DukeNukem3d Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Mr.Duklain skrev (Akkurat nå): Gikk desverre ikke for Australia Kjipt, det var nære!
Imaginacíon Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Argentina spiller ganske dårlig i varmen og luftfuktigheten. Går til ekstraomganger med Kapp Verde!
Duriello Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Come on Kapp Verde! Satte en hundrings på de for en halv uke siden. 😂 1
DukeNukem3d Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Duriello skrev (1 minutt siden): Come on Kapp Verde! +1!! 😁 For en scoring! 1
Duriello Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli DukeNukem3d skrev (Akkurat nå): +1!! 😁 For en scoring! Trodde alt var tapt da Argentina scoret på overtid. Wee!! 😂
DukeNukem3d Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Duriello skrev (Akkurat nå): Trodde alt var tapt da Argentina scoret på overtid. Wee!! 😂 Det er jo null sjanse for at Kapp Verde taper straffekonk med 40 åringen i buret også 🤭 1
Duriello Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli DukeNukem3d skrev (1 minutt siden): Det er jo null sjanse for at Kapp Verde taper straffekonk med 40 åringen i buret også 🤭 Nåja, de som kjenner flaksen min vet at dette er avgjort, og ikke i min favør. Men.. Går det greit, mot alle odds, så blir det nok en ekstra lottokuppong i morgen. Og en 6pack pils. 🥳 1
Duriello Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Se der ja. 😂👍 Uansett, kjempekamp av Kapp Verde. 👍👏👏 Endret 4. juli av Duriello
Imaginacíon Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Kapp Verde kjempet som løver og det var nesten. Jeg heiet på dem så det var synd. Men for en fotballkamp!!
Cappo Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Fryktelig synd for Kapp Verde. De var så nære... Men Argentina ble avslørt så det grein, så skal de til finalen så må de skjerpe seg noe enormt. 2 1
VifteKopp Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Beste VM-et jeg kan huske å ha sett. Så mange knallkamper. Lille Kapp Verde kan være stolte over sine menn. 3 1
ReaveЯ Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Imponert av Kapp Verde må jeg si! Jeg er neimen ikke helt sikker Argentina går hele veien nå som før kampen. e: men vet aldri hva Messi kan finne på! 7(?) mål så langt i VM Endret 4. juli av ReaveЯ 1
DukeNukem3d Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) Tipper Canada < Marokko Paraguay < Frankrike Portugal < Spania USA > Belgia (selv uten Balogun T_T) Brazil < Norge Mexico < England Argentina > Egypt Sveits < Colombia Endret 4. juli av DukeNukem3d Mexico skal ut av eget land for å spille.
jjkoggan Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Bra gjort av et annet «soccer « land som har bare begynt med å interessere seg i sporten og uten full bruk av sin Bayern München stjerne Davies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå