Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

JamilDost skrev (10 minutter siden):

Et det ikke gratis? Jeg betalte ingenting. 

Den er gratis opptil 30 mailer hver måned? 

Jeg unngår helthjem så sant jeg kan. 3 ganger har pakker forsvunnet. Ingen som tar ansvar overhodet. De skylder på at 3-part har overtatt levering og at de ikke har oversikt over dem. 3-part er som regel avisbudet. 

JamilDost skrev (1 time siden):

Jeg fikk en pakke fra dem kl. 05:00 en gang. Da legger de den fra seg på dørmatta. Det de gjorde i mitt tilfelle i hvertfall. 

Har dem egen nøkkel til å komme seg inn i bygget?

Runepune skrev (6 minutter siden):

Jeg unngår helthjem så sant jeg kan. 3 ganger har pakker forsvunnet. Ingen som tar ansvar overhodet. De skylder på at 3-part har overtatt levering og at de ikke har oversikt over dem. 3-part er som regel avisbudet. 

😕 håper ikke det skjer med meg da det er en verdifull pakke, skal tenke over det neste gang. Hvis ikke er posten og postnord det beste

Zain1 skrev (1 minutt siden):

Har dem egen nøkkel til å komme seg inn i bygget?

I leilighet vet jeg ikke. Jeg vil ikke tro de har det. Jeg bor i enebolig, så om leiligheter kan jeg ikke mye, dessverre. 

• Like 1

Jeg har også ordnet med distill på min laptop. Men sto at dette bare funker når min laptop er på.. Må jeg da ha den på fra morgen av, hele dagen? Eller gjør dere noe annet, sånn at laptopen ikke må være på?

carinabooks skrev (10 minutter siden):

Jeg har også ordnet med distill på min laptop. Men sto at dette bare funker når min laptop er på.. Må jeg da ha den på fra morgen av, hele dagen? Eller gjør dere noe annet, sånn at laptopen ikke må være på?

Ja, gratis distill funker bare hvis programmet bruker nettlesern på pcen din, da må jo den være på.
Hvis du vil, at distill bruker sine egne servere for å overvåke, så må du betale. Jeg satt opp distill på arbeidspcen min på kontoret. Den er på 24/7 fra før, så da tenkte jeg at det ikke skader om den kjører distill i tillegg 😅

Edited by p4cko
  • Like 1
  • Innsiktsfullt 1

p4cko skrev (1 time siden):

Er det disk eller digital det er prat om? 

Kjekt å vite at det begynner å skje noe. Skal man tenke logisk så bør andre få også samma dato? Men men, de siste dagene har det vart små slipp hos PK, maxgaming og neonet og ikke noe andre steder...

Disk.

Vilhaps5 skrev (30 minutter siden):

6 timer intervall for gratis Distill ? Hva er vitsen 

Kan kjøre hva slags intervall du vil med gratisversjonen om du kjører lokalt på PC-en

• Like 1

carinabooks skrev (1 time siden):

Jeg anbefaler å ha den på fra kl 09-15 Tir-Fre samt at du har på sånn at den varsler deg på mail også!

• Like 1

gondron skrev (11 minutter siden):

Betyr grense stenginga at gods trafikken og stenger?

Nei, kun for folk. Godsene går som normalt gjennom grensene.

Fra CDON ang Februar ordre. Vill bare sjekk sjølv også :)

Hei 
Takk for din mail
Det er en mail som er gått ut ved en feil , det er mail som sendes ut automatisk for ordre som ikke er sendt enda. Det er ingen forsinkelser på denne. Varen er forventet iløpet av februar
Ha en fortsatt fin dag
Med vennlig hilsen
Cxxxxxxx

• Like 2
  • Innsiktsfullt 1

gondron skrev (16 minutter siden):

Fra CDON ang Februar ordre. Vill bare sjekk sjølv også :)

Hei 
Takk for din mail
Det er en mail som er gått ut ved en feil , det er mail som sendes ut automatisk for ordre som ikke er sendt enda. Det er ingen forsinkelser på denne. Varen er forventet iløpet av februar
Ha en fortsatt fin dag
Med vennlig hilsen
Cxxxxxxx

Fikk akkurat samme mail fra kundeservice da jeg spurte.