Gå til innhold

Trump-supportere stormer Capitol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Laffe said:

Du er klar over at vi som støtter resett også er på diskusjon.no? jeg vet ikke med deg, men jeg betaler for at resett skal få leve. 

Verste jeg vet er hyklere og dobbelmoralister. Ser det både her og på resett. Tragisk!

 

 

Jeg leser aldri resett eller document, men blir stadig anklaget for å henge der grunnet mitt politiske syn, ofte av disse samme folka som nå henger der selv.

Synes bare det er litt komisk, that's all.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (2 minutter siden):

Irrelevant i henhold til makt og politikk. Kun dei mest ihuga kult medlemmer vil følge tosken, og kysse skoa, og hylle han lenge etter han er gravlagt. Resten som tilsynelatende har støttet han i tjukt og tynt, vil finne ein ny demagogue. 

Trump blir nok opptatt med rettsaker, lenge etter han er blitt dratt ut av det kvite hus, hylende og gråtende.

Alt er avhengig av hva Donalden gjør. Mange republikanere kan mulignes trenge han for å bli valgt.

Han kan starte nyhetskanal og gjøre mer skade. Jeg ville ikke ha undervurdert Donald Prump før han er borte og media slutter å skrive om han.

Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen skrev (2 minutter siden):

Man vet jo mange av de er kriminelle. De brøt seg inn i kongressbygningen.

De ble det da de brøt seg inn i bygningen. Ikke sikkert at de var det før dette skjedde. 

Var alle de woke-antifa-blm protesterne kriminelle før de satt fyr på bygninger, politibiler, banket vanlige folk nesten ihjel osv?

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (Akkurat nå):

Klart du gjer. Om ikkje for din egen del, må eg takke for humoristiske innslag, betalt av deg og andre.

Ingen årsak. Synes det er mye humoristisk og underholdene selv, derfor jeg støtter resett slikt at man kan få latterkick både fra den siden og den andre siden.

Lenke til kommentar
1 minute ago, knipsolini said:

Nå må du gi deg da. Demonstranter har stormet kongressen, så langt er én kvinne skutt og alvorlig skadet, og ønsker at media skal fokusere på de rolige demonstrantene som går utenfor? Skal de rapportere at "demonstrasjonene går for det meste rolig for seg utenfor kongressen. Et mindretall har stormet kongressen, men det er så langt ikke meldt om noen alvorlige skader utover én person som er skutt i brystet"? På tide å dra av skylappene. 

Hehe, ja.

https://youtu.be/caXeAMseve0

Lenke til kommentar
14 minutes ago, PgUp said:

De hindret en demokratisk maktovertagelse, det er dramatisk nok i seg selv.



Hvor demokratisk et valg kan bli i et land hvor penger bestemmer nesten 90-95% av hvem som blir valgt inn og hvilke næringsinteresser de representerer er vel høyst diskutabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (6 minutter siden):

Det finnes en del bilder av "demonstranter" inne i Capitol som har med seg strips, gjerne de av dem som ser mest paramilitære ut.

Planla de å ta gisler?

Denne mannen har også håndvåpen på seg.

ErE83FIXAAAcUEB?format=jpg&name=large

Fullt bilde/kilde:

  Skjul innhold

ErFNu2WW8AErZAm?format=jpg&name=large

 

Wolverine? Også med plastikk? 😆

Lenke til kommentar
Thorny skrev (24 minutter siden):




Pressen i USA er ikke fri. Og er ikke del av demokratiet. Ei heller er de for det. De tilhører som alt annet i USA de rikeste.

Det som slår meg er at det er store likheter ved BLM-demonstrasjonene og disse demonstrasjonene. Nemlig at det er de fattige og forbigåtte som reiser seg mot autoritetene. Vesensforskjellen ligger i at BLM brant ned sine egne naboer mens disse demonstrantene bevisst går etter toppen, slik en god revolusjon skal.

Det er en spesiell vibe å forsvare voldelige pøbler midt under et kuppforsøk basert på løgner og feilinformasjon om et «stjålet» valg.

Skjerp deg, mann. Sørg nå for at du har litt verdighet igjen når asken har lagt seg. Dette ser fryktelig patetisk ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Groovy Gorilla skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke for den ene eller den andre. Bare rapporter LIKT.

Tråden handler om Trump supportere som stormer Capitol Hill. 

Start heller en blogg eller en ny tråd hvor du kan skrive at BLM er minst like ille. 

 

Endret av Psykake
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Groovy Gorilla skrev (9 minutter siden):

LOL 😀

Akkurat som media var da BLM/Antifa brant opp hele kvartaler i diverse byer.

 

 

Pøbler og kriminelle er ein meir passende beskrivelse. Ingen av dei som brant og vandaliserte gjorde det fordi dei er motstandere av rasisme, eller er motstandere av fascisme.

Trump supportere derimot, som stormet Capitol Hill, vandaliserte, knuste ruter, skøyt og drepte ein 20 åring inne i bygningen, gjorde det fordi Trump oppfordret til det. Fordi dei blei foret konspirasjonsteorier fra heile det Republikanske partiet, blei oppfordret til å gå mot Capitol Hill timer før, fra Trump sjøl. Og stå opp mot Demokratiet. Samtlige som har stormet Capitol Hill har no blod på sine hender.

Folk som er imot rasisme, (BLM) eller folk som er imot fascisme (antifa) har derimot ikkje blod på hendene på bakgrunn av eit fåtall "medlemmer", pøbler, kriminelle som bedriver vold og hærverk.

Endret av Pallehysa
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...