Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (49 minutter siden):

Slik ser det ut ved testsenteret i Skien – kapasiteten sprengt

De stakkars sauene skjønner ikke at det der vil drive opp smittetilfellene drastisk også...som betyr lenger tid med regler og nedstengning.

bæææ.jpg

Vel, jeg venter spent på varsleren som skal komme ut og fortelle at de i bestemte perioder skrur opp sykluser i bestemte områder og at de bevisst skrur opp sykluser på bestemte etniske grupper så de skal se ut som smitteøkning. Før jeg hører noe slikt tror jeg absolutt ikke noe på disse teoriene om PCR-testen som spres på nettet. For det må jo være slik at de bevisst går etter bestemte etniske grupper f.esk for at den teorien skal stemme.

Lenke til kommentar
Just now, Morromann said:

Vel, jeg venter spent på varsleren som skal komme ut og fortelle at de i bestemte perioder skrur opp sykluser i bestemte områder og at de bevisst skrur opp sykluser på bestemte etniske grupper så de skal se ut som smitteøkning. Før jeg hører noe slikt tror jeg absolutt ikke noe på disse teoriene om PCR-testen som spres på nettet. For det må jo være slik at de bevisst går etter bestemte etniske grupper f.esk for at den teorien skal stemme.

Du får ju inte glømma att de också skrur opp 5G nettet eller vad det nu er som gør att det faktiskt finns en klar korrelation mellan resultatet av PCR testen och inlagda. 

(men så långt klarar/vågar ikke Betroz å tenke så det bara ignoreras om och om igen)

Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (7 timer siden):

jeg vil legge til at du ikke en gang trenger å vente med å vaske hendene før du gjør eksperimentet - eller i det hele tatt ta på brødskivene for den del. De vil mugne uansett av den enkle grunn at vi omgir oss av bakterier til enhver tid. Sannsynligvis får du i deg bakterier fra en annen persons anus ila. en dag - hva beviser det?

Det illustrerer jo også hvorfor det har vært usikkerhet knyttet til maskebruk og det tok tid før det ble innført. Man var rett og slett usikker på om det ville ha noen særlig effekt pga. man måtte anta at hvermannsen ville bruke de feil. Så har man allikevel landet på at de sannsynligvis gir en effekt fordi de til en viss grad antas å beskytte andre fra dråpesmitte fra den som bærer masken, selv om dette er uklart fordi man må omsette resultater fra forskning til praksis uten å kunne ta høyde for myriaden av variabler.  Oppsummert er det dog lite som tilsier at det offisielle narrativet ikke stemmer her.

Ønsker likevel ikke å gå med et fuktig og muggent skjerf. Eller med mugne brødsmuler innenfor munnbindet. Da en ikke ønsker at det skal skje noe i svelget eller i lungene. Som det ble sagt i videoen, streptokokker ved munnen kan føre til tonsilitt og andre tilstander som er like ille som Covid. 

Så det offentlige fikk plutselig en åpenbaring om at nå var folk klare for å bruke 15 munnbind til dagen? Da det er et slikt antall en må opp i om det skal være sunn og riktig bruk. Tror ikke det antallet munnbind som selges, er i nærheten av det antallet. Som jeg antagelig ville brukt hvis jeg bodde i Oslo og var en rimelig aktiv person. 

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (På 2.5.2021 den 23.28):

Du har ikke satt deg inn i hva du snakker om her, det er ikke "kostholdsråd" det er snakk om.

Du har rett, jeg har ikke satt meg inn i det - jeg antok uten videre at "frukt og bær, grønnsaker og bladgrønt, urter, tilskudd og ville vekster" var noe som ble fortært som en del av kostholdet (og det i rimelig godt samsvar med myndighetsråd over stort sett hele verden). Beklager det. Jeg merker at jeg egentlig ikke har lyst til å vite hvilke alternative anvendelser man har funnet på for disse matvarene. Jeg fortsetter heller med å spise slikt, i komfortabel uvitenhet :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 5/4/2021 at 9:54 PM, :utakt said:

De tester på nytt hvis de må opp i 45 sykluser! 

Og så kjører de 45 sykluser igjen da eller? Sorry men har ingen tillit til denne testingen, vi vet jo at det er unøyaktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, a_aa said:

Du har rett, jeg har ikke satt meg inn i det - jeg antok uten videre at "frukt og bær, grønnsaker og bladgrønt, urter, tilskudd og ville vekster" var noe som ble fortært som en del av kostholdet (og det i rimelig godt samsvar med myndighetsråd over stort sett hele verden). Beklager det. Jeg merker at jeg egentlig ikke har lyst til å vite hvilke alternative anvendelser man har funnet på for disse matvarene. Jeg fortsetter heller med å spise slikt, i komfortabel uvitenhet :) 

Nå skrev jeg i en setning informasjon som finnes i 6 bøker, så da kan det ikke bli særlig detaljert. Medical Medium er ikke en diett, det er et detaljert system med protokoller som er spesifikt rettet inn mot et utall kroniske tilstander. Og ingen forsker på resultatene av disse protokollene. Unntatt de som bruker dem, det er et "real life" forskningsprosjekt helt uten finansiell støtte, og det har spredt seg og sprer seg fortsatt seg som ild i tørt gress. Hvorfor blir ikke dette forsket på av den medisinske vitenskapen?
I snitt er hver 4. post her en helbredelses-historie, men MM blir bare shadowbanned og skrevet dritt om over alt. Hvorfor?
https://www.instagram.com/medicalmedium/

Og hvorfor blir det ikke forsket på hva de menneskene gjorde som opplevde såkalt uforklarlig tilbakegang av dødelig kreft? Det var en dame som skrev bok om slike tilfeller, hun reiste rundt og intervjuet mennesker som bare helt plutselig, helt av seg selv, hadde blitt friske fra kreft. Det stod INGENTING i journalen om hva de gjorde, og generelt er leger ikke interessert i det om man forsøker å fortelle det heller. Men sannheten er at de gjorde noe for å bli friske, de jobbet med det, men vi får ikke vite noe om hva de gjorde.
Hvorfor er et patentert medikament det ENESTE leger har å tilby?
https://radicalremission.com/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nå skal Tyskland overvåke konspirasjonsteoretikere. Kanskje man kan sende dem i konsentrasjonsleire også?

"BERLIN — Germany’s domestic intelligence service said on Wednesday that it would surveil members of the increasingly aggressive coronavirus denier movement because they posed a risk of undermining the state."
https://www.nytimes.com/2021/04/28/world/europe/germany-coronavirus-deniers-surveillance.html

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 minutt siden):

Nå skal Tyskland overvåke konspirasjonsteoretikere. Kanskje man kan sende dem i konsentrasjonsleire også?

"BERLIN — Germany’s domestic intelligence service said on Wednesday that it would surveil members of the increasingly aggressive coronavirus denier movement because they posed a risk of undermining the state."
https://www.nytimes.com/2021/04/28/world/europe/germany-coronavirus-deniers-surveillance.html

Så leser man rett under sitatet d tok med:

"The movement — fueled in part by wild conspiracy theories — has grown from criticizing coronavirus lockdown measures and hygiene rules to targeting the state itself, its leaders, businesses, the press and globalism, to name a few. Over the past year, demonstrators have attacked police officers, defied civil authorities and in one widely publicized episode scaled the steps of Parliament.

“Our basic democratic order, as well as state institutions such as parliaments and governments, have faced multiple attacks since the beginning of the measures to contain the Covid-19 pandemic,” the Interior Ministry said in a statement confirming that parts of the denier movement would be under observation. The Interior Ministry oversees the intelligence agency, the Office for the Protection of the Constitution.

In announcing the decision to keep tabs on conspiracy theorists, intelligence officials noted the movement’s close ties to extremists like the Reichsbürger, a network of groups that refuse to accept the legitimacy of the modern German state."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
4 hours ago, aklla said:

Så leser man rett under sitatet d tok med:

"The movement — fueled in part by wild conspiracy theories — has grown from criticizing coronavirus lockdown measures and hygiene rules to targeting the state itself, its leaders, businesses, the press and globalism, to name a few. Over the past year, demonstrators have attacked police officers, defied civil authorities and in one widely publicized episode scaled the steps of Parliament.

“Our basic democratic order, as well as state institutions such as parliaments and governments, have faced multiple attacks since the beginning of the measures to contain the Covid-19 pandemic,” the Interior Ministry said in a statement confirming that parts of the denier movement would be under observation. The Interior Ministry oversees the intelligence agency, the Office for the Protection of the Constitution.

In announcing the decision to keep tabs on conspiracy theorists, intelligence officials noted the movement’s close ties to extremists like the Reichsbürger, a network of groups that refuse to accept the legitimacy of the modern German state."

Selvfølgelig vil staten komme med den forklaringen...(duhh!!) Akkurat som Great Reset til WEF og Agenda 2030 til FN skriver om sine planer for å redde planeten og gjøre alt bedre for oss. Det er hva vi på "fagspråket" kaller for BULLSHIT og propaganda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
4 hours ago, aklla said:

Så leser man rett under sitatet d tok med:

"The movement — fueled in part by wild conspiracy theories — has grown from criticizing coronavirus lockdown measures and hygiene rules to targeting the state itself, its leaders, businesses, the press and globalism, to name a few. Over the past year, demonstrators have attacked police officers, defied civil authorities and in one widely publicized episode scaled the steps of Parliament.

“Our basic democratic order, as well as state institutions such as parliaments and governments, have faced multiple attacks since the beginning of the measures to contain the Covid-19 pandemic,” the Interior Ministry said in a statement confirming that parts of the denier movement would be under observation. The Interior Ministry oversees the intelligence agency, the Office for the Protection of the Constitution.

In announcing the decision to keep tabs on conspiracy theorists, intelligence officials noted the movement’s close ties to extremists like the Reichsbürger, a network of groups that refuse to accept the legitimacy of the modern German state."

Så hva et poenget ditt? Trodde du at de ikke skulle presentere en grunn som de fleste vil stille seg bak?

Det blir ikke nazi-Tyskland denne gang, det blir naxi-verden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nå ser jeg slike poster hver dag i covidvaksine - bivirkningsgruppene på facebook. De som er igjen da, de blir slettet etter hvert som de får et høyt nok antall medlemmer:

«Well another group I was in was deleted. I haven't been vaccinated and will not be getting vaccinated. I was around someone who got the vaccine and not even an hour later I started bleeding as if my menstrual cycle started when it's not time yet. I can't believe this is not being investigated. What is in that stuff? This is scary. Now im worried.»

Lenke til kommentar
40 minutes ago, Hapi70 said:

Nå ser jeg slike poster hver dag i covidvaksine - bivirkningsgruppene på facebook. De som er igjen da, de blir slettet etter hvert som de får et høyt nok antall medlemmer:

«Well another group I was in was deleted. I haven't been vaccinated and will not be getting vaccinated. I was around someone who got the vaccine and not even an hour later I started bleeding as if my menstrual cycle started when it's not time yet. I can't believe this is not being investigated. What is in that stuff? This is scary. Now im worried.»

Så en person var sammen med en annen vaksinert person. Så begynte den første personen å blø, og insinuerer at det er pga den andre personens vaksine. 

Hvilken mekanisme skulle forårsake dette egentlig? Høres totalt usannsynlig ut at disse hendelsene er relatert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (7 timer siden):

Nå skrev jeg i en setning informasjon som finnes i 6 bøker, så da kan det ikke bli særlig detaljert. Medical Medium er ikke en diett, det er et detaljert system med protokoller som er spesifikt rettet inn mot et utall kroniske tilstander. Og ingen forsker på resultatene av disse protokollene. Unntatt de som bruker dem, det er et "real life" forskningsprosjekt helt uten finansiell støtte, og det har spredt seg og sprer seg fortsatt seg som ild i tørt gress. Hvorfor blir ikke dette forsket på av den medisinske vitenskapen?
I snitt er hver 4. post her en helbredelses-historie, men MM blir bare shadowbanned og skrevet dritt om over alt. Hvorfor?
https://www.instagram.com/medicalmedium/

