Gå til innhold

Trump 2025 - 2026

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutes ago, Duriello said:

Du har ett noe usunt fokus på denne Walz. 👍🙂 Litt vanskelig på denne tiden av året, men kan være lurt å koble av litt, og gå ut å ta på litt gress før man blir helt oppslukt. (Noe sier meg at det er forsent da.. TWD-syndrom?🫣)

Kanskje venstresiden har fått sin Trump?   Folk med Trump derangement syndrome på ene siden at folk med Tim Walz derangement syndrome på andre siden? :p

• Liker 3
Skrevet
Fatninja skrev (6 minutter siden):

Kanskje venstresiden har fått sin Trump?   Folk med Trump derangement syndrome på ene siden at folk med Tim Walz derangement syndrome på andre siden? :p

Ja nettopp. 👍😂

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror Trump-apologistene at de som ikke forguder Trump slik de selv gjør forguder Biden, Kamala, Tim eller Clinton i stedet? Vi ser det i Epstein-saken også. Så fort Trump nevnes så kommer de samme nissene med "jamennjammenjammen Clinton!!!"

• Liker 6
Skrevet
sedsberg skrev (6 minutter siden):

Hvorfor tror Trump-apologistene at de som ikke forguder Trump slik de selv gjør forguder Biden, Kamala, Tim eller Clinton i stedet? Vi ser det i Epstein-saken også. Så fort Trump nevnes så kommer de samme nissene med "jamennjammenjammen Clinton!!!"

Whataboutisme er jo kjernen i kreml's håndbok om debatteknik. 🤔

• Liker 3
Skrevet
7 minutes ago, sedsberg said:

Hvorfor tror de med Trump derangement syndrome at de som er motstandere av woke og som misliker Biden, Kamela, TIm eller Clinton forguder Trump?

Jeg har under hele denne smertefulle prosessen hvor Trump ble gjenvalgt, både før under og etter tenkt at jeg ville stemt på Kamala Harris om jeg hadde hatt stemmerett i amerikanistan.   Det betyr på ingen som helst måte at jeg liker Harris, Biden eller Tim.  Clinton har jeg ikke sterke meninger om.

3 minutes ago, Duriello said:

Whataboutisme er jo kjernen i kreml's håndbok om debatteknik. 🤔

Det er et godt poeng det ja.

• Liker 2
Skrevet
Fatninja skrev (4 timer siden):

Hvorfor tror de med Trump derangement syndrome at de som er motstandere av woke og som misliker Biden, Kamela, TIm eller Clinton forguder Trump?

Jeg har under hele denne smertefulle prosessen hvor Trump ble gjenvalgt, både før under og etter tenkt at jeg ville stemt på Kamala Harris om jeg hadde hatt stemmerett i amerikanistan.   Det betyr på ingen som helst måte at jeg liker Harris, Biden eller Tim.  Clinton har jeg ikke sterke meninger om.

Det er et godt poeng det ja.

Du ville ikke stemt på presidentvalget dersom du ikke likte Harris eller Trump. Som amerikaner er jeg glad at du ikke har stemmeretten i mitt land.  Jeg forstår ikke hvorfor noen av dere bryr dere noe særlig om innenriks lokalpolitikk som påvirker ingen nordmenn. Jeg synes det er rart

Skrevet
45 minutes ago, jjkoggan said:

Du ville ikke stemt på presidentvalget dersom du ikke likte Harris eller Trump. Som amerikaner er jeg glad at du ikke har stemmeretten i mitt land.  Jeg forstår ikke hvorfor noen av dere bryr dere noe særlig om innenriks lokalpolitikk som påvirker ingen nordmenn. Jeg synes det er rart

Selvfølgelig ville jeg stemt på presidentvalget dersom jeg ikke likte Harris eller Trump, noe jeg ikke gjør.  Det kalles pragmatisme.  Den øvrige kommentaren din er bare personangrep.

Saken med den massive svindelen i det somaliske miljøet i Minnesota er en massiv nyhetssak i hele USA og er derfor av interesse for oss på denne siden av dammen. ´

Husker du George Floyd saken?   Den var en lokal sak, hvor politimenn fulgte de prosedyrene de var opplært til.  Jeg vil kalle det et justismord.  Var det greit å klistre den saken over nyhetene her i landet i månedsvis?

• Liker 2
Skrevet
Fatninja skrev (53 minutter siden):

Selvfølgelig ville jeg stemt på presidentvalget dersom jeg ikke likte Harris eller Trump, noe jeg ikke gjør.  Det kalles pragmatisme.  Den øvrige kommentaren din er bare personangrep.

Saken med den massive svindelen i det somaliske miljøet i Minnesota er en massiv nyhetssak i hele USA og er derfor av interesse for oss på denne siden av dammen. ´

Husker du George Floyd saken?   Den var en lokal sak, hvor politimenn fulgte de prosedyrene de var opplært til.  Jeg vil kalle det et justismord.  Var det greit å klistre den saken over nyhetene her i landet i månedsvis?

At noen med røtter fra Somalia kanskje urettmessig har karret til seg noen kroner er jo i seg selv ikke en stor nyhet..det er denne syke vinklingen mhp hvem,hvordan og hvorfor. Ingen oppegående mennesker,i alle fall ikke politikere,vil bifalle svindel. Men det er jo nettopp en slik politisk suppe av rasisme,hat og skyld noen prøver å skape her. Sikkert interessant for noen som elsker konspirasjonsteorier,men resten av verden bryr seg lite. Vi ser Donald som den syke,sleipe svindleren han faktisk er og fokuserer heller på alt det syke,gale han gjør i internasjonal politikk. Om noen amerikanere velger å tro på syke konspirasjonsteorier og støtter MAGA kulten..så sier det veldig mye om hvor syk i hodet enkelte er blitt der borte. USA fremstår jo mer og mer som et galehus dessverre. Er man i ferd med å gå tom oppegående mennesker der borte? Nei..la oss håpe det snart går et lys opp der borte. En leder som hyller hat,lyver og svindler...glad han ikke er vår president.

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Denne tweeten fra Trumps energidepartement beskriver så godt Trump-administrasjonen.

Først fremsettes en åpenbar usann påstand om at vindmøller dreper alle deres bald eagles, som følges opp av et bilde fra Israel av en død falk.

Sannhet og fakta spiller ingen rolle, det handler bare om å appellere til følelser og skape splittelse, sinne og negativitet.

• Liker 9
Skrevet
Casey skrev (12 timer siden):

Hykleriet ute til høyre er enedeløst....

Ja burde havne i samme hull som Tim Wajz og Newson.
Nå er det dukket opp svindel i Ohio, Washington og Massachusetts.
Demokrater og Republikanere som har latt dette på gått over lengre tid bør kastes i hullet mitt.

• Liker 1
Skrevet
Fatninja skrev (6 timer siden):

Saken med den massive svindelen i det somaliske miljøet i Minnesota er en massiv nyhetssak i hele USA og er derfor av interesse for oss på denne siden av dammen.

Det er egentlig irrelevant, da svindel skjer over alt. Det som er mer relevant er at Trump løslater storsvindlere, som han det ble vist til over.

Sitat

Husker du George Floyd saken?   Den var en lokal sak, hvor politimenn fulgte de prosedyrene de var opplært til. 

Nei, de gjorde ikke det.

https://www.npr.org/sections/trial-over-killing-of-george-floyd/2021/04/06/984717386/watch-live-minneapolis-police-crisis-intervention-trainer-testifies-in-chauvin-t

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
Skrevet
halnes1 skrev (22 minutter siden):

Ja burde havne i samme hull som Tim Wajz og Newson.
Nå er det dukket opp svindel i Ohio, Washington og Massachusetts.
Demokrater og Republikanere som har latt dette på gått over lengre tid bør kastes i hullet mitt.

Newsom og Walz er ikke funnet skyldig i svindel. Men Trump løslot altså denne storsvindleren, akkurat som han løslot narkobaronen som var dømt for å ha smuglet flere hundre tonn narokika inn i USA.

Trump selv svindler stortsilt.

Men du vil aldri kritisere Trump. Aldri. Du vil heller lyve om alle andre.

• Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Markiii skrev (4 minutter siden):

Tim Walz har ikke gjort noe galt. Og Repugnikanerne driver og dikter opp svindel.

Typisk Trumpetister. Påstår at narkosmugling er et stort problem samtidig som de lovpriser Trump for å ha løslatt en narkobaron som smuglet flere hundre tonn med narkotika inn i USA. Påstår det er mye svindel blant fargede samtidig som de lovpriser Trump for å ha løslatt en storsvindler som svindlet for over ti milliarder kroner.

Det er ikke republikanerne som har som har funnet ut dette, det er ansatte i Tim Walz administrasjon og media som har fått frem dette.
Og jeg ser en republikaner styrer Ohio så når mer info kommer derfra så kan vi se om han også benekter og fremstår mentalt forstyrret som Walz.
Få av deg demokrat brillene.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, Snikpellik said:

Saken fra Minnesota er ikke ny, den er tolv-tretten år gammel (2013). Den er blåst opp på nytt av influensere og andre for å fremme sin agenda.

Saken om det brutale drapet på George Floyd førte til de klart største massedemonstrasjonene i USAs historie med protester i flere tusen byer og tettsteder, med millioner av deltakere over mange uker. Også i svært mange andre land. Det er åpenbart både en nasjonal stor nyhetshendelse i USA og i resten av verden.

Drapsmannen du hevder «fulgte prosedyre» ble dømt blant annet for nettopp å ikke gjøre det, og saken førte også til at mange politidistrikter over hele landet gjorde endringer.

Hvis Minnesota saken er tolv tretten år gammel, så lurer jeg på hvorfor det ikke er gjort noe med den og det gjør nok mange amerikanere også.

Jeg mener at de uheldige omstendighetene som førte til at den multikriminelle George Floyd, som på tross av at han hadde et langt rulleblad hadde valgt å ruse seg igjen døde, ble blåst opp av influensene og andre for å fremme sin agenda.

Hvis det ble gjort endringer i flere politidistrikter i hele landet i ettertid, så bekrefter vel bare det mitt ståsted.  At håndteringen av George Floyd ikke var uhørt.

Endret av Fatninja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...