Gå til innhold

Martha og Durek må ut av Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Durek og Martha heller enda mer bensin på bålet:

https://www.seher.no/kjendis/dette-er-bare-begynnelsen/83670374

Parets ekstreme PR-kåthet, kommersialisering av kongehuset, ondsinnede misunnelse og tullete klovnerier bidrar til å rive ned bærekraftige norske verdier som tillit, åpenhet og jordnærhet + mye mer.
Provoserende handlinger som paret er avhengige av for å ha til salt i maten, men som truer bærekraftige og positive verdier som har vært en grunnstein i vårt velferdssamfunn gjennom mange generasjoner.

På høy tid at ekteparet tar ansvar for sine handlinger og forlater Norge før konfliktnivået blir ukontrollerbart….

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutes ago, Vokteren said:

Durek og Martha heller enda mer bensin på bålet:

https://www.seher.no/kjendis/dette-er-bare-begynnelsen/83670374

Parets ekstreme PR-kåthet, kommersialisering av kongehuset, ondsinnede misunnelse og tullete klovnerier bidrar til å rive ned bærekraftige norske verdier som tillit, åpenhet og jordnærhet + mye mer.
Provoserende handlinger som paret er avhengige av for å ha til salt i maten, men som truer bærekraftige og positive verdier som har vært en grunnstein i vårt velferdssamfunn gjennom mange generasjoner.

På høy tid at ekteparet tar ansvar for sine handlinger og forlater Norge før konfliktnivået blir ukontrollerbart….

Jeg forstår ikke hvorfor du gir dette så mye oppmerksomhet, disse verdiene du snakker om, er ikke noe Martha eller Durek har noen anledning til å bryte ned, det må skje kollektivt, og jeg foreslår at vi kollektivt lar disse være i fred.
Det har ikke noen som helst verdi å la seg hisse opp av Durek.

• Liker 7
Skrevet
Atib Azzad skrev (12 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor du gir dette så mye oppmerksomhet, disse verdiene du snakker om, er ikke noe Martha eller Durek har noen anledning til å bryte ned, det må skje kollektivt, og jeg foreslår at vi kollektivt lar disse være i fred.

Helt enig. Det er bare å droppe å gi disse smurfene mer oppmerksomhet så flytter de sikkert til et sted der de håper på bedre business.

• Liker 5
Skrevet
Atib Azzad skrev (7 timer siden):

Jeg mener det er helt på sin plass å markere avstand til holdninger og trender som bryter ned velprøvede suksessfaktorer.

Altfor mange er likegyldige  Hvis «alt» er lov og må prøves, blir positive normer og trygghet skjellsord.
Da går det raskt dit høna sparker.

• Liker 1
Skrevet
Vokteren skrev (9 timer siden):

Skal vi sende ut alle fra Norge som vi  (du) ikke liker? 

Hvorfor ikke bare overse dem? Eller enda bedre, å avskaffe hele monarkiet... 

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutes ago, leticia said:

avskaffe hele monarkiet... 

Hun gjør virkelig et godt forsøk på akkurat dette. Kongehusets troverdighet faller som en stein for tiden med alskens krumspring, langvarig rusmisbruk og vold utført av husets medlemmer og kommende rettssaker. Dette oppstår ikke over natten men er et resultat av langvarig gi-faen mentalitet. 

Endret av kremt
  • Liker 1
Skrevet
kremt skrev (33 minutter siden):

Hun gjør virkelig et godt forsøk på akkurat dette. Kongehusets troverdighet faller som en stein for tiden med alskens krumspring, langvarig rusmisbruk og vold utført av husets medlemmer og kommende rettssaker. Dette oppstår ikke over natten men er et resultat av langvarig gi-faen mentalitet. 

Jeg vet at monarkiet står sterkt  hos den norske befolkningen. Men jeg har så lenge jeg kan huske ment at slike ting ikke bør gå i arv. Det går fint så lenge man har gode representanter, slik jeg anser Olav var, og slik som jeg også syns Harald og Sonja er. Men hva hvis vi får noen som absolutt ikke burde representere, eller som ikke selv vil representere? Hva om det var Martha som var arving til tronen? Da ville vi fått denne som kaller seg en øgle til å representere Norge nasjonalt og internasjonalt. Nei takk, vi bør ha noen som kan byttes ut av folket hvis de ikke representerer oss på en god måte. 

• Liker 3
Skrevet
leticia skrev (16 minutter siden):

Nei takk, vi bør ha noen som kan byttes ut av folket hvis de ikke representerer oss på en god måte.

Det er jo det vi har. Folket kan droppe kongehuset når som helst.

Skrevet
53 minutes ago, kremt said:

Kongehusets troverdighet faller som en stein for tiden med alskens krumspring, langvarig rusmisbruk og vold utført av husets medlemmer og kommende rettssaker. Dette oppstår ikke over natten men er et resultat av langvarig gi-faen mentalitet. 

Om jeg har forstått det riktig er Marius medlem av kongefamilien, men ikke av kongehuset.

Skrevet

Prince Harry og Meghan følger den samme oppskriften. Være rebelsk og skape støy, som resulterer overordnet i sympati fra folket for de øvrige kongelige. Fungerer greit som distraksjoner fra andre ting også. Dette hører til i kategorien underholdning, uten at alle nødvendigvis er klar over det, inkludert meg inntil nå når jeg har tenkt litt over det.

Drama er svært god underholdning som mange kan krangle om, som da sementerer de kongelige elementene i samfunnet ytterligere.

Dette føyer seg veldig godt inn i andre saker i historien fra Martha som også fungerer svært godt som underholdning og sympativekkende for kongehuset.

Martha hjelper altså kongehuset. Dere er velkommen til å krangle med meg om at hun ikke gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...