Delvis Skrevet torsdag kl 13:42 Forfatter Skrevet torsdag kl 13:42 Jobs skrev (31 minutter siden): Ja da får man kjøpt Eddik 60% oss Tools ,det må da gjøre susen. https://www.tools.no/eddiksyre-60-25-liter-7400289058.html Den prisen da, neitakk 😏 Spørs om det vil gjøre sælig mer nytte heller, for eddik tar vel uansett bare vekstene overfladig og ikke røttene? Woff skrev (4 timer siden): Ikke når du bor lengst unna saltvann i Norge! 😁 Jeg har som de fleste andre akkurat samme problem, jeg kommer til å prøve løsningen som Biltema har med 12% på 5 liters kanner.. Får vel kjøpe inn et par hundre? 😆 Har enkel tilgang til sjøvann her, og det skal minsanten prøves når resten av roundupen er brukt opp. Har nok igjen til en siste runde med det. Kjøpte 2 kanner 12% eddik på Biltema i dag. Skal prøve det på noen steder jeg ikke tar sjansen på å bruke sjøvann. 1
Svein M Skrevet torsdag kl 13:58 Skrevet torsdag kl 13:58 Kom over dette rådet: Bland en liter eddik med en håndfull salt og en teskje oppvaskmiddel. Legg den i en sprayflaske og spray den direkte på planten. Oppvaskmiddelet skal sørge for at eddiken blir liggende på planten og ikke bare siver ned i jorda. 1
ProphetSe7en Skrevet torsdag kl 14:02 Skrevet torsdag kl 14:02 Sjekk finn. Ser det selges eddiksyre og roundup der innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå