Gå til innhold

Forbudt med adblock på youtube ?


Novice99

Anbefalte innlegg

Bjerknez skrev (2 minutter siden):

Skal jeg se på tull og tøys, så bruker jeg TikTok. Youtube er for meg ikke en arene jeg ønsker slike Shorts videoer. 

Dem shorts er på Facebook, ikke youtube jeg ser dem hehe.
Men dem popper opp på facebook :( 

Virker som Facebook Elsker Youtube.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uderzo skrev (17 minutter siden):

Det er Youtubes forsøk på å konkurrere med TikTok o.l.
Jeg bruker dette scriptet, den skjuler automatisk videoer du har sett fra din abonnentside, men du kan også velge å skjule alle shorts.
https://github.com/EvHaus/youtube-hide-watched

Denne var nyttig! Utrolig lei av at jeg får opp anbefalinger på videoer jeg allerede har sett! Takk! :D

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
bo1e skrev (14 minutter siden):

Hvis du bruker en android-dings istedenfor ipad så kan du bruke ReVanced, som gir deg en hel bråte med tilpasninger for youtube. Jeg er blitt så vant med tilpasningene at å bruke stock youtube nå blir som en form for tortur.

https://revanced.app/patches?pkg=com.google.android.youtube

 

Abigor skrev (19 minutter siden):

Hvis du bruker youtube appen så surfer du i rullestol. Om jeg ser på youtube i sofaen så er det via tv (koblet til datamaskin). Har også en plugin som automatisk hopper over sponsor delene 🤩

Youtube appen har fungert utmerket den i alle år, helt til Youtube begynte med disse short videoene. Å sitte med laptop i fanget i stuen blir litt 1990 for min del. Da får jeg heller leve med short videoer 😅

Jeg bruker iPad til 90% av alle oppgavene jeg gjør. Laptop har jeg ikke lenger, men har en kraftig stasjonær PC til tyngre oppgaver. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Google er sure fordi folk velger bort reklame, spesielt de som avbryter midt i en video. Det er tross alt mye penger i det.

Problemet er at de prøver å tvinge folk til å se på reklame folk er ikke interessert i. Da stikker jeg bare til Rumble, Odysee, og/eller andre plattformer.

Endret av Yakamaru
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Yakamaru skrev (2 minutter siden):

Google er sure fordi folk velger bort reklame, spesielt de som avbryter midt i en video. Det er tross alt mye penger i det.

Problemet er at de prøver å tvinge folk til å se på reklame folk er ikke interessert i. Da stikker jeg bare til Rumble, Odysee, og/eller andre plattformer.

Nice, Rumble så fin ut :D
Første gang jeg dro til dem nå :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Abigor skrev (41 minutter siden):

Hvis du bruker youtube appen så surfer du i rullestol. Om jeg ser på youtube i sofaen så er det via tv (koblet til datamaskin). Har også en plugin som automatisk hopper over sponsor delene 🤩

Enig med @Bjerknez at det heller er du som er litt gammeldags som ikke kan gi slipp på PC-en.

YouTube er ikke så gal på å få frem kanaler og innhold jeg har lyst til å se på.
Når det kommer til søk så har jeg mulighet til å både si hva jeg vil søke etter eller koble et trådløst tastatur til enheten. Samtidig syntes jeg det er enkelt å forsvare at jeg betaler for YouTube Premium ettersom jeg garantert ser over 50 timer i mnd og dette fjerner reklame på alle mine enheter uten at jeg trenger å finne forskjellige løsninger pr enhet for å slippe å betale. Jeg ser ikke problemet. 

@Yakamaru YouTube og vi som bruker det er veldig klar over at det ikke finnes noen som er i nærheten av deres størrelse og da blir de egentlig ikke et alternativ heller.

Endret av FB.934880505
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler firefox. Adblock og sånt funker bedre i firefox enn chrome av en merkelig grunn. Det merkes spesielt om man ser litt på xxx :D
Reklame er noe eg absolutt styrer unna, på samme måte som eg styrer unna nettavisen og slikt søppel som kommer opp "derfor er hun utro" og slike ekstremt barnslige ting de legger ut. Eg takler ikke garbage der eg surfer.

Men eg har youtube premium. Da har eg alt eg elsker fra youtube, og youtube music. Eg synes det er vanvittig mye bedre å ha youtube enn spotify.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
hatredFan911 skrev (2 minutter siden):

Anbefaler firefox. Adblock og sånt funker bedre i firefox enn chrome av en merkelig grunn. Det merkes spesielt om man ser litt på xxx :D
Reklame er noe eg absolutt styrer unna, på samme måte som eg styrer unna nettavisen og slikt søppel som kommer opp "derfor er hun utro" og slike ekstremt barnslige ting de legger ut. Eg takler ikke garbage der eg surfer.

Men eg har youtube premium. Da har eg alt eg elsker fra youtube, og youtube music. Eg synes det er vanvittig mye bedre å ha youtube enn spotify.

Spotify burte vært Gratis haha, dem har tapt mange medlemmer pga Youtube, dem hakke all musikken fra 1 band exmpel, trist dem ikke viser alle album fra 1 band :(

1 av grunnen til jeg ikke bruker spotify, men KUN youtube, liker se Dokumentarer på Youtube :)
 

Lenke til kommentar
TwoFace skrev (5 minutter siden):

Bare å bytte til BRAVE Browser, som bygger på Chrome, så slipper dere reklame og å installere adblocker. Fynker på Ipad, iphone, android, you name it, også.

Er den like rask som chrome når det gjelder nettsider?
laste opp og ned osv?
Chrome er pr dags dato som jeg leste dne raskeste nettleseren, brukt den til spill også  :D

Googlet den nettlesern dem LJUGER, dem sier dem er 3 ganger raskere enn chrome lmao.
Bare det er grunnen til ikke bruke dem 😛

https://www.cloudwards.net/fastest-browser/

Endret av Rexxus
Lenke til kommentar
Rexxus skrev (3 minutter siden):

Er den like rask som chrome når det gjelder nettsider?
laste opp og ned osv?
Chrome er pr dags dato som jeg leste dne raskeste nettleseren, brukt den til spill også  :D

Jeg synes den er meget rask, ja. Mange år siden jeg benyttet meg av Chrome, som i tillegg spiser RAM så det holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...