Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

2 minutes ago, Braaten93 said:

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får mail fra PK? Fikk bestilt men har ikke fått mail enda

Jeg har email allerede.

Edited by Fiflok23

Braaten93 skrev (6 minutter siden):

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får mail fra PK? Fikk bestilt men har ikke fått mail enda

Jeg fikk mail med engang, en kompis fikk etter 10-15 min. 

Neonex skrev (13 minutter siden):

Kan dere være så vennlig å slutte å feede trollene? Irriterer mailinnboksen min. Veldig kjekt å få epostvarsling på slippet tidligere i dag, men trenger ikke disse 30 oppdatteringene.

Hvis flere som meg savnet ordrebekreftelse lå min i søppelpost-mappen. Anbefaler å sjekke der. Er man safe når man får en ordrebekreftelse med PK, eller først når man har leveringsbekreftelse som ble nevnt ovenfor?

Min lå i søppelpost den også, innboksen er rimelig full av diskusjon.no mails, så kan fort bli surr

Braaten93 skrev (17 minutter siden):

Min lå i søppelpost den også, innboksen er rimelig full av diskusjon.no mails, så kan fort bli surr

Hørte fra platekompaniet at de sender ut leveringsbekreftelse i løpet av dagen

4 minutes ago, Pære- said:

Har noen fått lagt i kurven hos maxgaming? Mener det var håpløst sist gang også.

får ikke lagt til, gikk fra 5+ til 3 igjen på lager

edit: 2 igjen nå - lukter fishy

Edited by prolapskaus
  • Like 1

prolapskaus skrev (Akkurat nå):

får ikke lagt til, gikk fra 5+ til 3 igjen på lager

blir solgt på nanosekunder.. har ikke sjangs til å rekke uansett hvor rask man er.. håpløst opplegg 

TrappedSpring skrev (2 minutter siden):

Er utsolgt nå.

jupp, er faen meg ikke mennesker som får tak i det produktet der.. scam hele dritten

• Like 1