aa00 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hei, hvor normalt eller unormalt er det å ville ønske å ha med kjørelærer på oppkjøring?
SpecialForce Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Personlig har jeg aldri hørt om at det har vært et tema. Man kjører med sensor som foretar en vurdering. Det er til fordel for både sensor og eleven å unngå potensielle forstyrrelser når man skal gjennomføre en eksamen.
Gavekort Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden aa00 skrev (16 minutter siden): Hei, hvor normalt eller unormalt er det å ville ønske å ha med kjørelærer på oppkjøring? Det forekommer, men har ikke inntrykk av at det er normalt.
aa00 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Bare en tanke som slo meg. Tenkte det kanskje var mer beroligende å ha med lærer, spesielt hvis man ikke består for da har læreren observert hva som må øves på..?
oddeh Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden aa00 skrev (7 minutter siden): Bare en tanke som slo meg. Tenkte det kanskje var mer beroligende å ha med lærer, spesielt hvis man ikke består for da har læreren observert hva som må øves på..? Grunnen til at man består eller ikke er uansett dokumentert, så ser ikke poenget med å ha med kjørelærer.
Gavekort Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det er sjeldent at det pleier å være vanskelig å forstå hvorfor man ikke bestod. Finner du en trygghet i å ha lærer med så kan du jo spørre, men du kommer til å klare deg fint alene. Kjørelærer kommer garantert til å få nerver av å sitte på med deg, siden de vet hvilke potensielle feil du kan gjøre.
Wheeljack Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Var veldig vanlig i mine trakter. Jeg hadde med kjørelærer på min oppkjøring (som riktignok var på slutiten av 90-tallet). Han hadde null påvirkning på sensor sine avgjørelser, men det var en trygghet for meg.
joandreas Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Så lenge man skjønner hva man ikke skal gjøre er det unødvendig.Om så britiske standarder er annerledes. https://youtu.be/XV7MlqitugY?si=XpZs8E2yTChoOt5F
leticia Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har jeg aldri hørt om, så tviler på at det er særlig normalt.
The Avatar Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden aa00 skrev (3 timer siden): Bare en tanke som slo meg. Tenkte det kanskje var mer beroligende å ha med lærer, spesielt hvis man ikke består for da har læreren observert hva som må øves på..? Det vil være ein dårleg køyrelærar som sender deg til oppkøyring utan å ha avdekt og retta opp i det som må øvast på. Har ikkje høyrt om nokon som har med køyrelæraren på oppkøyring, einaste grunnen til at køyrelæraren vil være med vil være i rollen som bileigar?
Sovna Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det er helt opp til elevene selv å avgjøre om de finner trygghet i det. Et slikt ønske skal og blir akseptert av både sensor og lærer. Kan jo tenkes at en sensor med litt dårlige sosiale koder prøver seg med en bedre figur når en voksen lærer sitter i baksetet? Kan også være mer nevenyttig info du vil få av læreren din etter en ikke bestått prøve. En sensors evaluering er til stor del overfladisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå