MrL Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Duriello skrev (14 minutter siden): Storbrittania er blitt kroneksempelet på hvordan kriser som dette, IKKE skal løses. Hva blir det neste? Tankepoliti? Disse reglene gjelder dog kun innad i partiet Labour, om jeg ikke leste dem feil. Jeg skal oppdatere innlegget mitt, det ser ut til at det er det inntill videre men det er frykt for at det skal innføres som lov. 2
Sovna Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Folkflesk skrev (3 minutter siden): En voldsdømt skinhead som er kjent fra en rekke mikropartier på ytre høyre fløy. Jeg vet/visste lite om hvor han kom fra, bakgrunn. Bare hva han sa, pleier å forholde meg til det. Alt var ikke helt på jordet. Men han snakket så helvetet fort at jeg måtte spole bakover et par ganger. Kanskje det bare er slik alle voldsdømte snakker, vet ikke jeg..
Peter Johansen Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden (endret) Kajac skrev (1 time siden): Jeg har vært til sentrum-høyre politisk hele mitt liv, og jeg har aldri vært mindre i tvil enn jeg er nå om at ytre høyre utgjør en mye større fare for samfunnet enn ytre venstre. Ikke det at noen av delene er noe bra, men det er blitt så vanvittig mange høyreekstreme at det burde skremme livskiten ut av hver og en av oss. MAGA-bevegelsen har normalisert et farlig uhyre over hele verden! Menneskeheten er nødt til å bli mindre politisk ekstrem. Vi er nødt til å trekke mot sentrum, både folk fra ytre høyre og ytre venstre. Ellers går det til helvete før eller siden. Og btw, de du ser i disse "protest-togene" og opptøyene er ikke "vanlige arbeider/middelklasse folka som går i tog, fordi de føler at de gradvis mister sitt eget land". Det er hovedsakelig ekstremister som er ute og leter etter bråk. De er akkurat like jævlige folk som de du omtaler som ytre venstre. Jeg tror du har sett litt for mye på NRK og andre venstrevridde nyhetskilder. Ta en titt England, hvor folk blir satt i fengsel for å kritisere politikere, innvandring, islam og radikal kjønnsideologi på sosiale medier. Samtidig tillater myndighetene fri ulovlig innvandring, som blir belønnet med opphold på firestjerners hoteller, med gratis kost og losji. Det er hundrevis av eksempler å ta av, men stadig flere folk våkner opp for hvordan vår fremtidig kultur, samfunn og velferdsstat er i ferd med å forsvinne - hvis man ikke snart tar noen grep. Men for guds skyld, la venstresiden få lov til å gjøre akkurat hva de vil, og for all del - ikke kritiser dem eller kall dem "ytre venstre" - for det er jo i seg selv "ytre høyre". Men NRK, BBC, CNN og co - de kan slenge ut slike merkelapper over en lav sko, og vanlige folk skal bare liksom akseptere det. Beklager, men når man først har lest seg opp på problemene som Vesten står overfor, så kan man ikke bare lukke øyene igjen. Endret 22 minutter siden av Peter Johansen 1
Neptun1 Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Peter Johansen skrev (2 timer siden): Sånn har det blitt i Vesten. Venstresiden kjører samfunnet og økonomien i grøfta (godt hjulpet av ryggløse konservative politikere) med naiv og korttenkt politikk (grønnt skifte, åpne grenser, kulturradikalisme). Når vanlige folk går lei, og velger å gå i tog for å protestere - så roper venstre og venstrepressen "ytre høyre!" "ytre høyre!", i stedet for å gå i seg selv og sin egen forfeilede politikk. Hvorfor hører vi ikke om "ytre venstre" fra BBC, NRK, CNN og co? Kanskje de klarer ikke å se hva som er ytre venstre, fordi de selv har blitt en del av ytre venstreside? Akkurat nå har vi venstreprotester med hærverk og vold i Frankrike, men blir aldri omtalt som "ytre venstre" fra NRK og co. Det virker som "ytre venstre" ikke en gang eksisterer i venstrepressens verden. Og ja, det er kulturradikalt og "ytre venstre" å gradvis utslette sin egen nasjonale identitet, ha åpne grenser, føre en grønn politikk som gradvis struper industrien og økonomien, dyrke radikal kjønnsideolog og markere Pride flere måneder i året, eller å rettferdiggjøre ødeleggelser på offentlig eiendom som statuer, plyndring o.l. (BLM protestene). Prøv å pushe denne politikken i hvilket som helst ikke-vestlig land... Det er venstresiden som har blitt de radikale og ytterliggående, ikke disse vanlige arbeider/middelklasse folka som går i tog, fordi de føler at de gradvis mister sitt eget land. Kanskje politikerne burde å lytte på sin egen befolkning snart? Ja, det er kun Vesten som plager seg selv med kunstig mangfold, woke og Pride i barnehager/skoler osv. Det er ikke det at vi skal ta etter uutviklede land - men det er utilgivelig å ødelegge de best fungerende landene i verden med millioner migranter som tar med seg sine verdier som ikke tilfører oss noe positivt, tvert i mot. Når vi snakker om Storbritannia så er grooming-skandalen der hvite småjenter ble ofret av politikere og politiet til i hovedsak pakistanske "menn" grunnet berøringsangst og redsel for å bli kalt rasister noe av det mest skammelige som har skjedd i Europa i fredstid. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/groomingskandalen-var-redde-for-a-bli-stemplet-som-rasister/17333688/
Boing_80 Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden (endret) Sovna skrev (1 time siden): Ja hva? En rasist? Ikke noe annet enn det? Jeg måtte bare se et klipp fra et intervju med han. Ja, det ble en historie penset på urettferdigheten han mente hvite opplevde i det britiske samfunn om dagen og har vært det i lengre tider. Han dro frem koranen som den farlige fienden. Boka som kun er tolerant med sin egen religion, respekt går kun i én retning. Da kan det bli farlig. Samtidig lovpriste han indiere(hindu) og asiater(buddhister som de flotteste immigranter som finnes. Så helt ensidig rasist er han nok ikke. Idiot får holde. Splitt og hersk - hørt om det? Britene har alltid vært mestre i denne taktikken. Har det slått deg hvorfor indere (heter ikke indiere) blir trukket frem (det er ikke fordi de er "best" integrerte")? Og ikke minst, hva vet du om hinduismen? Hvis du tror at den er en tolerant religion så tar du blodig feil. Har du lest om situasjonen til dalitene? Den dag i dag er de kasteløse og "untouchables". Følger du med på den politiske situasjonen i India? Endret 3 minutter siden av Boing_80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå