Gå til innhold

Trump-supportere stormer Capitol


Anbefalte innlegg

knipsolini skrev (1 minutt siden):

Voldsomt som det skal skli ut i diskusjon om hva BLM og Antifa og andre har gjort tidligere. Mer interessant å diskutere det spektakulære som skjer i kveld. 

Folk er bare irritert på dobbeltmoralen til "den andre siden". Også er det motsatt ved en tilsvarende hendelse andre vei neste gang. Slik er det hver eneste gang

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thorny skrev (Akkurat nå):



Problemet er at ytre venstre ønsker at vi skal glemme hva som skjedde i sommer, og glemme alle som forsvarte de opptøyene.

BLM brant ned og plyndret sine egne nabolag. Her går man hvertfall etter statsmakten.

Du lever i en fantasiverden hvis dette er din oppfatning av de som er uenige med deg på dette forumet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Just now, Dudeliduu said:

Jeg tror nok det og oppførselen til Trump siden valget er årsaker som går hånd i hånd akkurat der ja.



Trump er et symptom. Dette har lite med ham som person å gjøre og mer å gjøre med at 70-80% av amerikanere har opplevd nedgangstider det siste halve århundret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Thorny skrev (1 minutt siden):

Trump er et symptom. Dette har lite med ham som person å gjøre og mer å gjøre med at 70-80% av amerikanere har opplevd nedgangstider det siste halve århundret.

Trump startet som et symptom, men har ikke akkurat gjort ting bedre da. Så han er mer enn bare et symptom nå.
Hadde han bare tømt myren som han lovet... men neida

Endret av Dudeliduu
Lenke til kommentar
Just now, CommanderKeen said:

Problemet er vel at sånne som deg ikke har noe legitimt forsvar mot det som foregår nå, og heller må basere seg på å dra opp noe som overhodet ikke passer i denne konteksten som en måte å vri samtalen og diskusjonen bort fra det som faktisk skjer nå. 



Så forsvarer jeg det heller ikke.

Jeg velger i stedet å påpeke dobbeltmoralen til demokratene og venstresiden.

Dette er et viktig historisk øyeblikk vi kan tar lærdom av.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Thorny skrev (4 minutter siden):



Så forsvarer jeg det heller ikke.

Jeg velger i stedet å påpeke dobbeltmoralen til demokratene og venstresiden.

Dette er et viktig historisk øyeblikk vi kan tar lærdom av.

Lærdom? På hvilken måte? Skal man ta lærdom av BLM også,  siden man skal ta lærdom av situasjonen som skjer nå.? Ganske hyklersk og dobbelmoralt av deg.

 

Og du skriver om dobbeltmoral? Haha snakk om å skyte seg selv i foten

Endret av Laffe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
6 minutes ago, knipsolini said:

Voldsomt som det skal skli ut i diskusjon om hva BLM og Antifa og andre har gjort tidligere. Mer interessant å diskutere det spektakulære som skjer i kveld. 

Ja det er sant det. Merkelig at folk vil dra inn forsøk på å brenne ned føderale bygg, masse drap, plyndringer, fornedring av mennesker og ødeleggelser for hundrevis av millioner dollar mot denne dagen da mange mennesker samlet seg noen gikk inn i en føderal bygning og en kvinne ble drept. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Thorny skrev (2 minutter siden):



Så forsvarer jeg det heller ikke.

Jeg velger i stedet å påpeke dobbeltmoralen til demokratene og venstresiden.

Dette er et viktig historisk øyeblikk vi kan tar lærdom av.

Hvorfor føler du at du må gjøre det i en tråd som handler om Trump supportere som forsøker å stoppe en demokratisk prosess? 

Jeg forstår ikke logikken eller sammenhengen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (1 minutt siden):

Problemet er vel at sånne som deg ikke har noe legitimt forsvar mot det som foregår nå, og heller må basere seg på å dra opp noe som overhodet ikke passer i denne konteksten som en måte å vri samtalen og diskusjonen bort fra det som faktisk skjer nå. 

Hva skjer nå? Ingenting. Ingen politibiler brenner. Ingen bygninger brenner. Ingen som kaster steiner, flasker, fyrverkeri og stålrør mot politiet.

 

Se på forskjellen på dagens hendelser og det som skjedde i sommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (5 minutter siden):

Men å angripe, ta over et større område ved Capitol Hill, vandalisere og forårsake flere dødsfall i sommer (Chaz) er veldig forskjellig hvordan?

Kem tror du eg er? Tror du eg forsvarer plyndring, vandalisme eller vold avhengig av kven som utfører den? Kass søppel av eit forsøk på ein stråmann er det du kjem med? Slutt å deflekter og ta inn over deg det bermen du støtter bedriver med, når dei angriper Capitol Hill, vandaliserer og forårsaker eit dødsfall, i Trump sin ære.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

Hvorfor føler du at du må gjøre det i en tråd som handler om Trump supportere som forsøker å stoppe en demokratisk prosess? 

Jeg forstår ikke logikken eller sammenhengen. 

Ganske forbausende at du ikke forstår logikken, for jeg ser den i hvert fall soleklart selv om jeg ikke er enig med han i alt.
Jeg kan prøve å gjøre det enklere for deg:
Hver gang demokrater gjør noe så er det hysjhysj.
Hver gang republikanere gjør det samme så er det gigantiske mediesaker i ukesvis.
Til tross for at førstnevnte kan være mye større saker enn sistnevnte, selv om det kanskje ikke er tilfellet akkurat nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...