Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
6 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Igjen: En påstand blir ikke mer korrekt av at du skriver den flere ganger. Du har tidligere fremmet det du skriver her, og du fikk svar som viste at dette var feil, men du ga aldri noe svar på dette, og nå fremmer du altså bare påstanden igjen.

Selve studien til Wakefield, som kom i 1998, inneholdt ingen konklusjoner nei, men han fremmet påstander offentlig i etterkant - bla. på pressekonferanser - om en sammenheng. Dette resulterte i en nedgang i bruk av MMR-vaksinen, som igjen førte til utbrudd av meslinger. Wakefields uttalelser fikk altså en negativ konsekvens for folkehelsen flere steder i verden. Han fortsatte å fremme disse påstandene i sitt medisinske virke også etter at de var tilbakevist. I 2010 ble han fratatt lisensen sin, og dette var da ikke som følge av at han "våget å tenke en tanke", men at han praktiserte legeyrket ut fra hva man da visste var feilinformasjon, i tillegg til at man også avdekket økonomiske motiver bak dette.

Og joda, det ble faktisk kjørt videre undersøkelser og ingen understøttet noen link. Dette metastudiet gir en oversikt: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6768751/ 

Han fremmet ingen påstander nei, han fremmet en bekymring. Noe som skal være lov med medikamenter som man som lege og forsker er usikker på. Grunnen til at vaksinasjonsraten gikk ned, er at de trakk tilbake enkeltdosene, og så satt man bare igjen med en kombinasjonsvaksine, som var den Wakefield uttrykte bekymring om. Men bekymring, det er altså ikke noe man har lov til da vaksiner i sin helhet er hellige kyr.

«Økonomiske motiver» kalte de det da Wakefield forsøkte å få enkeltdoser av meslingvaksinen på banen igjen.

Og CDC underslo som kjent dokumenter i studien de gjorde, noe som blir vist i filmen Vaxxed. Også påfallende at det var CDC som skulle gjøre en studie, og ikke Wakefield og hans team. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Hugo_Hardnuts said:

Legevitenskapen forsker på disse tingene. Her er feks. en artikkel som tar for seg 100 år med forskning på migrene: https://headachejournal.onlinelibrary.wiley.com/doi/pdfdirect/10.1111/j.1526-4610.2011.01892.x Tar du deg bryet med å google leddgikt eller fibromyalgi og forskning, finner du raskt ut at det også forskes på disse tilstandene. Påstanden din er med andre ord feil. Og det er fremdeles ikke noe argument for at kvakksalveri fungerer, at vitenskapen ikke har noe klart svar. Det blir den samme feilslutningen som når religiøse mener å hevde at guden deres sin eksisens bevises av hullene i vitenskapen - God of the gaps.

100 år med forskning på migrene og ingen resultater - null. Alt migrenepasienter kan gjøre er å lide eller ta smertestillende, som heller ikke alltid virker. Jeg vet, for både en x-kjæreste, min nå avdøde mor, og en veterinær jeg kjenner har migrene.

Jeg kjenner også en lege som heller ikke fikk hjelp av denne forskningen, men som nå er helt kvitt sin migrene ved hjelp av frukt og bær, grønnsaker og bladgrønt, urter, tilskudd og ville vekster. Eller med andre ord Anthony William's informasjon og protokoller. Noe det IKKE blir forsket på. Lignende historier repostes på hans instagram hver eneste dag, hvorfor forskes det ikke på disse resultatene? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 5/1/2021 at 10:02 AM, Morromann said:

Hvem er "vi" som "vet" at folk "dør av vaksinene også"? Deg, Kari og Svein?

Denne kommentaren forsøker jeg å vri hjernen min for å forstå. Det har jo til og med nådd mainstream media  men du har ikke sett det?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/56RxMK/helsearbeider-som-ble-innlagt-etter-astrazeneca-vaksinering-er-doed-undersoeker-om-det-er-sammenheng

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (3 minutter siden):

Denne kommentaren forsøker jeg å vri hjernen min for å forstå. Det har jo til og med nådd mainstream media  men du har ikke sett det?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/56RxMK/helsearbeider-som-ble-innlagt-etter-astrazeneca-vaksinering-er-doed-undersoeker-om-det-er-sammenheng

Og hvor stor prosent av de som har blitt vaksinert i Norge er det da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 timer siden):

Han fremmet ingen påstander nei, han fremmet en bekymring. Noe som skal være lov med medikamenter som man som lege og forsker er usikker på. Grunnen til at vaksinasjonsraten gikk ned, er at de trakk tilbake enkeltdosene, og så satt man bare igjen med en kombinasjonsvaksine, som var den Wakefield uttrykte bekymring om. Men bekymring, det er altså ikke noe man har lov til da vaksiner i sin helhet er hellige kyr.

«Økonomiske motiver» kalte de det da Wakefield forsøkte å få enkeltdoser av meslingvaksinen på banen igjen.

Og CDC underslo som kjent dokumenter i studien de gjorde, noe som blir vist i filmen Vaxxed. Også påfallende at det var CDC som skulle gjøre en studie, og ikke Wakefield og hans team. 

Han anbefalte foreldre å ikke la barna ta MMR-vaksinen, så kan man sikkert diskutere hvorvidt dette var en påstand eller en bekymring. Resultatet var uansett at flere lot være å benytte denne, og at man fikk utbrudd av meslinger - en direkte sammenheng med Wakefields uttalelser. At enkeltdosene var trukket tilbake, hadde jo den naturlige årsak at man hadde fått MMR-vaksinen for nærmere ti år siden som erstattet disse enkeltdosene. Hvor skulle man tryllet frem disse fra? Og hvorfor, når ikke noe tilsa at MMR-vaksinen var problematisk?

Ja, økonomiske motiver - han fikk jo penger fra noen som hadde sterk interesse i at MMR-vaksinen ble ansett som skadelig.

Resten der snakket vi allerede om tilbake på side 44 i denne tråden, så jeg kopierer bare svaret mitt fra den gang:

 

Hugo_Hardnuts skrev (På 29.1.2021 den 17.06):

Og det er Wakefield sin egen versjon av historien, som jo i høyeste grad må sies å ha noen interessekonflikter i saken. (Trond Skaftesmo er for øvrig også godt og grundig plantet i anti-vax miljøet...) Meg bekjent, har Thompson presentert en ganske annen, som omhandlet at han var sterkt uenig i en del beslutninger som ble tatt rundt studien og kritisk til hvordan CDC driftes (det er vel ikke ukjent når det kommer til statelige organer), men at han overordnet stilte seg bak konklusjonen. Hooker sin egen analyse, som skulle demonstrere hvordan CDC sin analyse var feil, har også blitt gjenstand for kritikk. Jeg synes denne gjennomgangen gir en god og lettfattelig beskrivelse av hvorfor: https://blog.minitab.com/blog/adventures-in-statistics-2/analysis-and-reanalysis3a-the-controversy-behind-mmr-vaccinations-and-autism2c-part-2 Oppsummert: Hooker bygger sine konklusjoner på et ekstremt lite utvalg hvor man i tillegg ikke kontrollerte for en allerede kjent variabel mtp. økt sannsynlighet for autisme - lav fødselsvekt.

Men det var da altså ett studie: Det er altså foretatt en hel rekke av dem, og ingen har så langt presentert noe kausalt forhold mellom vaksiner og autisme. Her er feks. et metastudie som presenterer funnene fra 20 ulike studier fra ulike land: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2908388/ Er alle disse folka kjøpt og betalt?

 

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 timer siden):

100 år med forskning på migrene og ingen resultater - null. Alt migrenepasienter kan gjøre er å lide eller ta smertestillende, som heller ikke alltid virker. Jeg vet, for både en x-kjæreste, min nå avdøde mor, og en veterinær jeg kjenner har migrene.

Jeg kjenner også en lege som heller ikke fikk hjelp av denne forskningen, men som nå er helt kvitt sin migrene ved hjelp av frukt og bær, grønnsaker og bladgrønt, urter, tilskudd og ville vekster. Eller med andre ord Anthony William's informasjon og protokoller. Noe det IKKE blir forsket på. Lignende historier repostes på hans instagram hver eneste dag, hvorfor forskes det ikke på disse resultatene? 

Jeg vil nå ikke si at man ikke har noen resultater, hvilket artikkelen jeg linket til viser. Men man er på ingen måte i mål nei. Samtidig finner jeg det langt mer betryggende med de som er åpne om alt de ikke vet, enn noen som påberoper seg å ha svarene på alt.

Hvorvidt William sine påstander er blitt forsket på eller ei, vet jeg ikke. Men det begynner å bli en lang rekke med lignende remedier som har blitt lagt under lupen, og de kommer sjeldent heldig ut. Det er da heller ikke så vanskelig å skjønne hvis ingen vil bruke penger på å undersøke slikt, når de gang på gang tidligere har vist seg å være bare tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (3 timer siden):

helt kvitt sin migrene ved hjelp av frukt og bær, grønnsaker og bladgrønt, urter, tilskudd og ville vekster. Eller med andre ord Anthony William's informasjon og protokoller. Noe det IKKE blir forsket på.

Det er vel en grei overlapp mellom Williams protokoll og Den Norske Stats Kostholdsråd til undersåttene, kanskje? ;) I så fall er det litt ... morsomt?

Sitat

 

1. Variert kosthold med mye grønnsaker, frukt og bær, grove kornprodukter og fisk, og begrensede mengder bearbeidet kjøtt, rødt kjøtt, salt og sukker.

2. God balanse mellom hvor mye energi man får i seg gjennom mat og drikke, og hvor mye man forbruker gjennom aktivitet

3. Minst fem porsjoner grønnsaker, frukt og bær hver dag

4. Grove kornprodukter hver dag

5. Fisk til middag to til tre ganger i uken

6. Velge magert kjøtt og magre kjøttprodukter. Begrense mengden bearbeidet kjøtt og rødt kjøtt.

7. Magre meieriprodukter som del av det daglige kostholdet.

8. Matoljer, flytende margarin og myk margarin, fremfor hard margarin og smør.

9. Velge matvarer med lite salt, og begrense bruken av salt i matlaging og på maten.

10. Unngå mat og drikke med mye sukker til hverdags

11. Velge vann som tørstedrikk.

12. Fysisk aktiv i minst 30 minutter hver dag

 

(For de som gidder å gå inn på lenken, så finnes det faktisk "Begrunnelse – dette er rådet basert på" for hvert råd. Og bare for å ha sagt det: Kosthold er et område der jeg oppfatter at det finnes en del forskning av diskutabel kvalitet, så jeg følger nok ikke alle råd selv.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Morromann said:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kRg5dB/paa-innsiden-av-konspirasjonslaaven

Ganske creepy å lese om hva de tenker og hva som foregår i disse konspirasjonsmiljøene. Det er kulter, virkelig. Og konspirasjonsteorier har blitt mer skremmende når man ser hva de fører til.

Ganske creepy å se hva som foregår i medisin-kulten også, 4.500 medikamenter kalt tilbake hvert år, hvorav 139 har ført til dødsfall og andre alvorlige hendelser: https://www.drugwatch.com/fda/recalls/

Og at vaksinen var dødelig hadde jo dette fæle konspirasjonsmiljøet rett i. Selv om jeg ikke kjenner meg igjen i så mye annet som står der.

Jeg skal faktisk ta for meg de idèene de lister opp der og si hva JEG tror på. En del av det jeg ikke tror på utelater jeg:

Verden er styrt av hemmelige grupper mennesker.
Ja

Coronaviruset er ufarlig
Nei

Koronatiltakene kommer fra en slags global usynlig infrastruktur som kommer i land etter land
Ja

"Så trekker en mann frem teorien til den tyske filosofen Hannah Arendt: At en av hovedarkitektene bak holocaust, SS-offiseren Adolf Eichmann, handlet som han gjorde fordi han fulgte ordre som del av et system, ikke fordi han var ond."
Et system var vel satt opp som alle fulgte, det er gjerne slik i krig. Om han var ond aner jeg ikke. Det er han sikkert.

Det er paralleller mellom systemet i det som skjedde da til Bent Høie.
Ja, dette er et styrt massemord, Høie og de andre er som marionetter som gjør som de blir fortalt.

