Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Lol. Midt i all spamminga herfra, så ser jeg at fikk mail fra maxgaming om at konsollen var på lager 12:04 ^^ Den mailen fikk jeg seff ikke med meg.

2 minutes ago, Sancticus said:

Hvordan fikk dere den i handlekurven egentlig? Prøvde fra det stod 4 stk til den gikk ned til 0? Ikke mulig

Var bare å klikke å refreshe så mye som mulig, fikk i handlevognen 2 ganger, men ser ikke ut som noen her fikk en, er vel bare å vente å se hvor mange nye ps5 som blir lagt ut på finn nå snart.

Edited by Ape4848

Sancticus skrev (Akkurat nå):

max.thumb.jpg.2cc559d1eb8a34d9f4713a7de3b9e512.jpg

Hvordan fikk dere den i handlekurven egentlig? Prøvde fra det stod 4 stk til den gikk ned til 0? Ikke mulig

Gikk inn 12:04 da jeg fikk mail. La den i handlevogna med en gang og trykket på «til kassen». Da ble den borte...

Pære- skrev (2 minutter siden):

Kan vi stoppe her nå? Og heller skrive om drops og evt leveringstider. Mailboksen eksploderer snart.

Leveringstider ja, noen som har hørt noe mer fra CDON angående levering i februar? Sånn mtp. at det er under en uke til februar.

Fikk nettopp bekreftelse fra PK om at ps5en er sendt. ENDELIG! Jeg venter fortsatt på februar og CDON, så den er det vel bare å kansellere 

• Like 4

tlotl skrev (3 minutter siden):

Fikk nettopp bekreftelse fra PK om at ps5en er sendt. ENDELIG! Jeg venter fortsatt på februar og CDON, så den er det vel bare å kansellere 

Du kan selge den til meg :pp

tlotl skrev (4 minutter siden):

Selg til noen bekjente/her i tråden/på finn uten fortjeneste. Stå frem som et godt eksempel

• Like 2

9 minutes ago, aomt said:

Selg til noen bekjente/her i tråden/på finn uten fortjeneste. Stå frem som et godt eksempel

Hvorfor ikke bare kansellere og la noen som faktisk står i kø få den? 

• Like 1

Lars Rod skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke bare kansellere og la noen som faktisk står i kø få den? 

Fort gjort at den havner hos scalpere/boter som skal selge den til dobbel-pris.

• Like 1

Umulig å få med seg for oss som jobber på dagtid merker jeg. Så mailen fra max gaming 15 minutt etter jeg fikk den, men det er jo alt for sent.

Så i denne omgangen var det maxgaming og platekompaniet som fikk ny ladning?

Just now, aomt said:

Fort gjort at den havner hos scalpere/boter som skal selge den til dobbel-pris.

Det er allerede plenty i kø så det er nok helt sikkert noen som bare rykker frem i køen.

Nimrad skrev (3 minutter siden):

Umulig å få med seg for oss som jobber på dagtid merker jeg. Så mailen fra max gaming 15 minutt etter jeg fikk den, men det er jo alt for sent.

Så i denne omgangen var det maxgaming og platekompaniet som fikk ny ladning?

Virket som MaxGaming bare hadde 5 stk.. sto bare 5+. Tviler på at det var så mange.. da vi alle åpnet akuratt når eposten kom. Platekompaniet hadde igjen bare en bundle deal med digital.. jeg håper på at NetOnNet får disk versjonen snarest 😊

Platekompaniet har sagt de får inn flere disk konsoller i starten av Februar. Så kommer vel noe slipp der igjen. 

CDON har ikke sagt mer enn at Februarmaskinene ville bli utsatt - men de visste ikke hvor lenge, dog litt merkelig når det virker som mange vil få inn en stor mengde konsoller i Februar. Bla. Komplett og flere UK retailers (og sikkert mange flere)

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1