Gå til innhold

Black Friday, Black Week, Cyber Monday og Singles day 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Musefella skrev (1 time siden):

Det er vel hele poenget med politikken, lavere forbruk og mer gjenbruk.

Kanskje mer at alt er blitt dyrere de siste 2 årene, så et faktisk "tilbud" finnes ikke i butikkene denne gangen.

Om det er bevisst politikk, en faktisk årsak (ser masse argumenter i andre tråder) eller en blanding av diverse globale faktorer spesielt de siste 2 årene er ikke noe jeg legger meg borti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke mye gode tilbud i år. Ikke så mange år siden jeg hadde en lang ordreliste når BF var ferdig, og det utelukkende var gode tilbud på det jeg kjøpte.

I år hadde jeg 21 ting på en liste, alt fra verktøybelte og verktøy til mus og tastatur, og ikke en eneste av tingene jeg hadde på listen ble satt ned i pris.

Det ble likevel noen kjøp i løpet av uken. Directory Opus med koden BF2022NOV. Etter har å prøvd denne de siste 20 dagene var det ingen vei tilbake, en glimrende file Manager for Windows.

Det er også tilbud på Duplicasy, 65$ for lifetime lisens for en enhet, og 28$ for hver ekstra lisens.

Det ble også en Siemens EQ7, som jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal beholde eller ikke enda. Impulskjøp på denne, så får bruke de neste ukene til å se om den faller i smak.

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (48 minutter siden):

nesten så jeg får lyst å kjøpe selv om ikke trenger her og nå

https://www.power.no/tv-og-lyd/tv/blaupunkt-32-hd-tv-32h1322/p-1757771/

https://www.power.no/tv-og-lyd/tv/nokia-55-4k-uhd-android-tv-une55gv210i/p-1297962/

se utover formiddagen om jeg greier motstå suget :grin2:

Hvem eier "Blaupunkt" nå, siden det opphørte i 2016, så for en stund siden en "Blaupunkt" forsterker til bil som skulle være sååå bra, men det var bare noe jalla greier visstnok, tror den kosta 60$ på Amazon og skulle gi 1200w eller noe.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (10 minutter siden):

Hvem eier "Blaupunkt" nå, siden det opphørte i 2016

det er flere tidligere kjente merkenavn (ulike produkter) som ikke er var de engang var.

selve merkenavnene selges til fritt, så da dukker det plutselig opp "Michelin" og "Black & Decker" kompressorer på Europris til under tusen kroner, osv.

Husker ikke hva dette fenomenet kalles, men er utbredt etterhvert.

Når det gjelder denne 32" Blaupunkt tv'n, som kun koster 1490,- ville jeg ikke vært bekymret. Det er uansett driitbillig hvis man har behov for en 32" til barnerom, hybel etc, eller rett og slett foretrekker mindre skjermstørrelse.

Lenke til kommentar

Kun det beste til barna. Hvordan tror du utviklingen deres blir hvis de vokser opp med skrot. Jeg har aldri forstått meg på folk som mener at barn ikke trenger bra utstyr og at det kan være en slags holdeplass på vei til returstasjonen. Barn er fremtidens gründere, skapere og utviklere. Sats på barna.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (9 minutter siden):

Kun det beste til barna. Hvordan tror du utviklingen deres blir hvis de vokser opp med skrot. Jeg har aldri forstått meg på folk som mener at barn ikke trenger bra utstyr og at det kan være en slags holdeplass på vei til returstasjonen. Barn er fremtidens gründere, skapere og utviklere. Sats på barna.

ok jeg gir meg. :D

hvis du vil sette inn en tv til 20 000 på barnerommet så værsågod.

hva blir det neste? -at man er barnemishandler hvis man serverer ungene First Price produkter?  :p

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (16 minutter siden):

Kun det beste til barna. Hvordan tror du utviklingen deres blir hvis de vokser opp med skrot. Jeg har aldri forstått meg på folk som mener at barn ikke trenger bra utstyr og at det kan være en slags holdeplass på vei til returstasjonen. Barn er fremtidens gründere, skapere og utviklere. Sats på barna.

Dersom man bare skal gi barn alt de peker på, hvordan skal de da klare seg selv den dagen de flytter ut, da vil de jo tro at det er helt normalt å bare få det som de vil.

Nei her er det ikke slik at de får de dyreste iPhonen, pc osv... Her må de jobbe og lære å sette pris på ting, det var også slik jeg vokste opp, og mine foreldre gjorde alt helt riktig dengang, selv om jeg ikke alltid syntes det da.

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Mr.M said:

ok jeg gir meg. :D

hvis du vil sette inn en tv til 20 000 på barnerommet så værsågod.

hva blir det neste? -at man er barnemishandler hvis man serverer ungene First Price produkter?  :p

Tror det er viktigere at de får kvalitet som kan repareres, enn kast og bruk. Det å få ny mobil hvert 2 år synes eg ikke noe om.
Personlig ville eg gitt ungen min et skreddersydd keyboard så tidlig det lot seg gjøre (ved å ta mål på fingrene, og et kompromiss)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mr.M skrev (30 minutter siden):

det er flere tidligere kjente merkenavn (ulike produkter) som ikke er var de engang var.

selve merkenavnene selges til fritt, så da dukker det plutselig opp "Michelin" og "Black & Decker" kompressorer på Europris til under tusen kroner, osv.

Husker ikke hva dette fenomenet kalles, men er utbredt etterhvert.

Når det gjelder denne 32" Blaupunkt tv'n, som kun koster 1490,- ville jeg ikke vært bekymret. Det er uansett driitbillig hvis man har behov for en 32" til barnerom, hybel etc, eller rett og slett foretrekker mindre skjermstørrelse.

Joda, det vet jeg, bare lurte på hvem som eide "Blaupunkt" merkevarenavnet, men er vel en eller annen ukjent kineser ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...