Gå til innhold

Sommer-OL 2021 - Den store tråden


Anbefalte innlegg

SambaSamba skrev (1 time siden):

Talentet er nok til stede for begge deler, men jeg vil tro man må trene ganske mye for å klare å løpe energieffektivt nok. Altså rent løpeteknisk. Også er det nok ikke alle langrennsløpere som hadde gjort det bra i langdistanseløping. Men type Johaug/Karlsson har nok potensielt ett talent her. Mer kraftløpere i langrenn tror jeg ikke klarer det. For mange kilo som må flyttes

jeg googlet det av nysgjerrighet, og fant kun ett eksempel på ei som har gått den veien

Bjørgen-rival ga opp langrenn - nå er hun éner i ny idrett

https://www.aftenposten.no/sport/i/9vB8qW/bjoergen-rival-ga-opp-langrenn-naa-er-hun-ener-i-ny-idrett

hun har personlig rekord på 2.40,00 på maraton distanse.

dog er OL kval. kravet nå 2.29,30 i kvinneklassen

https://no.wikipedia.org/wiki/Friidrett_under_Sommer-OL_2020_–_Kvalifisering

får uansett håpe vi får med ei dame etterhvert i denne grenen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fordømt skuffende. Vi tror liksom det er laget fra 9 år siden vi ser på, men det er jo bare ikke det

Stryk for ar vi ikke mye tidligere satte Mørk på vingen, når vi ikke fikk til noe mot strek, og samme stryk for at vi ikke er tøffere på gode skuddsjanser. Det kom alternativ til å gå i veggen, men det var altfor sent og vi var for mange mål bak

Heller ikke Lunde fikk for mange redninger i dag

I sum blir det for svakt, både spillemessig og ledelse av laget

Lenke til kommentar

Da får jeg være den eneste som sier at det var god innsats. En holdt tritt med en av verdens største nasjoner, selv på en dårlig dag. Noe en burde være stolt av. En må bli flinkere til å forstå at en vinner ikke hver gang. Men de skal jo tross alt spille om bronsje medalje, jeg kan jo ikke si at det er dårlig det heller.

Det ble en opphenting der på slutten, som dessverre kom for sent. Men det var jammen så nærme. Joa, de kunne jo ha startet lenge før, men det er lett å sitte på sidelinjen å si det.

Ellers synes jeg russerene var veldig flinke i forsvar, og hu ene der (som jeg ikke husker navnet på) var jo helt vill i angrep også. Jeg må si at jeg på forhånd fryktet den kampen. 
 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...