Og hvorfor blir det ikke forsket på hva de menneskene gjorde som opplevde såkalt uforklarlig tilbakegang av dødelig kreft? Det var en dame som skrev bok om slike tilfeller, hun reiste rundt og intervjuet mennesker som bare helt plutselig, helt av seg selv, hadde blitt friske fra kreft. Det stod INGENTING i journalen om hva de gjorde, og generelt er leger ikke interessert i det om man forsøker å fortelle det heller. Men sannheten er at de gjorde noe for å bli friske, de jobbet med det, men vi får ikke vite noe om hva de gjorde.
Hvorfor er et patentert medikament det ENESTE leger har å tilby?
https://radicalremission.com/

Det er og blir et "system" uten noe som helst fundament i forskning.

Hvorfor det ikke forskes på dette, har du allerede fått svar på: Wiliams er bare nok en person uten noen som helst formell kvalifikasjon som har dratt en "behandlingsform" rett ut av løse lufta. Det er ikke noe vitenskapelig fundament for påstandene han fremmer. Så kan det selvsagt likevel være slik at noe av det han fremmer kan være virkningsfullt, men da blir spørsmålet: Hvorfor skal noen andre betale for forskning på dette, når all erfaring og kunnskap vi så langt har om de påstandene han fremmer, tilsier at dette bare er tull? Hvis Williams virkelig er interessert i å få et vitenskapelig fundament for påstandene sine, så kan han gjøre to ting: Han kan kontakte en forskningsinstitusjon og be dem om å kjøre et studie. Eller han kan finansiere et studie selv. Så har han nok gode grunner til å ikke gjøre noe av dette, ettersom han soper inn penger på å selge disse greiene.

At patenterte legemidler er det eneste leger har å tilby, er dessuten beviselig feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Selvfølgelig vil staten komme med den forklaringen...(duhh!!) Akkurat som Great Reset til WEF og Agenda 2030 til FN skriver om sine planer for å redde planeten og gjøre alt bedre for oss. Det er hva vi på "fagspråket" kaller for BULLSHIT og propaganda.

Venter fortsatt på en forklaring på hvor man finner grunnlaget for din fortolkning av Great Reset og Agenda 2030.

Hapi70 skrev (59 minutter siden):

Så hva et poenget ditt? Trodde du at de ikke skulle presentere en grunn som de fleste vil stille seg bak?

Det blir ikke nazi-Tyskland denne gang, det blir naxi-verden.

Men da er vi tilbake til at vi har to ulike fortolkninger av samme fenomen her, hvor den dere forfekter forutsetter at det eksisterer en global konspirasjon. Da må dere underbygge den før dere kan si at deres fortolkning er den korrekte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
8 hours ago, Hapi70 said:

Og så kjører de 45 sykluser igjen da eller? Sorry men har ingen tillit til denne testingen, vi vet jo at det er unøyaktig.

Vel, ja? Det du ikke ser ut til å skjønne er at labben kan se nøyaktig hvilken syklus det begynner å vise seg et positivt resultat på. De setter jo ikke bare maskina på 45 runder, tar en kaffe og kommer tilbake til "POSITIV" eller "NEGATIV".. Om du gidder så ser du debatten igjen (der Svein var innom) og hør etter når hu dama fra labben prater så får du hele prosessen godt forklart.

Det er jo åpenbart at du velger bort å sette deg inn i hvordan ting faktisk funker, så vi kaster jo bare bort tiden vår på å respondere til deg. Eventuelt så troller du bare.

Also: Vi VET ikke at den er unøyaktig. Vi VET at den er veldig nøyaktig. Du bare TROR den unøyaktig for du tror på et eller annet vås du har lest et sted.

Endret av Skrekkugle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...