Mr.Duklain Skrevet lørdag kl 14:37 Skrevet lørdag kl 14:37 bo1e skrev (På 17.10.2025 den 13.00): https://www.bt.no/krim/i/vg4Av4/mann-26-anmeldte-rasistisk-vold-ekspert-har-vurdert-om-minnene-kan-vaere-falske 🤣😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 Haha, hvis dommeren går med på det, så kan vi trygt si at vi ikke har et seriøst rettsvesen i dette landet. 9
Krig og fred Skrevet lørdag kl 15:08 Skrevet lørdag kl 15:08 30 minutes ago, Mr.Duklain said: Haha, hvis dommeren går med på det, så kan vi trygt si at vi ikke har et seriøst rettsvesen i dette landet. Forsvarsadvokater vil forsøke alle utveier, og dette er ikke den første gangen de kommer med absurde taktikker. 1 1
Van Der Linde Skrevet i går, 11:25 Skrevet i går, 11:25 Hvis rollene var snudd om så ville det aldri vært på tale med falske minner. 3 1
Atib Azzad Skrevet i går, 11:37 Skrevet i går, 11:37 11 minutes ago, Van Der Linde said: Hvis rollene var snudd om så ville det aldri vært på tale med falske minner. Hvilken taktikk hadde forsvaret gått for da? 1
Van Der Linde Skrevet i går, 11:38 Skrevet i går, 11:38 Just now, Atib Azzad said: Hvilken taktikk hadde forsvaret gått for da? Tror du vet det selv. Men klart Hamse skal tas på med silke hansker. Han er jo en kjernekar som kun husker feil. 5
Atib Azzad Skrevet i går, 11:48 Skrevet i går, 11:48 7 minutes ago, Van Der Linde said: Tror du vet det selv. Men klart Hamse skal tas på med silke hansker. Han er jo en kjernekar som kun husker feil. Jeg aner ikke, derfor jeg spør, du ser ut til å ha stor innsikt i advokaters fremgangsmåter.
Populært innlegg ozone Skrevet i går, 12:33 Populært innlegg Skrevet i går, 12:33 Det er stor forskjell på falsk forklaring og falske minner😒 Og hva er egentlig sannsynligheten for at den smellen han fikk når han trynte på sparkesykkel, gav ham en visjon av en rasistisk voldelig gjeng, og ikke av Julenissen i reinsdyrsleden sin?... 8 2
Populært innlegg Klote Skrevet 23 timer siden Populært innlegg Skrevet 23 timer siden Mr.Duklain skrev (På 18.10.2025 den 16.37): Haha, hvis dommeren går med på det, så kan vi trygt si at vi ikke har et seriøst rettsvesen i dette landet. Det blir litt av en presedens om vedkommende blir frifunnet for "falske minner". Det vil åpne enorme muligheter for å tømme alle fengsler og integrere rubbel og bit. Falske minner kan redde mange. Jeg tenker Støre og Vestre følger denne saken nøye. 8 1 3
Jarmo Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Sitat 26-åringen har forklart at han gikk gjennom Nygårdsparken da han skulle hjem fra byen, og at han der ble utsatt for volden. Det kan ikke stemme, mener politiet. Digitale bevis plasserer ham nemlig på et el-løperhjul i sentrumsområdet de relevante timene den natten. Løperhjulet tilhører Ryde, og ble låst opp i 05-tiden. Dataloggen viser at det på et tidspunkt bråstopper, noe som typisk samsvarer med et fall. Dette var ikke i Nygårdsparken. Like etter klokken 06 om morgenen, oppsøkte Ali legevakten. Han kom da for egen maskin på det samme løperhjulet. ABO!! https://www.ba.no/mann-26-anmeldte-rasistisk-vold-i-nygardsparken-ekspert-har-vurdert-om-minnene-kan-vare-falske/s/5-8-3194919 Endret 21 timer siden av Jarmo
Mr.Duklain Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Jarmo skrev (1 time siden): ABO!! https://www.ba.no/mann-26-anmeldte-rasistisk-vold-i-nygardsparken-ekspert-har-vurdert-om-minnene-kan-vare-falske/s/5-8-3194919 Måtte google hva løpehjul var for noe, og dette kom opp. Første gang jeg har sett at el-sparkesykkel har blitt omtalt som el-løpehjul. Endret 20 timer siden av Mr.Duklain 3
Satan666 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Mr.Duklain skrev (22 minutter siden): Måtte google hva løpehjul var for noe, og dette kom opp. Første gang jeg har sett at el-sparkesykkel har blitt omtalt som el-løpehjul. Det er et enkelt hjul man står på. Ikke som en vanlig spark. Et vanlig syn i byene, men kanskje mindre vanlig i distriktene.