"Temaet for arrangementet i låven 22. januar er presidentinnsettelsen av Joe Biden, som skjedde to dager tidligere. Hovedpoenget i møtet skal vise seg å være at innsettelsen ikke er ekte, men en gigantisk iscenesettelse. Oppfatningen blant deltagerne er at den virkelige Biden og de andre sentrale skikkelsene egentlig er tatt av dage eller arrestert. "
Ingen anelse. Dette er vel fra Qanon. Jeg tror ikke på det, eller det vil si har ikke fulgt med på det da det virker som tull på meg. Mistenker at det er misinformasjon satt ut med vilje for å diskreditere nettopp dem som er kritiske til det bestående systemet. Litt som flat jord-greiene.
Jeg kommenterer ikke resten av Trump og Biden greiene, da alt er en del av dette.

«Michelle Obama er en mann»
Aner ikke, men hun ser ut som en mann.

"– Da Gaarder for eksempel sa at Jennifer Lopez er erstattet av en «luciferiansk witch», var det ingen motspørsmål. Alle nikket og var enig, forteller mannen."
Aner ikke

Holdningen blant deltagerne var at det er idiotisk å bruke munnbind.
Delvis enig slik som det blir brukt nå. Jeg ville brukt det på fly, og i tette menneskemengder.

Under arrangementet 22. januar legger Hans Gaarder frem en teori om «the deep state» - som tar over samfunnet. Den skal være en satanistkult som er tungt inne i narkotika og menneskehandel med barn.
Enig. Bortsett fra at jeg ikke vet om de kan kalles en satanistkult.

– Gaarders univers var, for å si det forsiktig, ganske alternativt. Han mente malteserordenen og jesuittene trakk i trådene, og over dem sto det hemmelige brorskapet Illuminati. Disse hadde infiltrert regjeringer og etterretning verden over.
Illuminati er nok dem som styrer ja, resten vet jeg ikke.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Morromann skrev (1 time siden):

Ganske creepy å lese om hva de tenker og hva som foregår i disse konspirasjonsmiljøene. Det er kulter, virkelig. Og konspirasjonsteorier har blitt mer skremmende når man ser hva de fører til.

Målet med disse oppslagene er at ønsker å gjøre det vanskeligere å ta til orde for "konspirasjonsteorier". Hvordan kan en tilfeldig mann garantere for at en kjendis ikke er en heks? Svar: Han forsøker å lure oss til å tro at han kan garantere det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Må bare si noe mer om den artikkelen i VG. Planen er altså: Spre misinformasjon som er rettet mot alternative miljøer og gjør dette så fjernt at folk reagerer på det. Myndighetene kan så gå inn i miljøene og bryte dem opp, fordi avisene skriver at de er "farlige" osv.

Dette er jo verre enn nazi-Tyskland.

Og de to som var "nyskjerrige" på låven til Gaarder, gjett om de var sendt av noen.

Lenke til kommentar
6 hours ago, Hapi70 said:

 Spre misinformasjon som er rettet mot alternative miljøer og gjør dette så fjernt at folk reagerer på det.  

Misinformation? Du är ju till och med enig med mye av det de skriver och mye annat är det uppenbart många som tror på.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, Morromann said:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kRg5dB/paa-innsiden-av-konspirasjonslaaven

Ganske creepy å lese om hva de tenker og hva som foregår i disse konspirasjonsmiljøene. Det er kulter, virkelig. Og konspirasjonsteorier har blitt mer skremmende når man ser hva de fører til.

Sjokkerer det deg at det finnes grupper med mennesker som er komplette idioter? Det betyr ikke at ALLE meningene er basert på 100% feilinformasjon heller. Selv en rivende gal mann kan sitte inne med informasjon som er sann... 

Jeg har også tidligere forklart at eliten er tjent med å spre feilinformasjon på nettet med hensikt å sverte "konspirasjons miljøer" slik at de på et senere tidspunkt kan dra disse frem i media og fortelle verdenen hvor farlig dem er. Noe vi har sett i år. Siden folk fleste vet at det finnes konspirasjonsteorier der ute som er usanne, så vil dem tro på det narrativet de blir presentert med i media. Den låven i VG saken er et klassisk eksempel på det jeg sier her.

En ting til om Covid vaksinen her. Du har rett i det at det er få dødsfall knyttet til vaksinen på nåværende tidspunkt sammenliknet med alle dem som har tatt den og ikke hatt problemer. Så da konkluderer du altså med at den er trygg...?! Noen få måneder er IKKE lang sikt. Problemene som følge av vaksinen kan ta flere år før vi ser konsekvensene av den. Hvis hundrevis av millioner av kvinner blir sterile eller ikke blir i stand til å føde barn som følge av å ha tatt vaksinen, så vil antall mennesker på Jorda gå ned betraktelig - noe vi vet at eliten ønsker. Når det gjelder påstanden om gen manipulering, så er det også noe som vil ta tid.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
6 hours ago, Hapi70 said:

Må bare si noe mer om den artikkelen i VG. Planen er altså: Spre misinformasjon som er rettet mot alternative miljøer og gjør dette så fjernt at folk reagerer på det. Myndighetene kan så gå inn i miljøene og bryte dem opp, fordi avisene skriver at de er "farlige" osv.

Problem - Reaction - Solution

Lenke til kommentar
Betroz skrev (37 minutter siden):

 

En ting til om Covid vaksinen her. Du har rett i det at det er få dødsfall knyttet til vaksinen på nåværende tidspunkt sammenliknet med alle dem som har tatt den og ikke hatt problemer. Så da konkluderer du altså med at den er trygg...?! Noen få måneder er IKKE lang sikt. Problemene som følge av vaksinen kan ta flere år før vi ser konsekvensene av den. Hvis hundrevis av millioner av kvinner blir sterile eller ikke blir i stand til å føde barn som følge av å ha tatt vaksinen, så vil antall mennesker på Jorda gå ned betraktelig - noe vi vet at eliten ønsker. Når det gjelder påstanden om gen manipulering, så er det også noe som vil ta tid.

Ja, du sier det og du argumenterer. Men det gjør ikke Hapi som påstår at det kanskje er vaksinen som forårsaker massedød i India og unngåe da og svare hvorfor man ikke ser den samme massedøden i land hvor mesteparten av befolkningen er vaksinerte. Han svarer heller ikke på om han kjenner noen vaksinerte; alle som gjør det kan bekrefte at de ikke hører om noen massedød; men kjører monolger og gidder ikke å ta opp når det er hull i teorien her. Det er en annen her inne i tråden, skal ikke nevne hvem, som angivelig tror på flat earht og transvestigation som jeg mistenker bare troller og egentlig ikke tror på alternativ viten.

Endret av Morromann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (7 timer siden):

Må bare si noe mer om den artikkelen i VG. Planen er altså: Spre misinformasjon som er rettet mot alternative miljøer og gjør dette så fjernt at folk reagerer på det. Myndighetene kan så gå inn i miljøene og bryte dem opp, fordi avisene skriver at de er "farlige" osv.

Dette er jo verre enn nazi-Tyskland.

Og de to som var "nyskjerrige" på låven til Gaarder, gjett om de var sendt av noen.

Ja, de var journalister og sendt av oppdragsgiveren sin i media for å observere dette miljøet; det er ikke noe rart og unaturlig at media holder på med slikt; det har de da alltid gjort.

Ja, huff, Norge er verre enn nazi-Tyskland. Jeg hører rykter om at de skal bygge en konsentrasjonsleir i nabolaget mitt. Ser det er et byggeprosjekt på gang, sikkert en KZ-lei med gasskammerfasilitieter. Der skal de bygge gasskammere som de skal sende alle vaksinenekterne inn i. Jeg spurte en av arbeiderne der om det er det de skal, han bare lo, men meg lurer han ikke. Angrer litt nå, for jeg så noen lusket ute på veien nært der jeg bor, sikker på at det var en fra Gest....øh....mener PST klar med en kikkert.

Endret av Morromann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (8 timer siden):

Ganske creepy å se hva som foregår i medisin-kulten også, 4.500 medikamenter kalt tilbake hvert år, hvorav 139 har ført til dødsfall og andre alvorlige hendelser: https://www.drugwatch.com/fda/recalls/

Men det er jo tvert i mot et argument mot massemordet du hevder pågår. Man trekker faktisk tilbake medikamenter som viser seg å ikke fungere eller være skadelige. Det samsvarer jo ikke med "teorien" din, om at man ønsker å påføre skade.

Sitat

Og at vaksinen var dødelig hadde jo dette fæle konspirasjonsmiljøet rett i. Selv om jeg ikke kjenner meg igjen i så mye annet som står der.

Jeg vil påstå at når noe er "dødelig", så snakker vi om en langt høyere frekvens enn at mindre enn 1 av 100.000 dør. Da er det ganske mye annet du foretar deg i løpet av en dag som også er dødelig.

Sitat

Det er paralleller mellom systemet i det som skjedde da til Bent Høie.
Ja, dette er et styrt massemord, Høie og de andre er som marionetter som gjør som de blir fortalt.

Det er tidenes mest ineffektive massemord i så fall. Du har fått med deg at vi hadde en negativ overdødelighet her i landet i fjor?

Sitat

«Michelle Obama er en mann»
Aner ikke, men hun ser ut som en mann.

"– Da Gaarder for eksempel sa at Jennifer Lopez er erstattet av en «luciferiansk witch», var det ingen motspørsmål. Alle nikket og var enig, forteller mannen."
Aner ikke

Så at Biden egentlig er henrettet eller arrestert, det vurderer du altså umiddelbart som tull. Men at Michelle Obama - som har barn - egentlig er en mann, det avskriver du altså ikke, ei heller at Jennifer Lopez er erstattet med en satanistisk heks. Hva ligger bak disse vurderingene?

Sitat

 

Under arrangementet 22. januar legger Hans Gaarder frem en teori om «the deep state» - som tar over samfunnet. Den skal være en satanistkult som er tungt inne i narkotika og menneskehandel med barn.
Enig. Bortsett fra at jeg ikke vet om de kan kalles en satanistkult.

– Gaarders univers var, for å si det forsiktig, ganske alternativt. Han mente malteserordenen og jesuittene trakk i trådene, og over dem sto det hemmelige brorskapet Illuminati. Disse hadde infiltrert regjeringer og etterretning verden over.
Illuminati er nok dem som styrer ja, resten vet jeg ikke.

 

Har du denne gangen tenkt til å prøve å sette opp en forklaringsmodell som underbygger hvorfor du mener at disse påstandene stemmer, eller skal du nok en gang bare fremme påstanden uten videre om og men? Hvis sistnevnte, så er påminnelsen at alt som kan påstås uten bevis, også avfeies uten bevis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

At Michelle Obama angivelig er en mann vet jeg at det er ihvertfall en deltaker i denne tråden som tror på, en som til og med har sin egen festlige tråd om denne typen teorier - transvestigation.:lol:

Men vedkommende mener at ALLE kjente mennesker, ikke bare Michelle Obama men ALLE er transkjønnede og at kjønnsskiftet fant sted i mors liv, fordi vi er styrt av en luciferiansk elite på en jordklode som ikke er en klode men flat som en pannekake. Den flate verdenen styres av transkjønnede satanister.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
1 hour ago, Morromann said:

At Michelle Obama angivelig er en mann vet jeg at det er ihvertfall en deltaker i denne tråden som tror på, en som til og med har sin egen festlige tråd om denne typen teorier - transvestigation.:lol:

Men vedkommende mener at ALLE kjente mennesker, ikke bare Michelle Obama men ALLE er transkjønnede og at kjønnsskiftet fant sted i mors liv, fordi vi er styrt av en luciferiansk elite på en jordklode som ikke er en klode men flat som en pannekake. Den flate verdenen styres av transkjønnede satanister.

Det er små biter med sannhet i den galskapen der som mange tror på. Det finnes planer for å gen manipulere mennesker slik at Menneske 2.0 ikke har kjønn. Alle barn vil da bli kunstig skapt av vitenskapen og hvem og hvor mange barn som blir laget, vil bli bestemt av de globale myndighetene - alt for å redde Jordkloden selvfølgelig under banneren "bærekraftig utvikling". Dette gjøres for å ta full kontroll over hvor mange mennesker som er på planeten, og kan justeres etter hvor stor arbeidsstyrke eliten trenger. Se på dette som at vi mennesker er dyr på en diger bondebård, der vi har som oppgave å produsere ting for bonden - bonden som her symbolsk jobber for eliten. Det er slik eliten ser på oss, som kyr - verdifulle kyr, men ingenting mer.

For å skjule disse planene, så settes det ut konspirasjonsteorier på nettet, som f.eks det transvestigation tullet du nevnte. Om Michelle Obama er selv satanist vet jeg ingenting om, men flere over henne i systemet er det. Jeg snakker ikke om Hollywood versonen av satanisme her :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...