Gå til innhold

Forbudt med adblock på youtube ?


Novice99

Anbefalte innlegg

TwoFace skrev (1 minutt siden):

Jeg synes den er meget rask, ja. Mange år siden jeg benyttet meg av Chrome, som i tillegg spiser RAM så det holder.

Skal jeg IKKE bruke Chrome, da går jeg over til TOR nettleseren :D
Best på Privatlivet også, bedre enn Brave som dme sier er best på privatlivet 😛

Og ljuge om ting er dummeste ting firma/privatfolk burte slutte gjøre, når dme skal få KUNDER :D

Greit vite fakta om ting før man skaffer exmpel Nettleser man skal bruke :D

Bryr meg ikke om RAM memory 😛

Nok av RAM har satt en grense på settings :)

Endret av Rexxus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rexxus skrev (4 minutter siden):

Skal jeg IKKE bruke Chrome, da går jeg over til TOR nettleseren :D
Best på Privatlivet også, bedre enn Brave som dme sier er best på privatlivet 😛

Og ljuge om ting er dummeste ting firma/privatfolk burte slutte gjøre, når dme skal få KUNDER :D

Greit vite fakta om ting før man skaffer exmpel Nettleser man skal bruke :D

Bryr meg ikke om RAM memory 😛

Nok av RAM har satt en grense på settings :)

BRAVE har innebygget TOR i privat også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bruk Ublock Origin, gå inn på "Mine Filtere" på instillinger, lim inn koden under:
 

youtube.com##+js(set, yt.config_.openPopupConfig.supportedPopups.adBlockMessageViewModel, false) youtube.com##+js(set, Object.prototype.adBlocksFound, 0) youtube.com##+js(set, ytplayer.config.args.raw_player_response.adPlacements, []) youtube.com##+js(set, Object.prototype.hasAllowedInstreamAd, true)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
TwoFace skrev (2 minutter siden):

Ditt valg det. Om du skal unngå å bruke noe, der utviklere eller andre instanser ikke lyver, så ønsker jeg deg masse lykke til. 

Forskjell på og skrive det på hjemmesiden og si ting offentlig på TV.

Si dem er 3x Raskere er ikke ett smart trekk :)

Lenke til kommentar
hatredFan911 skrev (4 minutter siden):

Men eg har youtube premium. Da har eg alt eg elsker fra youtube, og youtube music. Eg synes det er vanvittig mye bedre å ha youtube enn spotify.

Jeg mener nå at Spotify og YouTube er to forskjellige ting, jeg ville nok også hatt YouTube om jeg måtte velge.
Nå ser det ut til at jeg blir tvunget fra YouTube Premium Lite over til vanlig YouTube Premium så da får jeg kanskje erfaring med YouTube Music. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om de ikke har hver eneste sang produsert av et band. 
Det er sjelden jeg velger et band å høre på uansett, setter stort sett på automatisk genererte lister innenfor sjangerne jeg liker.

At enkelte påstå at "alt" skal være gratis syntes jeg egentlig er en ganske barnslig tankegang.
Det er OK å betale for NetFlix liksom som man ser på 3 timer i mnd, men YouTube som man ser på 50 timer i mnd skal man nekte å betale for? Eneste grunnen til at man faktisk nekter å betale er at det har vært så enkelt å sno seg unna.

Lenke til kommentar
30 minutes ago, TwoFace said:

Bare å bytte til BRAVE Browser, som bygger på Chrome, så slipper dere reklame og å installere adblocker. Fynker på Ipad, iphone, android, you name it, også.

Du vil helst ikke bruke noe som bygger på chrome, derfor firefox er bedre (for adblocks osv), de har sin egen engine som ikke lager mer krøll for adblocker folka. 
Verste scenario er om disse får monopol og firefox dør ut. Det krever sikkert endel arbeid å holde hjulene i gang så er ikke bare å hacke sammen en ny motor. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
itgrevelin skrev (2 minutter siden):

Du vil helst ikke bruke noe som bygger på chrome, derfor firefox er bedre (for adblocks osv), de har sin egen engine som ikke lager mer krøll for adblocker folka. 
Verste scenario er om disse får monopol og firefox dør ut. Det krever sikkert endel arbeid å holde hjulene i gang så er ikke bare å hacke sammen en ny motor. 

Over årenes løp, så har jeg benyttet meg av Safari, Vivaldi, Firefox(som jeg brukte veldig lenge), TOR, Opera, Edge, ja, de fleste. Etter min mening, så er det ingen som gjør meg like fornøyd som når jeg bruker Brave. Men jeg kom jo bare med ett tips, om folk velger å følge det - bryr jeg meg ikke noe om. Min opplevelse er jo ikke den samme som andres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Bjerknez said:

 

Youtube appen har fungert utmerket den i alle år, helt til Youtube begynte med disse short videoene. Å sitte med laptop i fanget i stuen blir litt 1990 for min del. Da får jeg heller leve med short videoer 😅

Jeg bruker iPad til 90% av alle oppgavene jeg gjør. Laptop har jeg ikke lenger, men har en kraftig stasjonær PC til tyngre oppgaver. 

Har ikke laptop i fanget eller noe annet sted. Når man først får fjernet reklamen (gratis), automatisk skipping av sponsorinnhold, konvertert eller fjernet shorts pluss annet snacks som å fjerne sett innhold fra recommended så blir det plutselig en helt annen opplevelse og umulig å gå tilbake til rullestol-youtube.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Youtube premium gir fortsatt en langt kjipere opplevelse enn patchet youtube. På samme måte som jeg blir provosert av strømmetjenester som reklamerer med at nå er neste sesong av #insert show you watch here# tilgjengelig. Og så går jeg for å se det og så er det er ikke der likevel. Er noe feil mon tro? Er det på en annen strømmetjeneste i mitt område? Må jeg vente til neste år i mitt område? Nobody knows. Men jeg vet hvor jeg enkelt kan få tak i det uten å måtte bruke 30 minutter på å finne ut akkurat hva problemet er..

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk også dette varslet i går eller forgårs. Jeg har brukt Adblock Plus og uBlock, men selv om begge funker enda får jeg varsel om å deaktivere dem.

Jeg har jevn eller ujevnt byttet mellom noen få adblocktillegg inkl. de nevnte fordi reklame etter en stund har sluppet gjennom, dog ikke på YouTube, men bruker i skrivende stund Adblock Youtube.
Det funker, dog med irriterende avbrudd på opptil 15-20 sekunder med varselet "skipping ads...".

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...