Jarmo Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Mr.Duklain skrev (21 minutter siden): Første gang jeg har sett at el-sparkesykkel har blitt omtalt som el-løpehjul. Bergen det, vet ikke noe om andre byer.
Mr.Duklain Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Satan666 skrev (4 minutter siden): Det er et enkelt hjul man står på. Ikke som en vanlig spark. Et vanlig syn i byene, men kanskje mindre vanlig i distriktene. Har bodd i og rundt en storby nå i flere år, og kan ikke komme på at jeg har sett noe slik, men tror jeg vet hva du mener. Uansett utrolig dumt å drive å kjøre på en sånn i fylla (og også en vanlig el-sparkesykkel). Endret 19 timer siden av Mr.Duklain 3
Jarmo Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Mr.Duklain skrev (9 minutter siden): (og også en vanlig el-sparkesykkel). Løperhjul i Bergen. Løperhjulet tilhører Ryde.
Mr.Duklain Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Jarmo skrev (3 minutter siden): Løperhjul i Bergen. Løperhjulet tilhører Ryde. Tydeligvis. Jeg bor ikke i Bergen, men var på besøk i byen i mars. Kan ikke huske at jeg så mange løpehjul, men skal ha øyene mine oppe neste gang Eller mener du at man sier løpehjul for sparkesykkel i Bergen? Litt slik som man kaller kompiser for tjommier? Endret 19 timer siden av Mr.Duklain 1
DukeNukem3d Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Sprøtt at han likevel fikk spleisen. Kanskje vente bitte litte granne med å utbetale sånt neste gang? Til fakta er relativt bekreftet f.eks? 4 2
f767if76t Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden DukeNukem3d skrev (13 timer siden): Kanskje vente bitte litte granne med å utbetale sånt neste gang? Meh, like greit at masse idioter kaster bort penger på andre idioter/svindlere. Ikke at de lærer noe, for det ideologiske narrativet er uansett urokkelig der i gården, og den "antirasistiske markeringen" ble en idiotansamling for naive moralposører. 2000 av dem i Bergen. Hadde vært flau. Egentlig skremmende hvor automatisk alle trodde på historien bare fordi han var farget og det stemte med det gitte narrativet. Kanskje flere nordmenn må gå i seg sjæl? Ironisk at så mange er så forutinntatte. https://www.nrk.no/vestland/arrangerer-stor-markering-mot-rasisme-i-bergen-etter-pastatt-vold-mot-hamse-ali-1.17064966 5 1 1
Jarmo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sitat Digitale bevis knytter Alis mobil til et el-løperhjul, som ble låst opp 05-tiden den aktuelle natten. Løperhjulet ble kjørt rundt i sentrumsområdet, frem til en bråstans. Etter stansen ble det kjørt videre til legevakten av Hamse Ali. I november 2024 ble Ali siktet for uriktig forklaring. Han fikk da se en video av seg selv på et el-løperhjul den aktuelle natten. BA abo. 1
KarvaBlad Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ali holder fast ved at han ble angrepet av seks rasistiske menn. Politiet konkluderte med at versjonen Ali kom med helt fra starten ikke kan være riktig. Tekniske spor fra elsparkesykkelen viser en bråstopp, noe som passer med et fall. Sparkesykkelen kjørte så til legevakta. Kilde: https://www.nrk.no/vestland/held-fast-pa-forklaring-om-rasistisk-angrep-1.17620294 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå