Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

74 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      3
    • Aston Martin
      3
    • Ferrari
      17
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      27
    • Mercedes-AMG
      5
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      9
    • Williams Racing
      9
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      40
    • Nei
      34
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      6
    • Aston Martin
      7
    • Haas
      2
    • Racing Bulls
      2
    • Williams Racing
      13
    • Stake Sauber
      2
  4. 4. Hvem håper du vinner mesterskapet i Abu Dhabi

• Max Verstappen
      1
    • Oscar Piastri
      0
    • Lando Norris
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ett slikt scenario er det vel egentlig en selvfølge at Piastri kommer til å gi plassen til Lando, noe annt hadde egentlig bare vært dumt, om han selv ikke har muligheten til å ta WDC tittelen. Selv om det selvfølgelig er gøyere å få en kamp helt til mållinja. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Piastri kjører sitt løp og krøller chipspose mens han forklarer at lyden er dårlig når McLaren prøver seg med noko piss...men ja...nesten gitt at det skjer noko slik at Verstappen vinner førermesterskapet. Stella har stålkontroll på strategien...

Skrevet
Evil-Duck skrev (33 minutter siden):

I ett slikt scenario er det vel egentlig en selvfølge at Piastri kommer til å gi plassen til Lando, noe annt hadde egentlig bare vært dumt, om han selv ikke har muligheten til å ta WDC tittelen.

I mitt hode tenker jeg ikke at det er en selvfølge. Noen kan bryte sammen og få en DNF, noen kan bli diskvalifisert i ettertid, få en time penalty etc. Piastri er ikke matematisk ute av det før den endelige klassifiseringen er gjort.

Og så spørs det hvordan det påvirker Piastri å ha en lagkamerat som får WDC tittelen, etter alt frem og tilbake med McLaren (tvunget til å gi plass tilbake etc). Jeg håper Piastri sier nei om det skjer.

Men jeg tror likevel de blir å ta det kjedelige valget og la Lando få seieren hvis det scenarioet kommer. 

Skrevet

Står stillingen slik på slutten og Oscar ikke kan vinne så MÅ han slippe fram lando.

Vil jo være tullete, med mindre man håper på Verstappen seier selvsagt.

Håper så lite på Verstappen at det er nesten ok om han punkterer og nå bryte selv om det blir antiklimaks 

Det beste ville være en gigantisk lagtabbe på Redbull. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...