Gå til innhold

Slik ser PlayStation 5 ut


Anbefalte innlegg

Retroman skrev (2 minutter siden):

. Trenden innen tredjepartsspill er jo crossplay. Jeg tror at Fifa og disse andre store tredjepartsutviklerne vil komme med crossplay til neste år.

Crossplay i fifa hadde vært veldig bra for FUT trur jeg, men pc kan bli utfordring pga juks og bots. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
barezell skrev (Akkurat nå):

Crossplay i fifa hadde vært veldig bra for FUT trur jeg, men pc kan bli utfordring pga juks og bots. 

Jepp. Spiller en del Warzone, og det crossplaygreiene er drit mtp juksere på pc. Hadde ikke vært et problem hvis bare konsollene kunne crossplaye, men her hørte jeg rykter om at MS var standhaftige på at Xbox og PC skulle med, og at Xbox ikke kunne velge bort crossplay (PS4-spillere kan dette mot at det tar lengre tid å joine en lobby).

Lenke til kommentar
2 hours ago, RamGuy said:

Norge er riktignok kjent for å være et Sony/PlayStationland og marked. Men her synes jeg hypen virker å gå over all fornuft? Jeg sier ikke at en nødvendigvis er stygg men jeg kan vel ikke være den eneste som synes den har "upraktisk" utseende? Den soleklare trenden de siste årene når det kommer til interiørdesign er minimalisme og de fleste har vel nokså minimalistisk innredning i stua? Med et slikt utseende så vil jo ikke denne passe spesielt godt inn i stua eller TV-benken? Jeg har så definitivt ingenting i TV-benken eller stua for øvrig som kan minne om noe sånt som det her i det hele tatt og da stikker den seg fryktelig ut. Ikke får den spesielt mye "wife-cred" heller når en spillkonsoll skal stå å skille seg ut i TV-benken. Nå er heldigvis ikke det noe problem for meg personlig da kona spiller mer på konsoll enn det jeg gjør så her skal alle konsoller skaffes uansett men tenker jo at dette utseende fremstår veldig upraktisk.

Minimalismen har vart alt for lenge, men er nå heldigvis over. Jeg antar folk ble lei av å bo i glatte, sterile prospekter de likevel aldri klarte å holde stilrene.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Raul07 said:

Level up skal være nøytrale men de er massive fan boys av Playstation og Nintendo. De svelger alt de to kommer ut med uten noe snev av negativitet.

Hvorfor i alle dager skal de være nøytrale? Uten snev av negativitet? Noe sier meg at du egentlig ikke kjenner LevelUp spesielt godt…

LevelUp er først og fremst tilhenger av gode spill og spillopplevelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
slæsk skrev (3 timer siden):

Designet var nesten bare kvalmt.. Så bedre ut med den testmaskinen som ble avbildet for halvt år siden med V form.

Håper de endelig har gjort noe med de tragiske viftene som høres ut som som ett boeng 747 som skal lette selv når ps4 er i hvilemodus.

Om din PS4 støyer i hvilemodus....er den nok full av støv eller defekt. Dette var nytt for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
leifeinar skrev (7 minutter siden):

Syns ps5 ser lik ut som ps4 med tanke på oppbygging. håper den er enklere inni som gir rom for støvtørk og paste bytte. XsX ut som den er enklere og vedlikeholde. 

Sony gjorde de i hvert fall smart med PS4 Pro og Slim utgaven slik at man kan åpne opp topplokket og rense viften selv uten at det går ut over garanti eller reklamasjonsrett. 

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (2 timer siden):

Level up skal være nøytrale men de er massive fan boys av Playstation og Nintendo. De svelger alt de to kommer ut med uten noe snev av negativitet.

 

Raul07 skrev (43 minutter siden):

Jeg har sett i mange år på level up og alltid fått inntrykk at de er store fans av Playstation og Nintendo. Aldri hørt de har vært negativ til en av dem.

De er ikke fanboys. Men de har en preferanse ja. Men preferansen kommer av hva de verdsetter og hva de forskjellige aktørene leverer, akkurat som alle andre voksne med preferanser. Om du foretrekker salami fremfor brunost, så vil jo ikke det si at du er salami-fanboy...? Og grunnen til at de aldri er negative mot noen av dem er rett og slett fordi de er positive folk og ikke grinebitere. Ikke at det stemmer at de aldri er negative, for de setter fingeren på de rette plassene med jevne mellomrom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Retroman skrev (2 timer siden):

Jepp. Spiller en del Warzone, og det crossplaygreiene er drit mtp juksere på pc. Hadde ikke vært et problem hvis bare konsollene kunne crossplaye, men her hørte jeg rykter om at MS var standhaftige på at Xbox og PC skulle med, og at Xbox ikke kunne velge bort crossplay (PS4-spillere kan dette mot at det tar lengre tid å joine en lobby).

Merkelig nok kan man fint velge bort crossplay i Sea of Thieves når man spiller på Xbox. 
Mener det burde være mulig å velge Only PS, Only Consoles, All Platforms, så kan man unngå PC-cheaters, men fortsatt ha større sjanse for å finne andre spillere. 
Forøvrig synes jeg den nye generasjonen bommer på designen i forhold til det vi har i dag med One X som kanskje den mest stilrene og lekreste konsollen siden PS2. 
Holder en knapp på xbox series x designen da den vil passe bedre inn i oppsettet slik det er nå, men kan fint leve med PS5en og.

Regner med at USB-C’en på fronten er beregnet til neste gen VR?

Lenke til kommentar
18 hours ago, DKC said:

Hvorfor kommenterer du på noe du virkelig ikke liker?

Hvorfor kommenterer du på noe som helst? Hvorfor er vi i live? Hva er egentlig meningen? Hvis du zoomer langt nok ut i universet til galaksene ser ut som stjerner, hva er egentlig utenfor? Er det bare tomt? Er jeg virkelig, eller bare komprimert energi? Hvorfor og hvordan tenker vi? 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
seth_vacn skrev (42 minutter siden):

Media kontroll? Min Samsung tv kontroll funker på Xobxen min, funker ikke tv kontroller på Playstation?

 

Jo, det gjør den. Men den gjør ikke jobben i nærheten like godt som en ordentlig fjernkontroll ment for konsollen. På samme måte som jeg foretrekker å bruke Apple sin egen fjernkontroll til Apple TV og ikke min TV's.

Lenke til kommentar
Randeboy skrev (16 timer siden):

Jo, det gjør den. Men den gjør ikke jobben i nærheten like godt som en ordentlig fjernkontroll ment for konsollen. På samme måte som jeg foretrekker å bruke Apple sin egen fjernkontroll til Apple TV og ikke min TV's.

Kan faktisk ikke fordra Apple TV 4K kontrollen. En slippery jævel som bare lurer seg bort når den kan og ikke faen om den ligger godt i hånda heller. Bruker Sony fjernkontrollen så mye som mulig. ALDRI vært fan av touch overflater på fjernkontroller heller, syns det føles helt mongo ut å bruke. Husker jeg fikk med 2. stk typer kontrollere til min gamle Samsung TV nede i stua, én smekker liten sak med touch interface og en kjedelig ordinær med vanlig knapp input. Lenge leve det gamle ?

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...