Gå til innhold

Hva F*** er det PostNord driver med?


Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

19.okt. 2021
12:42
Pakken(e) er på vei til deg
19.okt. 2021
10:12
Pakken(e) er på vår terminal
19.okt. 2021
07:15
Automatisk avtale om utkjøring opprettet ved advisering
18.okt. 2021
22:06
Pakken(e) er forsinket, leveringstidspunkt vil bli oppdatert
18.okt. 2021
22:02
Mottaker ikke tilstede (de var aldri her)
18.okt. 2021
20:30
Pakken(e) er på vår terminal
18.okt. 2021
11:47
Pakken(e) er på vei til deg
18.okt. 2021
09:30
Automatisk avtale om utkjøring opprettet ved advisering
18.okt. 2021
09:25
Pakken(e) er kommet til BERGER og gjøres klar for levering
15.okt. 2021
16:44
Vi har sendt pakken(e) fra LARVIK til BERGER
15.okt. 2021
13:43
Pakken(e) har ankommet LARVIK og gjøres klar for sending til BERGER
15.okt. 2021
12:28
Vi har hentet pakken(e) hos KOMPLETT SERVICES AS
15.okt. 2021
11:02
Vi har mottatt informasjon om pakken(e)

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (6 timer siden):

Jeg lurer på om det kan ha noe med hvor i landet man bor, for jeg har aldri hatt problemer med sendinger via PostNord til Brønnøysund hvor jeg bor. Høres merkelig ut at de skal ha så store problemer med å få sendinger til rett adresse/utleveringssted og få dem ut til kunden så mange steder, mens andre - om vi så er i greit mindretall - aldri har hatt problemer :hmm:

Generelt sett er det vel akkurat denne oppstrammeren de trenger - eller denne siste oppstrammeren - for å kanskje klare å bli såpass gode som de burde vært hvis de har så mange og store problemer.

Når jeg bodde "på bygda" og "landet", så var det ofte trøbbel med PostNord. 80% av gangene kanskje. Etter jeg flyttet til en by for 4 år siden, har jeg ikke hatt problemer i det hele tatt. Unntaket har vært et par ganger det har vært umulig å kommunisere med dem og jeg har endt opp med å få hjemlevering UTEN å ha valgt det. Da prøvd å komme i kontakt med sjåfør for å forklare at jeg ikke er hjemme og at pakken må på utleveringssted. Ikke hatt mulighet til å ordne det i appen. Det har vært veldig knotete, men lenge siden sist det skjedde. 

Lenke til kommentar
5 hours ago, GJESTESVAR said:

Lyder fullstendig som gamle Linjegods ("send med Linjegods, motta som arvegods"). Var imidlertid rimelig sikker på at det var Schenker og verken PostLort eller PostLorts forløpere Posten Sverige/Post Danmark som overtok restene av Linjegods.

Hey det heter postmord. Postmord.no redirecter deg til riktig sted hvert fall 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er det noen som kan fortelle hvor BERGER er? Umulig å finne ut på Postnord sine sider, og google map viser et falleferdig hus i en sving.

Historien her er at jeg bestilte en monitor fra Komplett 6. August 2021. Leveransen ble utsatt og utsatt, det siste jeg hørte var "usikker leveranse i Februar". Men så plutselig var den på vei 17. Desember og PostNord "forventet" å levere 21. Desember, noe de ikke gjorde. Idag har jeg fått et par SMSer, men ingen leveranse så langt.  Hvor er dette stedet som heter BERGER ?

pn.png

Lenke til kommentar
Emilsen skrev (På 19.10.2021 den 11.24):

Jeg har heller aldri hatt noen særlig problemer med Postnord, går som regel mye kjappere enn Posten... Jeg vet ikke om det er noe terminaler/sjåfører som utpeker seg negativt? Utkjøringene jeg har fått fra Rudshøgda har alltid gått smertefritt :)

Samme erfaring her med Rudshøgda her også. 

Lenke til kommentar
cacb skrev (1 minutt siden):

Ok, takk for svar! Det er jo interessant siden jeg bor i Heggedal.... da spørs det om det kommer noe idag. Vi får se.

Har du bestilt hjemlevering eller hente selv? Hvis det er hjemlevering kan det jo godt hende det kommer i dag. Ikke langt fra Skedsmokorset til Heggedal, og de leverer jo helt til klokka 23 på kvelden eller noe. 

Om det skal til en post i butikk eller noe sånt kan det vel fort hende at det blir i morgen. Leveringer dit tror jeg pleier å være på morgen/formiddag.

Lenke til kommentar
1 minute ago, :utakt said:

Har du bestilt hjemlevering eller hente selv? Hvis det er hjemlevering kan det jo godt hende det kommer i dag. Ikke langt fra Skedsmokorset til Heggedal, og de leverer jo helt til klokka 23 på kvelden eller noe. 

Om det skal til en post i butikk eller noe sånt kan det vel fort hende at det blir i morgen. Leveringer dit tror jeg pleier å være på morgen/formiddag.

Har bestilt hjemlevering. I disse dager er det eneste mulighet mener jeg. Får håpe det stemmer som du sier. Skal poste om de kommer.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Dubious said:

"Forsøkt levert, videresendes til terminal"

Dagen derpå får du beskjed om at pakken er levert til utleveringssted.

En klassiker! :D

Edit: Hvis du treffer sjåførene så vennligst vær hyggelig med de. Det er ikke deres feil. Problemene ligger mye høyere oppe.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...