Jump to content

TrappedSpring

Medlemmer
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 :)
  1. Da har CDON Kundeservice informert meg om at min PS5 disk bestilt 09.12. sendes neste uke, så da er det bare å krysse fingra.
  2. CDON har fortsatt ordre for PS5 disk de tok 09. des de ikke har levert ennå, så er nok en stund til de tar imot nye bestillinger
  3. Ser nå at "Forventet leveringstid" har endret seg fra "5-15 arbeidsdager" til "Fra 2 arbeidsdager" på produktsida hos CDON. Hva betyr dette, har de fått på lager? Og ordren ligger fortsatt inne med PayPal betaling, ikke noen endring der enda.
  4. Må rette, kom fra customerservice@cdon.com Forøvrig er dette samme adresse som har blitt brukt av kundeservice tidligere. Og nei sendte selvfølgelig ikke personnummer over e-post.
  5. Noen andre som har en ordre inne hos CDON som har fått følgende e-post fra kundeservice@cdon.com: Hei, Vi kommer til å sende ut din Playstation 5 i løpet av kort tid, men pga ett systembytte trenger vi å flytte din ordre over til det nye systemet. Dette betyr at reservasjonen eller betalingen på din nåvrende ordre kommer til å heves/refunderes. Vi hjelper deg gjerne med å registrere kjøpet i det nye systemet men det må da bli mot fakturabetaling. Det koster så klart ikke noe ekstra for deg, men krevre at du har lagt inn personummer på din konto om du ikke har dette fra tidligere. Om du godkjenner dette kom tilbake i denne mailen at du godkjenner Qliros vikår som du finner nedenfor, så legger jeg opp ordren direkte Vårt mål er for deretter å kunne sende ut din Playstation etter neste uke. Vi trenger derfor svar fra deg senest 25/02.
  6. Fikk ny e-post om forsinkelse fra CDON igår, kontakta kundeservice som sa at den var sendt ut ved en feil og at den skulle komme i februar som planlagt igjen. Hva er det som foregår?
  7. CDON har allerede solgt konsoller de ikke har levert enda, så er nok en stund til de åpner for nye bestillinger.
  8. Gamezone solgte konsoller til 7000,- før release, men alle ordrene ble kansellert fordi de i etterkant fikk vite fra Sony at de ikke fikk til release. Så at de priser seg høyere enn andre er ikke noe nytt, nei.
  9. Komplett gjorde den tabben å selge PS5-konsoller de ikke hadde aning om når og hvor mange de fikk. De begynte forhåndssalg FØR vi visste om digital-utgaven. Komplett sin håndtering er virkelig hvordan IKKE håndtere en produktlansering.
×
×
  • Create New...