Jump to content

TrappedSpring

Medlemmer
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Altså butikkene har en tendens til å selge flere enn de har på lager/får inn. Kanskje største eksemplet på det må være Komplett, men det har skjedd andre steder også. Slik praksis bør opphøre. Regner med du er en av de som bestilte 25/02? CDON holder fortsatt på å levere min ordre jeg la inn 09/12 i fjor, fikk e-post om at ordren er sendt igår.
  2. Sånn utifra mine tidligere ordre hos CDON får man ikke oppdatering på sporingen etter den er sendt før den når Oslo som pleier å ta 1-2 virkedager fra sendingsdato, igjen utifra mine tidligere ordre.
  3. Skjer ting hos CDON nå. Har fått sporingsnummer på min PS5 disk ordre som jeg bestilte 9.des , men pakka har ikke blitt sendt fra dem enda.
  4. Da har CDON Kundeservice informert meg om at min PS5 disk bestilt 09.12. sendes neste uke, så da er det bare å krysse fingra.
  5. CDON har fortsatt ordre for PS5 disk de tok 09. des de ikke har levert ennå, så er nok en stund til de tar imot nye bestillinger
  6. Ser nå at "Forventet leveringstid" har endret seg fra "5-15 arbeidsdager" til "Fra 2 arbeidsdager" på produktsida hos CDON. Hva betyr dette, har de fått på lager? Og ordren ligger fortsatt inne med PayPal betaling, ikke noen endring der enda.
  7. Må rette, kom fra customerservice@cdon.com Forøvrig er dette samme adresse som har blitt brukt av kundeservice tidligere. Og nei sendte selvfølgelig ikke personnummer over e-post.
  8. Noen andre som har en ordre inne hos CDON som har fått følgende e-post fra kundeservice@cdon.com: Hei, Vi kommer til å sende ut din Playstation 5 i løpet av kort tid, men pga ett systembytte trenger vi å flytte din ordre over til det nye systemet. Dette betyr at reservasjonen eller betalingen på din nåvrende ordre kommer til å heves/refunderes. Vi hjelper deg gjerne med å registrere kjøpet i det nye systemet men det må da bli mot fakturabetaling. Det koster så klart ikke noe ekstra for deg, men krevre at du har lagt inn personummer på din konto om du ikke har dette fra tidligere. Om du godkjenner dette kom tilbake i denne mailen at du godkjenner Qliros vikår som du finner nedenfor, så legger jeg opp ordren direkte Vårt mål er for deretter å kunne sende ut din Playstation etter neste uke. Vi trenger derfor svar fra deg senest 25/02.
  9. Fikk ny e-post om forsinkelse fra CDON igår, kontakta kundeservice som sa at den var sendt ut ved en feil og at den skulle komme i februar som planlagt igjen. Hva er det som foregår?
  10. CDON har allerede solgt konsoller de ikke har levert enda, så er nok en stund til de åpner for nye bestillinger.
×
×
  • Create New...