Gå til innhold

Sommer-OL 2021 - Den store tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Mr.M said:

Amalie Luel sendes hjem

sev3oj6.png

Kilder på det? Tviler veldig sterkt på det. Klar for semifinale hun.

Forøvrigt ekstremt dårligt OL sending iår. Nå sendes håndball Danmark - Sverige på TV norge med kommentator og Norge mot Nederland i sandvolleyball spilles uten kommentator.. elendigt.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Noiz skrev (10 minutter siden):

Kilder på det? Tviler veldig sterkt på det.

nei bare tøyset for å lage litt liv i leiren her :D

men må si jeg kvakk i stolen ved første øyekast, for er jo likhetstrekk på lite bilde.

altså Kristina Timanovskaja fra Hvite Russland

https://www.vg.no/sport/friidrett/i/ePneoQ/hviterussisk-sprinter-hevder-hun-tvinges-hjem-etter-trenerkritikk

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar
SambaSamba skrev (6 timer siden):

Han kommer nok til å satse 400 flatt nå. Hørtes slik ut på Alnes.

er det ikke sannsynlig han alt har prøvd det, uoffisielt/privat? Enig i at "rent logisk" skule man tro han vil greie løpe 400m uten hinder langt raskere. Men da hadde han vel allerede deltatt i det? :roll:

btw, siden vi leker litt med denslags. Ser Norge dessverre ikke har noen deltaker i kvinnenes maraton. Litt rart med tanke på hvor utbredt kvinneidrett er her i landet. Jeg lurer, kunne f.eks. en kvinnelig skiløper ha noe sjanse her? Altså, er du god på fem-mila eller deltar i disse Wisma Classic langdistanse løpene, så er du åpenbart sterk. Eller er det urealistisk?

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (3 timer siden):

er det ikke sannsynlig han alt har prøvd det, uoffisielt/privat? Enig i at "rent logisk" skule man tro han vil greie løpe 400m uten hinder langt raskere. Men da hadde han vel allerede deltatt i det? :roll:

Hehehh? Selvfølgelig har han prøvd det. Han har også deltatt i det, i EM i Berlin for et par-tre år siden. Nå skal han prøve seg på det igjen i neste Diamond League.

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (På 2021-8-3 den 15.03):

btw, siden vi leker litt med denslags. Ser Norge dessverre ikke har noen deltaker i kvinnenes maraton. Litt rart med tanke på hvor utbredt kvinneidrett er her i landet. Jeg lurer, kunne f.eks. en kvinnelig skiløper ha noe sjanse her? Altså, er du god på fem-mila eller deltar i disse Wisma Classic langdistanse løpene, så er du åpenbart sterk. Eller er det urealistisk?

Talentet er nok til stede for begge deler, men jeg vil tro man må trene ganske mye for å klare å løpe energieffektivt nok. Altså rent løpeteknisk. Også er det nok ikke alle langrennsløpere som hadde gjort det bra i langdistanseløping. Men type Johaug/Karlsson har nok potensielt ett talent her. Mer kraftløpere i langrenn tror jeg ikke klarer det. For mange kilo som må flyttes

Endret av SambaSamba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...