VM. Endret 4. juli av Snikpellik
Jotun Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Nydelig. Uansett hvilken motstander det hadde vært: digg å så et sånn drittlag ute. For en møkkagjeng.
DukeNukem3d Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Jotun skrev (1 time siden): Syns det der er hands eg. Paraguay får ikke min stemme hvertfall. Gjeng med dritt Jeg liker ikke oppførselen til franskmennene etter kampen. Mbappe går bare rett fordi keeperen til Paraguay som forsøker å takke for kampen tapt bla. Dårlige vinnere Endret 4. juli av DukeNukem3d
Imaginacíon Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Stygg kamp. Godt at Frankrike vant, slikt spill vil vi ikke se mer av. 1
VifteKopp Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Vet ikke hvem sin oppførsel som var mest skamfull her, Paraguay eller dommernes. 1 2
Jotun Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli DukeNukem3d skrev (5 minutter siden): Jeg liker ikke oppførselen til franskmennene etter kampen. Mbappe går bare rett fordi keeperen til Paraguay som forsøker å takke for kampen tapt bla. Dårlige vinnere Har eg null problem med å forstå. Hadde ikke tatt sånne skitne spillere i hånden etter en sånn kamp. Se på gjengen før straffen skal tas. 1
DukeNukem3d Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Jotun skrev (1 minutt siden): Har eg null problem med å forstå. Hadde ikke tatt sånne skitne spillere i hånden etter en sånn kamp. Se på gjengen før straffen skal tas. lol, har sett det trikset mange ganger før..
Cascada81 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Jeg ser flere av de antatt sterkeste lagene sliter mot motstand som på papiret skal være plankekjøring og grei skuring, og et par av dem er jo til og med slått ut. Nusas perlescoring mot Elfenbenskysten er gode nyheter for Norge, og greier Norge å prikke inn formen til toppnivået de hadde under kvaliken, er alt mulig nå. Brasil står først på menyen!
Jotun Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli DukeNukem3d skrev (21 minutter siden): lol, har sett det trikset mange ganger før.. Eg og. Vinn fotballkamper på ærlig vis. Få de ut av vm. Deilig! Digg at franskmennene ignorerte taperne. De prøvde ikke spille et minutt fotball. 1 1
Snikpellik Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Langli sa det godt. Må være en eller annen diagnose på han Galarza. Sjeldent man ser lag som fortsetter å være så usportslige også etter kampen. Men de skal ha kred også Paraguay, for at de kjempet. Med en annen dommer som hadde husket at man kan gi gule kort til begge lag ville de nok fått kjørt seg en del hardere, for her slapp de unna med alt. Helt utrolig at de endte med å få 0 gule. Endret 4. juli av Snikpellik 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå