jallajall 1878 Report post Posted Saturday at 10:11 AM Hvilken konspirasjonsteori var det Musk spredte? 2 Quote Share this post Link to post
uname -i 9903 Report post Posted Saturday at 10:45 AM jallajall skrev (32 minutter siden): Hvilken konspirasjonsteori var det Musk spredte? Jeg ser i krystallkulen og der finner jeg 500 innlegg hvor det kveruleres på definisjonen av "konspirasjonsteori" og "spre". 4 Quote Share this post Link to post
AveMORphine 358 Report post Posted Saturday at 10:46 AM Hvilken har han ikke spredt? Kortere svar. 5 Quote Share this post Link to post
jallajall 1878 Report post Posted Saturday at 10:54 AM 7 minutes ago, uname -i said: Jeg ser i krystallkulen og der finner jeg 500 innlegg hvor det kveruleres på definisjonen av "konspirasjonsteori" og "spre". Nei, definisjonen av "konspirasjonsteori" er ganske grei. Quote Share this post Link to post
uname -i 9903 Report post Posted Saturday at 10:59 AM jallajall skrev (3 minutter siden): Nei, definisjonen av "konspirasjonsteori" er ganske grei. Spiller ingen rolle. Det blir 500 innlegg hvor du kommer til å protestere på hva det vil si å "spre" og om noe faller inn under definisjonen "konspirasjonsteori" til det punkt at ordene mister sin betydning. 6 Quote Share this post Link to post
jallajall 1878 Report post Posted Saturday at 11:24 AM 24 minutes ago, uname -i said: til det punkt at ordene mister sin betydning Too late Quote Share this post Link to post
uname -i 9903 Report post Posted Saturday at 12:10 PM jallajall skrev (46 minutter siden): Too late Avslørt 3 Quote Share this post Link to post
Snikpellik 43629 Report post Posted Saturday at 12:38 PM (edited) Dette er ikke bra. Det bør være regelbrudd som fører til suspensjoner, ikke hva CEO-en i Twitter personlig misliker. Edited Saturday at 12:39 PM by Snikpellik 7 4 Quote Share this post Link to post
The Very End 8905 Report post Posted Saturday at 01:09 PM (edited) Det er fint å se at folk endelig begynner å se gjennom løgnene fra ytringsfrihet«Absoluttisten» Elon. Realiteten er at så lenge du er konspi-nisse / troll / bot / fremmed stat med mål om å destabilisere, og sprer ting som ikke personlig fornærmer Musk - da er det fritt frem, men nåde deg om du pirker litt i nevnte aktør, da tar han det personlig. Jeg vet ikke hva som kan gjøres for at man ivaretar ytringfriheten og på samme tid sørger for at det er reelle menneskelige samtaler (ikke bots, betalte aktører, fremmede stater osv. som setter ordskifte), men at Elon ikke er rett person til å finne veien er jeg overbevist om. Edited Saturday at 01:18 PM by The Very End 8 2 Quote Share this post Link to post
Hedonism 1012 Report post Posted Saturday at 11:30 PM Snikpellik skrev (På 27.1.2023 den 19.37): Lurer på om Elon Musk kommer med en unnskyldning, men tviler. Han og de andre som spredte konspirasjonsteorier, homohat, løgner og gjorde narr av dette grusomme angrepet bør i hvert fall skamme seg. 2 Quote Share this post Link to post
Snikpellik 43629 Report post Posted Sunday at 08:11 AM (edited) Bedre enn ingenting! Selv om han indikerer ganske tydelig der at han ikke egentlig beklager, ut fra hva han svarer på og skriver «nonetheless». Ikke sier han hvem han beklager til eller for hva heller. Skulle kunne vært mulig å gjøre én ting normalt i hvert fall… Får håpe han har beklaget ordentlig til familien, ikke bare på halvveis under en forstyrra dame sin tweet. Edited Sunday at 08:13 AM by Snikpellik 2 Quote Share this post Link to post
The Very End 8905 Report post Posted Sunday at 10:54 AM (edited) 7 hours ago, Snikpellik said: Bedre enn ingenting! Selv om han indikerer ganske tydelig der at han ikke egentlig beklager, ut fra hva han svarer på og skriver «nonetheless». Ikke sier han hvem han beklager til eller for hva heller. Skulle kunne vært mulig å gjøre én ting normalt i hvert fall… Får håpe han har beklaget ordentlig til familien, ikke bare på halvveis under en forstyrra dame sin tweet. Enig, det er bedre enn ingenting, men det er absolutt minste mulige innsats her. Om man ønsker å tolke meldingen, selv om jeg vet folk blir ca 11 i dritsur-richert skalaen når man tolker, han sier jo indirekte seg enig i idiot karakteristikken av de på venstre siden fremfor å bare unnskylde løgnene han spredte. Edited Sunday at 03:18 PM by The Very End Fjernet noe irrelevant innhold på slutten 3 Quote Share this post Link to post
Hedonism 1012 Report post Posted Monday at 11:37 PM Snikpellik skrev (På 28.1.2023 den 13.38): Dette er ikke bra. Det bør være regelbrudd som fører til suspensjoner, ikke hva CEO-en i Twitter personlig misliker. Regelbruddet var oppfordring til drap og vold fra vedkommende som ble utestengt, det handlet altså ikke om hvem Musk liker eller ei. 1 Quote Share this post Link to post