Gå til innhold

Elon Musk kjøper Twitter for 44 milliardar dollar


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det har begynt å komme blokklister som automatisk blokkerer alle med Twitter Blue til $8(og ikke legacy Blue som viktige personer har). En effektiv måte å ignorere Elon-simps og MAGA-fjols.

Ellers, for alle som nyter at Elon Musk skyter seg selv i foten, så er det bare å blokkere ham. Med fallende engasjement så vil den oppmerksomhetssøkende narsissisten ty til impulsive og dumme handlinger for å at han skal forbli i sentrum av begivenhetene. Mye moro i vente..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Elon Musk har funnet løsningen på at færre og færre gidder å lese tullballet hans. 

Twitter is just showing everyone all of Elon’s tweets now

"For many of us, Twitter’s “For You” is full of tweets and replies to tweets from Elon Musk. Not everyone is getting the Elon-first feed, but on Monday afternoon, more than a few people noticed something was different.

Several of us here at The Verge are seeing more Musk replies than usual, and I personally counted five at the very top of my feed, with many more sprinkled in between tweets from other users. The same is true for some accounts that don’t even follow Elon Musk.

In an apparent acknowledgment, Musk tweeted “Please stay tuned while we make adjustments to the uh .… ‘algorithm’,” early Tuesday morning."

Enda mer morsomt er det her. Han Tweetet ut dette mens Eagles ledet, men slettet den når de tapte på målstreken. Hvor patetisk kan en voksen mann være?

image.png.0c929ef22f6c03b3f666e83b2a94af64.png

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, alle får opp Musks tweets hele tiden i den nye tidslinja. Jeg følger ham heller ikke, men feeden er alltid full av ham. Jeg tror kontoen hans blir prioritert så han skal synes for flest mulig. Kontoen hans dukker også ofte opp i søk, selv om jeg søker på noe helt annet og som ikke begynner på E.

Har gjort et eksperiment hvor jeg har avfulgt de jeg følger som følger ham. Tweetene hans dukker likevel opp hele tiden under "Du vil kanskje like". Eneste måten er å blokkere.

Endret av Snikpellik
  • Liker 5
Lenke til kommentar

80 Twitter-ansatte ble skremt opp midt på natta fordi Joe Bidens Superbowl-tweet hadde flere visninger enn Elon Musks sin. Skremmende å tenke på at en så sinnsyk person har makt og milliarder. 

Yes, Elon Musk created a special system for showing you all his tweets first

"By Monday afternoon, “the problem” had been “fixed.” Twitter deployed code to automatically “greenlight” all of Musk’s tweets, meaning his tweets will bypass Twitter’s filters designed to show people the best content possible. The algorithm now artificially boosted Musk’s tweets by a factor of 1,000 – a constant score that ensured his tweets rank higher than anyone else’s in the feed. "

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar

Twitter er alvorlig tregt i skrivende stund og gir mye feilmeldinger. Vet at det ikke bare er meg det gjelder. Spennende å se hvor dette ender. Har sikret det jeg kan av kontakter i Mastodon, så forberedt på det verste.

EDIT: Ser ut til å fungere bedre nå, men ikke akkurat en tillitsvekkende hendelse.

Endret av Feynman
Oppdatering av situasjonen.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
uname -i skrev (På 15.2.2023 den 9.40):

80 Twitter-ansatte ble skremt opp midt på natta fordi Joe Bidens Superbowl-tweet hadde flere visninger enn Elon Musks sin. Skremmende å tenke på at en så sinnsyk person har makt og milliarder. 

Yes, Elon Musk created a special system for showing you all his tweets first

"By Monday afternoon, “the problem” had been “fixed.” Twitter deployed code to automatically “greenlight” all of Musk’s tweets, meaning his tweets will bypass Twitter’s filters designed to show people the best content possible. The algorithm now artificially boosted Musk’s tweets by a factor of 1,000 – a constant score that ensured his tweets rank higher than anyone else’s in the feed. "

 

 

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
uname -i skrev (5 minutter siden):

Merk at Musk ikke sier at det som kom frem er feil, han går bare ut mot denne personen. Ellers så er Musk en lystløgner så ingenting av det han sier kan stoles på.

Ikke riktig, han skriver "bogus Platformer article".

Bogus = not genuine or true (used in a disapproving manner when deception has been attempted).

Det kan ikke forstås som annet enn at han mener artikkelen ikke er sann.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Hedonism skrev (5 minutter siden):

Ikke riktig, han skriver "bogus Platformer article".

Bogus = not genuine or true (used in a disapproving manner when deception has been attempted).

Det kan ikke forstås som annet enn at han mener artikkelen ikke er sann.

For det første, hovedpoenget i artikkelen,nemlig at algoritmen ble hasteendret for å booste tweetsene til denne manne-babyen er åpenbart sant siden veldig mange plutselig fikk opp Musk-tweets i tidslinjen dagen etter. Hendelsen er også 100% på linje med hvordan denne sosiopaten oppfører seg i andre sammenhenger.

Så hva menes da med "bogus". Enten er det løgn eller så er det en eller annen uvesentlig detalj i artikkelen som er feil. Det er sånn Musk opererer fordi han tror han er så veldig smart. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...